Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke huske at denne har blitt postet men den er verdt en post nr.2 i tilfelle:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

I tillegg anbefaler jeg denne artikkelen...Den summerer ganske bra opp media sitt mediafokus i forhold til MUFC.

The big Decision Webb and the Media missed.

Lenke til kommentar
Den taklingen er syk den på Ronaldo, helt utrolig at den ikke har blitt straffet i etterkant!

Den går vel under den hellige kategorien "dommeren så hendelsen og kan derfor ikke straffes i etterkant" :mad:

Hadde taklingen truffet er jeg rimelig sikker på at ronaldo hadde blitt seriøst skadet.

Lenke til kommentar

Jepps..Som det står i artikkelen:

We’ve seen Ronaldo sent off for something similar in the past, although his challenge wasn’t quite as dangerous. On derby day back in 2006, Ronaldo lunged at Andy Cole with one high foot. He didn’t make contact with the player but there were no complaints about the sending off.

BBC: The Portuguese winger was angry after being tackled heavily by Stephen Jordan and took his revenge on Cole, throwing himself into a tackle that did not make contact but still brought him a red card.

Lenke til kommentar
Ja, jeg blir fysisk kvalm av å se Gerrard i en United drakt, og det hadde vært en skam om han noen gang dro den drakten over hodet.

Ja, Ronaldo er nok et mye bedre forbilde og menneske både på og utenfor banen.

Nei.

Jeg påsto ikke at han var et bedre forbilde gjorde jeg? Alt jeg sa var at jeg ble kvalm av å se "Captain Fantastic" den største Liverpool - gutten i United trøya. En drakt han aldri kommer til å ikle seg. En drakt han ikke fortjener å bære. Ronaldo er vel neppe noe dårligere forbilde og menneske enn Gerrard. Jeg vil heller ha en portugisisk tekniker som kaster seg av og til, enn en scouser som legger seg ned gang på gang når laget hans trenger det, og så i etterkant går ut og sier at han synes filming ødelegger fotballen.

@Sameboe: Se den, ja. Rødt kort for det der er for så vidt greit, men når man ser hvor tregt Ronaldo kom inn, og med en fot i forhold til Palacios sin i enorm fart med begge bein.

Ronaldo blir klippet ned gang på gang hver kamp, men disse "store" dommerene er så "tøffe" at de ikke skal dømme frispark eller straffe til hans fordel. Howard Webb og Steven Bennett er vel de to dommerene som liker Ronaldo minst, men denne dansken så ut til at han skulle "tøffe" seg han også.

EDIT: @Dalglish: Har ikke hørt noe siden i går, da han ble sendt til sykehuset.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Rio went straight to hospital in an ambulance with United left to fear he had broken his ribs, which could have ruled him out for the rest of the season. He left hospital with good news though, that nothing was broken, rather was suffering from severe bruising and swelling.

Whilst this will rule him out on Saturday’s match against Middlesbrough, it is very likely he will be able to turn out at the Emirates next week.

Fra Republic of Mancunia.

Good news,or bad news?

Lenke til kommentar
Om det er brist, vil jeg anta at han er ute resten av sesongen.

Er faktisk bedre med brudd, da dette "leger" seg fortere. Brist blir bare verre og verre, og tar lang tid før det blir bra.

Jeg har hatt brist i ribbena i flere måner og har det fortsatt.. så jeg kan bekrefte denne påstanden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...