Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dommeren latterliggjør Ronaldo

Eg er faktisk litt enig med Ronaldo. Skulle han fått frispark i går så måtte han ha mistet begge bena i en takling for at dansken skulle trodd på han. Han gav vel ikke Ronaldo et eneste frispark så vidt eg fikk med meg?

De var ikke stygge i taklingene i går, men de tok han flere ganger slik at han skulle hatt frispark. Hadde blitt litt oppgitt eg og da.

Lenke til kommentar

Hater sånne artikler der de leser opp oppleste og vedtatte sannheter. Slik som i starten på denne:

De fleste var skjønt enige om dommer Claus Bo Larsen gjorde en plettfri kamp i gårsdagens semifinale mellom Manchester United og Arsenal i Champions League.

Han gjorde en helt grei kamp, men prikkfri? Neppe.

Lenke til kommentar
Get Giggsy knighted. Make it happen.

Tør jeg spørre hvorfor han skal bli knighted?

(det var kun et spørsmål,ikke en mening om han fortjener det eller ikke)

- Fordi han er den eneste som har scoret hver eneste PL sesong så langt

- Flest kamper i Manchester United gjennom tidene

- Legende i Wales og Manchester

- Aldri vært noe kontroversielt rundt personen Ryan Giggs

Giggs har banket kjerringa.

Lenke til kommentar
Jeg ble kvalm når jeg så Gerrard. Buffon er jo en drøm, men jeg håper han avslutter karrieren i Juventus, noe jeg også tror.

@Hyrlen: Hva menes med flere klasser bedre egentlig? Jeg snakker uansett kun om høyreback posisjonen. O'Shea har for meg bevist at han holder et høyere nivå jo mer han spiller, og selv om jeg er helt enig med deg i at Brown er bedre så føler jeg at påstanden om at han er flere klasser bedre er drøy.

Nei du debatterer for at han ikke er flere klasser bedre, så da bør vel du vite det like godt som meg :)

Men jeg kan gi min mening. Bedre innlegg, bedre teknikk, bedre fotballhode, bedre på hode, mer kontrollert... Ja det er ingenting O'shea gjør bedre enn Brown.

@ Dobbelpost, slå sammen en ellerannen mod

Edit: nr2. Ikke misforstå, Jeg ELSKER O'shea!

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Haha, Points. :!:

La oss snakke om Boro-kampen som spilles på lørdag! Jeg tror dette blir en slitekamp, der vi sannsynlig ikke scorer mange mål. Vi har en dårlig statistikk på Riverside, og kan godt hende det fortsetter. I fjor greide vi bare 2-2 i snøværet, da Afonso Alves debuterte og scorte to mål. Greit at Boro ikke er like gode som det de var i fjor, men de sliter, og kommer til å kjempe for hvert eneste poeng. Er ganske sikker på at SAF skal ha Arsenal-kampen i hodet, selv om både spillerne og han kommer til å mene at de kun konsentrerer seg om denne kampen. Blir en jevn kamp som sikkert kan gå begge veier. Håper på flere slike øyeblikk på Riverside:

ronaldoG0604_468x426.jpg

rooney_22825t.jpg

Lenke til kommentar
Ja, jeg blir fysisk kvalm av å se Gerrard i en United drakt, og det hadde vært en skam om han noen gang dro den drakten over hodet.

Ja, Ronaldo er nok et mye bedre forbilde og menneske både på og utenfor banen.

Nei.

Lenke til kommentar
http://liverpool.no/forum/t/5791.aspx?PageIndex=1

Fantastisk tråd på KopForum. Trådstarter gir seg ikke på at Ronaldo dro av seg trøya 2 ganger mot Spurs og mener han skulle hatt 2 gule = rødt. Hvordan i all verden han får det til at Ronaldo drar av seg trøya etter straffescoringen er et under for meg..

Men underholdning på tipp topp nivå i hvert fall!

:)

Haha, så jævlig latterlig. Fikk meg faen underholdning nå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...