YeahLowBoi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Håper på dette laget til tirsdag: van der Sar Sheasy - Rio - Vida - Evra Carrick - Fletch Ronaldo - Ando - Rooney Berba Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler det ikke funker med Tevez som alene spiss. Derfor foretrekker jeg her Berbatov. Sentralen føler jeg blir ganske solid nå med Carrick, Fletcher og Anderson. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg tror det blir: VDS O'Shea - Rio - Vida - Evra Carrick - Fletcher Rooney - Anderson - Ronaldo Berbatov Tevez kan komme inn når forsvaret til Arsenal har slitet seg ut. Scholes burde få komme inn midtveis i andre omgang. EDIT: Shit, YeahLowBoi. Jeg posta laget mitt uten å se ditt først. Endret 2. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
YeahLowBoi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Haha nice. Bra vi tenker det samme, får håper selveste Fergie også gjør det. En evt. løsning kan være å la Scholes starte i den offensive midtbane posisjonen. Etter at Arsenal forsvaret har slitet seg ut kan vi putte innpå Tevez for Berba og Ando for Scholes. Begge de to er kjent for å være løpssterke. Spesielt Anderson har imponert meg i den biten der. Tenker at det kan være en dødelig taktikk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvorfor skal vi ta ut våre mest ballsikre når vi mest sannsynlig skal kontrollere kampen de siste 45min? Lenke til kommentar
YeahLowBoi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fordi som jeg påpekte så hadde det kanskje vært lurt med litt løpsstyrke. Anderson har over tid vist seg god, mens Scholes "bare" har hatt en litt over OK kamp mot Boro. Dessuten vil jeg ikke si at Berbatov er så veldig ballsikker. Han mistet ballen flere ganger idag, og formkurven hans har den siste tiden vært dårlig. Vil ihvertfall ikke si at det blir en stor forskjell hvis Tevez kommer inn for Berba. Det samme med Anderson. Han har virkelig vært god, og var også god mot Arsenal sist. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 mens Scholes "bare" har hatt en litt over OK kamp mot Boro. eeeh. Fikk 8 på ratingen i MEN. Og eg er helt enig. Scholes har da for pokker ikke hatt en "litt over OK" kamp. Han hadde en meget god kamp mot Boro. Dessuten "mister" ikke Berbatov ballen, men han hadde fryktelig mange dårlige avleveringer. Får han prikket inn disse så blir det helt rått. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Da har jeg kjedet meg på kveldinga...og laget disse avatarene, håper noen her inne tar å bruker dem ^^, Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvis vi kommer oss til finalen av CL, så skal jeg skifte avatar til den United-spilleren som scorer vårt siste mål i semien. Hvis kampen ender 0-0, skal jeg bytte til poteten O'Shea. Hvis kampen ender 1-0 til Arsenal, så skal jeg skifte til den United-spilleren som scorer det avgjørende målet/redder det avgjørende skuddet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Her var gullpraten i gang igjen ja. Sist gang dere innkasserte gull gikk vi på to tap på rad. Bare nevner det... Grunnen til at vi ikke vinner CL i år er fraværet av Owen Hargreaves. Det har jeg sagt hele sesongen, og det står jeg for. Hvis vi kommer til en evt. finale vil jeg mye heller møte Barcelona enn Chelsea. Chelsea fremstår som et sterkt kollektivt med mye muskler. Barcelona møter som regel halvslappe drittlag ala Gijon og Valladolid ukentlig, og jeg tippet Chelsea videre til finalen i forkant av oppgjørene, men det er lov å håpe på en Barca-bragd på brua. Om ikke Barca beviser at jeg tar feil så ligger spansk fotball langt bak PL også denne sesongen. De slakter Real borte nå, men klarte nesten ikke å skape noe mot Chelsea hjemme. Men jeg ser ikke helt hva du mener med Hargreaves. Vi har en veldig sterk sentral midtbane. Endret 2. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Da har jeg kjedet meg på kveldinga...og laget disse avatarene, håper noen her inne tar å bruker dem ^^, Tar Park jeg, for variasjonens skyld. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Da har jeg kjedet meg på kveldinga...og laget disse avatarene, håper noen her inne tar å bruker dem ^^, Tar Park jeg, for variasjonens skyld. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg vil også møte Barca. Chelsea har Essien tilbake, pluss at spissene begynner å sette sjansene sine. Barca dominerer i Spania kun fordi det er 17-18 møkkalag i serien. Hadde de vært i PL, tror jeg ikke de hadde vunnet. Men tror vi får se en reprise fra i fjor, United og Chelsea i finalen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Alt for mange av oss som har klubblogoen som avatar...omtrent ingen har spillerne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tar Vidic jeg Er vel random hvem du tar når ikke Ronaldo er der. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tar Vidic jeg Er vel random hvem du tar når ikke Ronaldo er der. Ok? Tar den for Vidic er yndlingspilleren min, og jeg elsker han rett og slett. Hvorfor i helvette kommer du med Ronaldo? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Alt for mange av oss som har klubblogoen som avatar...omtrent ingen har spillerne Er jo det jeg skal gjøre noe med. Skal bruke spilleren som scorer vårt vinnermål mot Arsenal som avatar. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg vil også møte Barca. Chelsea har Essien tilbake, pluss at spissene begynner å sette sjansene sine. Barca dominerer i Spania kun fordi det er 17-18 møkkalag i serien. Hadde de vært i PL, tror jeg ikke de hadde vunnet. Men tror vi får se en reprise fra i fjor, United og Chelsea i finalen. Tror de hadde hatt veldig store problemer med å komme seg til CL Endret 2. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Alt for mange av oss som har klubblogoen som avatar...omtrent ingen har spillerne De som har klubblogoen som avatar har ofte den i helt sugen kvalitet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Alt for mange av oss som har klubblogoen som avatar...omtrent ingen har spillerne Er jo det jeg skal gjøre noe med. Skal bruke spilleren som scorer vårt vinnermål mot Arsenal som avatar. si ifra da...så kan jeg lage en bra avatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå