Latias Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Så du mener det var rett dømt? Det blir for dumt. Har ikke sagt noe om at det er rett dømt eller ikke. Det jeg mener er at det har vært mange klarere straffer i fotball, som dommeren ikke blåser for. Ballen treffer en Boro spiller to tideler før den treffer Vidic i armen. Vida hadde ikke nok tid til å reagere, og det var heller ikke med vilje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hva faen? Var sikker på at Kiko putta der. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det der må da være straffe, forsvarern var jo aldri nær ballen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Den så jeg i mål, helvette heller. Jubla som faen, så fant jeg ut at den gikk utenfor xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hva faen? Var sikker på at Kiko putta der. Jeg også! Så du M'boro spilleren som krabbet forran Rooney Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvor mange trekk var det der egentlig? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 PAAAAAAAAAAAAAAAARK!! det unner jeg han så jææææææævlig! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 HERLIG MÅL!!!! JADDA, NÅ BLIR DET 3POENG Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tevez inn, håper han får en bra kamp i dag også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) OMG! PARKY! VELKOMMEN TILBAKE! FOR ET LØP, OG HVEM VAR DET MED ASSISSTEN IGJEN? JOOO WAZZA, SICK! Hahahahah, jeg er så jævlig glad akkurat nå. Park i dårlig form, lololol. For et løp, også avslutningen er faktisk av stor klasse. Park har trent skudd! Hohoho, dette var SÅ herlig. Carlitos på vei inn, Macheda ut. Bra spilt Federico! Men nå er det ARGENTINA! Btw, hørte dere "FERGIE, SIGN HIM UP, FERGIE FERGIE SIGN HIM UP"?! Herlig kamp av Scholesy også, så jævlig sikker med pasningene. Skuddene har tapt seg litt, men sånn er det bare. Dette var så utrolig herlig! EDIT: Tevez med en gang får Red Army vokal! ARGENTINA! Endret 2. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 De siste kampene har fått meg til å forstå at jeg vil vi skal beholde Tevez. Men ikke for den summen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har Tevez farget håret og spart opp skjegg eller er det bare jeg som tror det? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Seriøst, Red Army har vært drøy i dag. Sunget siden 1. min og nå er det OGS sangen i full sving. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Seriøst, Red Army har vært drøy i dag. Sunget siden 1. min og nå er det OGS sangen i full sving. Digg Evra skadet Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Faen folkens. Evra ute hadde vært helt sykt mot slutten av sesongen nå. Vær så snill, be okay. Herlig å se 0-2 målet igjen, så jævlig herlig av Rooney og Park. EDIT: HAHA, man ser i feiringen i slow mo at Park smiler til Wazza og skriker "WAZZZA". Seriøst, Red Army har vært drøy i dag. Sunget siden 1. min og nå er det OGS sangen i full sving. Digg Evra skadet Ser ut som det gikk bra for han, bare litt vondt. EDIT: FY faen for en ball av Scholesy med utsiden av foten til Giggsy på høyresiden der for den sjansen. Scholes må starte på Emirates, seriøst. Alonso har bedre pasningsfot ja! Sheasy har vært god på høyrebacken igjen, herlig å se han herje der. Man så dessuten i førstomgangen at O'Shea var herlig plassert for å heade en ball bak for en corner når det var 0-0. Det er akkurat derfor han spiller, Rafael hadde vært i fare i den situasjonen eller ute av posisjon. De som sier at vi kan gjerne skal selge O'Shea har tatt så feil at det er morsomt å lese. Endret 2. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Å selge O'shea er bare tull. Han takler å være mye på benken når Brown er frisk, men gjør seg sjeldent bort når vi trenger han. En glimrende spiller å ha i troppen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Unner Park den scoringen så jævlig Er det en som fortener å score så er det han! Jævlig bra mål egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå