Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dommeren er nødt til å ha sett at ballen traff hånda, når vi ser reprisen har han fritt innsyn. Eneste mulige løsning er at han har sett en borospiller treffe ballen rett før (det synes jeg at jeg så..), hvor ballen så går rett i hånda til Vidic.

Lenke til kommentar
Tror nok boro vart snytt for straffe der ja.

Skal han legge igjen hendene i garderoben, eller? Ett eller annet sted må han jo ha dem...

Litt skuffende at vi ikke kommer til så mange store muligheter. Scholes og Rooney har begge hatt 2-3 skudd hver som enten har gått langt over, eller langt til siden. Herlig at Giggs scorer, og at Vidic får assist. :!: Macheda har vært veldig god. Jobber hele tiden, og det er fint å se. :)

Lenke til kommentar
Tror nok boro vart snytt for straffe der ja.

Skal han legge igjen hendene i garderoben, eller? Ett eller annet sted må han jo ha dem...

Litt skuffende at vi ikke kommer til så mange store muligheter. Scholes og Rooney har begge hatt 2-3 skudd hver som enten har gått langt over, eller langt til siden. Herlig at Giggs scorer, og at Vidic får assist. :!: Macheda har vært veldig god. Jobber hele tiden, og det er fint å se. :)

Så du mener det var rett dømt? Det blir for dumt.

Endret av Zu Zwat
Lenke til kommentar

Ruskete 1. omg. Macheda er ikke god nok til å starte på dette nivået ennå. Noen fine involveringer men enormt mye feilvalg, urutinert duellspill samt litt for ego til tider.

Mye tullete skudd fra Scholes og Rooney. Berba har faktisk til tider skjerpet seg med holdninga si og vi har faktisk sett det returløpet hvor han henter ballen i forsvar og returnerer til midtbanen med ballen. Ellers syns jeg det var litt slapt når Jones kom springende ut. Så ut som Berba trakk seg i duellen. Hadde han gått inn i den kunne vi muligens fått en scoring eller et rødt kort på Jones. Inn med Anderson, Ronaldo eller Tevez for å få litt tempo.

Lenke til kommentar

Som eksperten på Sky Sports og Andy Gray i kommentatorboksen sier; det er ikke straffe. Vidic står der, og har INGEN bevegelse med armen mot ballen da en annen Boro spiller header ballen plutselig. "No penalty for me" sier de og det er helt rett. Klag i vei men fakta er at Vidic ikke har armbevegelse der og dermed er det ikke fordel å bruke hånden/armen for han der.

Uansett, det er så ekstremt herlig å se hvor rolige Scholesy og Giggsy er i midtbanen. To legender spiller ved siden av hverandre og man kan se at de er så avslappet, typisk "cool customers". Syns det er synd at Rooney blir så usynlig men vinner vi så driter jeg i akkurat det. Berbatov, vel, i første 12 min mistet han ballen 4 ganger av og til etter han vant ballen tilbake selv. Man så det klikket for Rooney den første gangen han løp tilbake, vant ballen også gjorde ingenting med den og mistet den. Men han kom seg mot slutten, skulle kanskje gjort det bedre med pasningen til Scholes da det ble litt bak han også på den sjansen der keeperen kom ut selvom det var egentlig veldig bra av keeperen.

Uansett, 0-1, herlig, og vil gjerne se Tevez på banen snart og Ronaldo mot slutten sånn at vi kan avgjøre denne kampen og ta 0-2 ledelsen som vil være kritisk i vår jakt for 3 poeng. Come on United!

Lenke til kommentar
Som eksperten på Sky Sports og Andy Gray i kommentatorboksen sier; det er ikke straffe. Vidic står der, og har INGEN bevegelse med armen mot ballen da en annen Boro spiller header ballen plutselig. "No penalty for me" sier de og det er helt rett. Klag i vei men fakta er at Vidic ikke har armbevegelse der og dermed er det ikke fordel å bruke hånden/armen for han der.

Dette er også mitt poeng - dommeren SER at ballen treffer hånda. Han må ha dømt på at det ikke er innenfor regelen for hands. Jeg tror det er fordi ballen forandrer retning via en Boro-spiller 1 meter foran Vidic.

Lenke til kommentar

Jepp, akkurat. Er ikke nok distanse/tid for Vidic å gjøre noe med en kroppsdel som bare er der den er og er ikke noe slags fordel der. Leser man regelboken og ser noen repriser av det så er nok til og med Liverpool supporterne enige etterhvert. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...