Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Fordi som jeg påpekte så hadde det kanskje vært lurt med litt løpsstyrke. Anderson har over tid vist seg god, mens Scholes "bare" har hatt en litt over OK kamp mot Boro. Dessuten vil jeg ikke si at Berbatov er så veldig ballsikker. Han mistet ballen flere ganger idag, og formkurven hans har den siste tiden vært dårlig. Vil ihvertfall ikke si at det blir en stor forskjell hvis Tevez kommer inn for Berba. Det samme med Anderson. Han har virkelig vært god, og var også god mot Arsenal sist.

Å overgi våre mest ballsikre mot løpstyrke virker på meg som fåfengt og dumt når vi skal kontrollere kampen. Å ja Berbatov er ballsikker, at han mister ballen på motstanderens halvdel i angrep er vel ikke noe som skal stilles spørsmålstegn ved. Men jeg vil IKKE se Rooney på kant, faen heller. Hver gang han kom sentralt kom det offensive til sin rett, takler ikke denne kant greia. Mannen er god på kant, ja. Men er jo så mye mye bedre sentralt som spiss eller tilbaketrukken spiss. La heller Park spille kant, så kan Ronaldo og Rooney veksle på å trekke bredde helt fremme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, Rooney har jo spilt strålende på kant og er helt syk der. Så for meg kan han spille der.

Jeg driter i hvor god Rooney er som stopper eller keeper. United tjener mest på å ha han rundt motstanders 16-meter hele tiden. I tillegg som en playmaker på kontringer, da kan han ikke ta for mange defensive løp eller stå bak på egen 16 når vi gjenvinner ball. Vi har Nani, Park, Fletcher, Ronaldo, Giggs som kan spille kant, la Rooney spille der han er best isteden for at vi skal skusle bort talentet hans nede på kanten. Han er spiss.

Lenke til kommentar
Jeg driter langt i hvor han spiller, så lenge han spiller bra og gjør det han skal der. SAF vet selv hva som er best og jeg stoler på han.

Heftig argumentasjon.

For min del er det viktigste at laget fungerer. Rooney på kant har fungert.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...