Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

3 år på rad. Det er bare helt forbanna villt. Altså, til neste år er det nesten bare å chille. 4 år er ikke noe som bør være mulig en gang, fy faen. Hvis vi attpåtil tar CL to år på rad... nei, det tror jeg ikke kan skje. Er bare litt for sykt altså.

Men, PL er ikke ferdig i år. 7 poeng til trengs det, slår vi City til neste helg, DA tror jeg vi er nesten der altså med Wigan og Hull igjen å spille mot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men, PL er ikke ferdig i år. 7 poeng til trengs det, slår vi City til neste helg, DA tror jeg vi er nesten der altså med Wigan og Hull igjen å spille mot.

Har Arsenal på hjemmebane igjen også da. :) Ett poeng mot Arsenal og City tilsammen, og seier mot Wigan og Hull, så er vi der. :w00t:

Lenke til kommentar

Sannsynligheten for at vi roter bort mer enn 6 poeng samtidig som at Pool får full pott i resten av sine kamper er forsvinnende lav. Alt kan skje, men det vil være et slag i tryne å ikke ta PL i år slik som ting er nå. Et høyst uventet slag i trynet.

Lenke til kommentar
Dere trenger jo ikke nødvendigvis 7 poeng. Liverpool og Chelsea kan jo også tape...

Hvor kom Chelsea fra? :p De er ikke med i kampen lenger. :!:

Hvis som atte om vi skulle drite oss ut til de grader i de neste kampene, så er de fortsatt med.

Lenke til kommentar

Og sannsynligheten for at United og Liverpool taper tilsammen åtte kamper? Nettopp, så vil nok at Chelsea er så godt som ferdige. Men de kan fortsatt ta sølv. Pool trenger bare å tape en kamp (men da må Chelsea ha bedre målforskjell).

Lenke til kommentar

Her var gullpraten i gang igjen ja. Sist gang dere innkasserte gull gikk vi på to tap på rad. Bare nevner det...

Grunnen til at vi ikke vinner CL i år er fraværet av Owen Hargreaves. Det har jeg sagt hele sesongen, og det står jeg for. Hvis vi kommer til en evt. finale vil jeg mye heller møte Barcelona enn Chelsea.

Chelsea fremstår som et sterkt kollektivt med mye muskler. Barcelona møter som regel halvslappe drittlag ala Gijon og Valladolid ukentlig, og jeg tippet Chelsea videre til finalen i forkant av oppgjørene, men det er lov å håpe på en Barca-bragd på brua.

Lenke til kommentar

Grei kamp i dag. Ikke mer enn man bør kunne forvente, men Boro var ikke veldig farlige.

Savner Rooney lenger framme, og eg tror aldri på mål når Tevez kommer 1 mot to. Det irriterer meg, men kommer av at han sjeldent er farlig :(

Berbatov var tidvis glimrende i dag. Tidvis veldig slapp og umotivert. Virker som han av og til sliter litt med selvtilliten for tiden, hadde håpt han skulle fått seg et par mål mot slutten av sesongen for å få en liten boost. Han var jo glimrende i forrige PL kamp.

Park var god i dag, og framspillet fra Rooney og løpet til Park var helt klart kampens høydepunkt. Scoringen til Giggs kommer helt der oppe, men mer som en enkeltprestasjon, for den kom ut av ingenting omtrent.

Såg Macheda sin i mål. Stod og ropte på Macheda lenge etterpå. Såg den helt klart i nettet ;)

Foster virker stødig, helt til han må ut i feltet og bokse/ta ballen. Da blir eg like redd hver gang. Føler ikke han er helt trygg på slike beregninger. Ble ikke satt på de helt store prøvene i dag.

Vidic og Evans hadde god kontroll der bak, men vil helst se Rio klar til tirsdag. Og Evra må ikke være skadet :(

Forresten skikkelig skuff at Brown ikke kom innpå. Fergie lovte jo nesten... Noen som aner noe om grunnen?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Veldig enig jeg også. Scholes var så utrolig herlig å ha tilbake der i midtbanen at jeg er SIKKER på at han bør starte på Emirates. Kan gjerne gå ut etter 60+min når han har gjort jobben sin for Anderson kanskje. Park imponerte meg også, og Rooney er bare syk der han spiller nå egentlig. Mannen er i syk form. Er ikke noe spesielt å si om Vidic, gjør jobben sin fantastisk som alltid. Og Giggsy, vel, viste hvorfor han var PFA Players Player of the Year i dag ja.

Jeg vil så gjerne se:

VDS

O'Shea - Rio - Vida - Evra

Carrick - Scholes - Anderson/Fletcher

Ronaldo - Tevez (Berbatov senere) - Rooney

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...