Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg liker den ikke, men den er akseptabel siden han innrømmer det og det omtrent aldri skjer.

Lenke til kommentar
Jeg liker den ikke, men den er akseptabel siden han innrømmer det og det omtrent aldri skjer.

Hvorfor går du på et helt annet emne?

Du spurte om hvorfor jeg ikke tok Ronaldo til avatar og jeg spurte hva i helvette mener du med det?

Hvorfor skal jeg ta han som avatar?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du spurte meg om et spørsmål, og jeg svarte på det, derfor skiftet jeg emne. Fordi du er frelst av Ronaldo, enkelt og greit :)

Lenke til kommentar

Vel om jeg er frelst av Ronaldo, hadde jeg vel skrytt han opp i skyene hele tiden noe som ikke jeg gjør.

Syns Ronaldo er god fotballspiller og liker spillestilen hans, om jeg er frelst? Nei! Deal with it lille gutt! :)

Lenke til kommentar
Eg kunne tenkt meg en tøff en av Rooney... Men orker jo ikke leite! ;)

Vet ikke om størrelsen er ok, men du kan jo bruke denne:

waynerooneydj8.jpg

EDIT: Eller en av disse:

33dh65i.jpg

w10.png

nou0cw.jpg

De er for store ;) de er 100x100 her er det 80x80 ;)

Haha, fantastisk Sameboe :)

Han har latterlig kvalitet på sin nåværende x)

Lenke til kommentar

Du spurte om hvorfor jeg ikke tok Ronaldo til avatar og jeg spurte hva i helvette mener du med det?

Hvem er han du har nå Raste?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Sant så sant, er Ronaldo som har vært i i avatarvinduet mitt. Det var fordi en lagde den til meg og jeg syns han gjorde en utmerket jobb med den. Har også hatt noen avatarer i ettertid, men de har ikke vært noe bra kvalitet på.

Jeg må ha en med skikkelig kvalitet, og som jeg liker. Den Ronaldo avataren var vel så og si ganske så bra :)

Vidic???

Lenke til kommentar

Ja ser jo det nå. (Den skiftet akkurat nå hos meg) Men den du hadde rett før nå var vel Ronaldo?

Synest den oppstillingen til Ronaldo på frispark er så latterlig. Men han om det :)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Det er forsvarskjempen Nemanja Vidic. Trodde du visste det. :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...