Ol'H Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fordi som jeg påpekte så hadde det kanskje vært lurt med litt løpsstyrke. Anderson har over tid vist seg god, mens Scholes "bare" har hatt en litt over OK kamp mot Boro. Dessuten vil jeg ikke si at Berbatov er så veldig ballsikker. Han mistet ballen flere ganger idag, og formkurven hans har den siste tiden vært dårlig. Vil ihvertfall ikke si at det blir en stor forskjell hvis Tevez kommer inn for Berba. Det samme med Anderson. Han har virkelig vært god, og var også god mot Arsenal sist. Å overgi våre mest ballsikre mot løpstyrke virker på meg som fåfengt og dumt når vi skal kontrollere kampen. Å ja Berbatov er ballsikker, at han mister ballen på motstanderens halvdel i angrep er vel ikke noe som skal stilles spørsmålstegn ved. Men jeg vil IKKE se Rooney på kant, faen heller. Hver gang han kom sentralt kom det offensive til sin rett, takler ikke denne kant greia. Mannen er god på kant, ja. Men er jo så mye mye bedre sentralt som spiss eller tilbaketrukken spiss. La heller Park spille kant, så kan Ronaldo og Rooney veksle på å trekke bredde helt fremme. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vel, Rooney har jo spilt strålende på kant og er helt syk der. Så for meg kan han spille der. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Da har jeg kjedet meg på kveldinga...og laget disse avatarene, håper noen her inne tar å bruker dem ^^, Tok Hargreaves jeg, han er deilig Tusen takk Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg synes også Rooney er god på kant, og Berbatov er en av de mest ballsikre spillerene vi har. Nedtaket hans er veldig bra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vel, Rooney har jo spilt strålende på kant og er helt syk der. Så for meg kan han spille der. Jeg driter i hvor god Rooney er som stopper eller keeper. United tjener mest på å ha han rundt motstanders 16-meter hele tiden. I tillegg som en playmaker på kontringer, da kan han ikke ta for mange defensive løp eller stå bak på egen 16 når vi gjenvinner ball. Vi har Nani, Park, Fletcher, Ronaldo, Giggs som kan spille kant, la Rooney spille der han er best isteden for at vi skal skusle bort talentet hans nede på kanten. Han er spiss. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg driter langt i hvor han spiller, så lenge han spiller bra og gjør det han skal der. SAF vet selv hva som er best og jeg stoler på han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Giggs er ikke kant lenger. SAF skal kun bruke han sentralt. EDIT: Synes egentlig det er greit å ha Rooney på kanten. Han har jo dominert der, og det er jo bare positivt. Endret 2. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg driter langt i hvor han spiller, så lenge han spiller bra og gjør det han skal der. SAF vet selv hva som er best og jeg stoler på han. Heftig argumentasjon. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg driter langt i hvor han spiller, så lenge han spiller bra og gjør det han skal der. SAF vet selv hva som er best og jeg stoler på han. Heftig argumentasjon. Hehe, sant Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg driter langt i hvor han spiller, så lenge han spiller bra og gjør det han skal der. SAF vet selv hva som er best og jeg stoler på han. Heftig argumentasjon. For min del er det viktigste at laget fungerer. Rooney på kant har fungert. Endret 2. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Enda flere avatarer folkens ;D Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kan du lage noen flere av Wayne? Hadde vært herlig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sånn...det var de siste jeg gadd idag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ingen av Ronaldo enda? Det kommer...imorgen Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sånn...det var de siste jeg gadd idag Ok, bytta igjen Da blir det denne Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ikke for min del, jeg har avatar jeg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 SpencerReid Det er msn-bildet mitt. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 SpencerReid Det er msn-bildet mitt. We have great taste, my friend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå