Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Tror på noe sånt i morgen:

Foster

Rafael - Vidic - Evans - Evra

Carrick - Scholes

Ronaldo - Giggs - Rooney

Berbatov

Foster fordi VDS ikke skal spille tre kamper i uka. Rafael for å hvile O'Shea. Evans fordi Rio er skadet. Hvis Evra blir hvilt, tror jeg Fabio starter der, men at O'Shea starter i stedet for Rafael. Scholes og Giggs skulle starte, i følge Fergie. Kan godt hende at Carrick hviler, i såfall kommer Fletcher inn. Håper Ronaldo starter, for vi er ikke så sterke offensivt uten han. Usikkert om Berba/Rooney starter for SAF har sagt at vi kanskje får se Macheda og Welbeck. Har ikke peiling på hva som har skjedd med Park, han har jo kun spilt tre av åtte kamper etter landslagspausa. Tror (og håper) at Nani ikke starter. Vi så hvor mye bedre vi var uten han i andre omgang mot Spurs. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nani var ikke dårlig i første omgang på kanten, men Rooney var ekstrem der, og ble man of the match. Jeg tror og håper vi får se Nani i morgen.

Enig, Nani gjorde seg ikke bort. Er vel en av få som mener det. Jeg tror Brown starter i morgen, han får hvertfall et innhopp. Tror det kan vise seg å være uvurderlig å ha Brown tilbake, mannen var gud mot Barca ifjor. Jeg tror og håper også at Ronaldo blir hvilt til fordel for Park. Men Rooney må spille, mannen er helt syk om dagen. Ellers håper jeg også Berba kommer skikkelig igang med målene før møtene med City og Arsenal.

Gleder meg til kamp, Boro er somregel alltid gøy.

Lenke til kommentar

Herlig at en dommer har så lite selvinnsikt at han isteden for å ta til seg kritikken faktisk henger ut en spiller. Han var jo ræv, flere klare frispark han totalt overså til begge lag. Jeg er bare sjeleglad det ikke var noen straffe situasjoner eller mål han klarte å drite seg ut på.

Lenke til kommentar

Det skal sies at han klarte å treffe med de store avgjørelsene. Men han gjorde masse småfeil, noe som egentlig er tilgivelig. Men å drive å henge ut en spiller på en slik måte er latterlig. Kanskje dersom spilleren helt tydelig filmer, men Ronaldo blir faktisk tatt gjentatte ganger og blir (som i nesten samtlige kamper han spiller) snytt for en del relativt klare frispark. Her bør dommerne prøve å være mer objektive. Det er greit å ikke like Ronaldo, men å gi han frispark når han fortjener det burde være en selvfølge.

Lenke til kommentar

Jeg håper Ronaldo blir hvilt i første omgang ihvertfall også. Rooney må spille ja, og det må gjerne Berba også gjøre. Tror det må bli Foster i mål nå ja, blir mange kamper på gode gamle VDS hvis ikke. Håper også Brown får et lite innhopp på 20+ min mot slutten ja, hadde vært herlig å se Wesley tilbake på banen. 07/08 gjorde han til en spiller som er god nok til å starte hver eneste kamp for Manchester United. :)

Rafael kan også starte for å gi O'Shea litt tid på benken før Emirates showdown. Håper Vida og Evans får det til igjen. Vi må vinne, ingen flere slip-ups vær så snill; gjerne uten å gå 2-0 nede til pause og. ;)

Foster

Park - Fletcher - Scholes - Giggs*

Berbatov - Rooney

*Ikke ren kant, litt sentral pluss switching med Rooney om det trengs.

Vil virkelig se Parky starte nå altså. :( Frykter også at jeg ikke står opp til 13.45, faen ta disse tidlige kampene spesielt etter vi spilte nylig på onsdag kveld. Hvorfor kunne vi ikke fått 16.00? Fergie er enig.

Lenke til kommentar
Rafael kan også starte for å gi O'Shea litt tid på benken før Emirates showdown. Håper Vida og Evans får det til igjen. Vi må vinne, ingen flere slip-ups vær så snill; gjerne uten å gå 2-0 nede til pause og. ;)

Liker når dere ligger 2-0 under til pause. Da vinner jeg nemlig veldig mye ved å sette penger på dere ved pause.

Lenke til kommentar

Spent på kampen i dag. Ikkje så lenge igjen no, berre omlag tre og ein halv time. Det blir spanande å sjå kva lag vi stiller med, for eg er ganske sikker på at SAF vil tenke eindel på kampen som skal spelast tirsdag. Det kan bety at vi får sjå nokre unggutar. Hadde vore gøy å sjå Rafael igjen i dag, men det hadde også vore fint om Wes er såpass klar at han kunne fått litt speletid. Han har vore så lenge ute at eg ikkje trur han vil få sjansen i CL om ikkje det blir veldig nødvendig, og då kan det vere greit å la han prøve seg litt i PL om han er klar nok.

På mange måtar så vil nok dagens lag seie ganske mykje om kva lag vi vil komme til å stille med på tirsdag. Det er nok eindel spelarar som ellers ville blitt brukt, som får kvile for å vere best mulig rusta til Arsenal.

Laget til tc er nok kanskje ikkje så langt unna:

Foster

Park - Fletcher - Scholes - Giggs*

Berbatov - Rooney

Evans skal jo visstnok vere litt usikker då, og så spørs det om vi stiller Roon-Berba på topp, eller om Welbeck eller Macheda får prøve seg saman med ein av dei erfarne. Då kunne ein jo f.eks latt Roon ligge litt breidt mot venstre og ha Berba og ein unggut på topp. Problemet med å spele med Park og Giggs på kantane vil vere at det ikkje er så gjennombruddshissig, som det kan vere, og då kan det vere ei muligheit å la Rooney trekke litt ut på kanten, evt at Welbeck kjem inn på kant som han gjorde mot Tottenham i FA-cupen.

Tar vi tre poeng i dag, så kan eg i det minste sove godt fram til tirsdag, og så kan det hende det går an å konsentrere om litt andre ting ei lita stund. :)

Lenke til kommentar
Frykter også at jeg ikke står opp til 13.45, faen ta disse tidlige kampene spesielt etter vi spilte nylig på onsdag kveld. Hvorfor kunne vi ikke fått 16.00? Fergie er enig.

13.45 kampene er herlige de. Går som regel på Sky, og er greit å sette press på de andre topplagene. Også blir det en herlig fotballdag: Boro - United, og så Chelsea - Fulham/Pompey - Arsenal. :) Og hva faen gjør det om man spiller 135 minutter tidligere? Den unnskyldningen der er virkelig dårlig. Hadde vært enig hvis kampen hadde vært dagen før elns, men hva faen skjer om vi spiller 135 minutter tidligere? :dontgetit: En positiv ting for deg og Fergie: vi får 135 minutter mer tid til å forberede oss til kampen mot Arsenal på tirsdag. :)

Lenke til kommentar

Holy hell. Macheda - Berba... so far not good.

Men, Giggs og Scholes, herlig. PARK!!! :D Og Rooney på banen er bare pluss! Håper på det beste, tror det blir 1-1 i dag mtp. laget ja.

(Uten Ronaldo, Rio..)

Foster må spille bra i dag ja, var ikke så sikker på Wembley.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Slapp av, vi kan fint vinne PL selv om vi taper i dag. Synes ikke at CL vanligvis burde prioriteres, men siden ingen andre har vunnet den to ganger på rad før og fordi vi har en liten luke i PL, så synes jeg det er greit at et par spillere blir hvilt. :)

EDIT: La til ett par ord.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...