Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg driter langt i hvor han spiller, så lenge han spiller bra og gjør det han skal der. SAF vet selv hva som er best og jeg stoler på han.

Heftig argumentasjon.

For min del er det viktigste at laget fungerer. Rooney på kant har fungert.

Mot hvem? Boro, Tottenham og et tannløst Arsenal? Når fungerte ikke Rooney på topp for å snu spørsmålet. Forøvrig spilte ikke Rooney ren kant mot Tottenham i den kampen han var best. Mot Arsenal ble han redusert til en billig kantspiller med defensive plikter grunnet alt for stor respekt for Walcott. Mot Boro idag ble det kun farlig når han trakk sentralt og Berbatov eller Scholes hadde en bevegelig spiller å slå på. innleggene til Rooney er det klasse over, å bevegeligheten hans er det ingen som matcher med unntak av Scholes. Men å sette en mann med de ferdighetene til å løpe opp tragisk dårlige kantspillere i Premier League? Nei det er virkelig ikke det jeg ser for meg, slikt kan spillere som Kuyt og Park ta seg av.

Men selvfølgelig kan vi kaste bort talentet Rooney for å gi Tevez/Berbatov matching for all del. Nei. Rooney er helt klart vår viktigste spiller, uten han fungerer verken Ronaldo eller Berbatov slik de bør. Håper virkelig han får en mer offensiv rolle mot Arsenal. Å at Berba eller Tevez blir benket for at Rooney skal spille på topp delt med Ronaldo.

Btw: Phil is still a red.

http://therepublikofmancunia.com/philip-ne...es-still-a-red/

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Liverpool uten Torres nå, ja. Tror de skal slite med å sikre seg 2. plassen nå. :)

Skjønner jo at det blir tøffere, men alt blir da vel ikke ødelagt av at 1 spiller er ute? Hadde vert verre om det hadde vert *kremt* 4-5 a-lagsspillere.

Edit: Leif.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar
Skjønner jo at det blir tøffere, men alt blir da vel ikke ødelagt av at 1 spiller er ute? Hadde vert verre om det hadde vert *kremt* 4-5 a-lagsspillere.

Du kjenner ikke helt til Liverpool du Torstein. Er Torres eller Gerrard ute så er det MYE verre enn om la oss si: 8-10 spillere er skadet på United.

Husker ikke hvor mange som var ute hos United på det verste i årets sesong, men det var fryktelig mange.

Lenke til kommentar
Hyrlen: Kanskje Arsenal hadde vunnet om Rooney ikke har vert på kant?

Igjen, argumentasjon på høyt nivå? Jeg tror f.eks Park/Fletcher hadde gjort en vel så god jobb defensivt som Rooney gjorde. Å da hadde vi hatt et bevegelig oppspillspunkt i Rooney som i motsetning til Tevez oftere søker rom og kommer seg fri. Alle så vel at Tevez ikke fungerte som spiss alene når vi trakk oss bakover på banen etter målet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...