tc47 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Alt for mange av oss som har klubblogoen som avatar...omtrent ingen har spillerne Har mine to favorittspillerne sammen i avataren min jeg, jublende. Endret 2. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Gjerne lag noen til av alle spillerne du Sameboe, så jeg kan ha noen i bildemappen på pcen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Eg kunne tenkt meg en tøff en av Rooney... Men orker jo ikke leite! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nei, si det Raste. Du liker vel ikke divingen til Ronaldo? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nei, si det Raste. Du liker vel ikke divingen til Ronaldo? Nei? Hvem gjør det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg liker den ikke, men den er akseptabel siden han innrømmer det og det omtrent aldri skjer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Eg kunne tenkt meg en tøff en av Rooney... Men orker jo ikke leite! Vet ikke om størrelsen er ok, men du kan jo bruke denne: EDIT: Eller en av disse: Endret 2. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg liker den ikke, men den er akseptabel siden han innrømmer det og det omtrent aldri skjer. Hvorfor går du på et helt annet emne? Du spurte om hvorfor jeg ikke tok Ronaldo til avatar og jeg spurte hva i helvette mener du med det? Hvorfor skal jeg ta han som avatar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Du spurte meg om et spørsmål, og jeg svarte på det, derfor skiftet jeg emne. Fordi du er frelst av Ronaldo, enkelt og greit Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vel om jeg er frelst av Ronaldo, hadde jeg vel skrytt han opp i skyene hele tiden noe som ikke jeg gjør. Syns Ronaldo er god fotballspiller og liker spillestilen hans, om jeg er frelst? Nei! Deal with it lille gutt! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Eg kunne tenkt meg en tøff en av Rooney... Men orker jo ikke leite! Vet ikke om størrelsen er ok, men du kan jo bruke denne: EDIT: Eller en av disse: De er for store de er 100x100 her er det 80x80 Haha, fantastisk Sameboe Han har latterlig kvalitet på sin nåværende x) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hehe, sant så sant Sameboe. Er vel ganske så ræva kvalitet kan man si, ser jo så vidt noe Gamlingen fortjener en bedre avatar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg liker den ikke, men den er akseptabel siden han innrømmer det og det omtrent aldri skjer. Hvorfor går du på et helt annet emne? Du spurte om hvorfor jeg ikke tok Ronaldo til avatar og jeg spurte hva i helvette mener du med det? Hvorfor skal jeg ta han som avatar? Hvem er han du har nå Raste? Endret 2. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Sant så sant, er Ronaldo som har vært i i avatarvinduet mitt. Det var fordi en lagde den til meg og jeg syns han gjorde en utmerket jobb med den. Har også hatt noen avatarer i ettertid, men de har ikke vært noe bra kvalitet på. Jeg må ha en med skikkelig kvalitet, og som jeg liker. Den Ronaldo avataren var vel så og si ganske så bra Jeg liker den ikke, men den er akseptabel siden han innrømmer det og det omtrent aldri skjer. Hvorfor går du på et helt annet emne? Du spurte om hvorfor jeg ikke tok Ronaldo til avatar og jeg spurte hva i helvette mener du med det? Hvorfor skal jeg ta han som avatar? Hvem er han du har nå Raste? Vidic??? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Ja ser jo det nå. (Den skiftet akkurat nå hos meg) Men den du hadde rett før nå var vel Ronaldo? Synest den oppstillingen til Ronaldo på frispark er så latterlig. Men han om det Endret 2. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg liker den ikke, men den er akseptabel siden han innrømmer det og det omtrent aldri skjer. Hvorfor går du på et helt annet emne? Du spurte om hvorfor jeg ikke tok Ronaldo til avatar og jeg spurte hva i helvette mener du med det? Hvorfor skal jeg ta han som avatar? Hvem er han du har nå Raste? Det er forsvarskjempen Nemanja Vidic. Trodde du visste det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Test Den får ha en prøveperiode er ikke helt sikker på at den er bedre.... thx Endret 2. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå