Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unner Park den scoringen så jævlig :) Er det en som fortener å score så er det han! Jævlig bra mål egentlig ;)

Hehe så veldig enig. Rooney og Park fortjener nesten alltid mål etter en kamp mtp. hvor mye de gir for laget. Park stjal ballen opptil 5 ganger i dag i gode posisjoner, Park er PRICELESS. :)

Lenke til kommentar
Arshavin ja.. 4 mål mot Liverpool og plutselig er han "verdens beste"..

Wtf? Ingen har sagt at han er verdens beste. Mannen er jo jævlig god, og i veldig god form. Den som benekter dette tar feil. Og dessuten så var dette så off-topic som man kan få det ;)

Lenke til kommentar

Helt greit resultat i dag. Vi viser at vi har kommet oss ut av den gropa vi falt ned i etter Liverpool-kampen, og det gjør det mye lettere å leve. Tror nok at vi skal klare å ro PL i land nå, har i hvert fall en god følelse. Deilig å se et mål fra Park, og vi truer Middlesbrough ved opptil flere anledninger. Kunne fort stått både 0-3 og 0-4, men det er umulig å vite, vi scorer tross alt begge målene våre like etter at det har vært en stor sjanse.

Lenke til kommentar

Wtf? Ingen har sagt at han er verdens beste. Mannen er jo jævlig god, og i veldig god form. Den som benekter dette tar feil. Og dessuten så var dette så off-topic som man kan få det ;)

Som jeg sa: Don't feed the troll!

Lenke til kommentar

Som jeg sa: Don't feed the troll!

Såg ikke det før etter jeg hadde skrevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...