i93 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hvorfor liker dere ikke Gerrard? Fordi han spiller på Pool? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nei? Fordi han er Mr. Liverpool. Han passer ikke til å spille på United. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er jo ikke mange sesongene siden Ferguson bydde Keane og noen mill i bytte for Gerrard, dessverre ble det avslag Eller gikk rykter om det da Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tror ganske sikkert at det bare var rykter Sameboe. Ja, jeg blir fysisk kvalm av å se Gerrard i en United drakt, og det hadde vært en skam om han noen gang dro den drakten over hodet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Brown spiller mot Middlesborough? På tide. Blir han skadet igjen nå tror eg at eg begynner å grine. Bare han ikke er for rusten nå. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hadde digget så syyykt å faktisk se Agüero i United drakten Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Liker ikke dette helt, men: “Obviously I will bring some freshness into the team. The defence will be the same, apart from Rio but the midfield and forwards could change completely.” Fergie er fin: Ferguson feels the one big advantage Arsenal have is their lack of a pressing need for points at Portsmouth on Saturday, whereas his own team require victory to maintain their lead at the Premier League summit. “They can play Pat Rice at right-back and Arsene himself at centre-forward on Saturday,” said Ferguson. Endret 30. april 2009 av Jotun Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ferguson feels the one big advantage Arsenal have is their lack of a pressing need for points at Portsmouth on Saturday, whereas his own team require victory to maintain their lead at the Premier League summit. Pøh. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Liker ikke dette helt, men: “Obviously I will bring some freshness into the team. The defence will be the same, apart from Rio but the midfield and forwards could change completely.” Fergie er fin: Ferguson feels the one big advantage Arsenal have is their lack of a pressing need for points at Portsmouth on Saturday, whereas his own team require victory to maintain their lead at the Premier League summit. “They can play Pat Rice at right-back and Arsene himself at centre-forward on Saturday,” said Ferguson. Sant det, men United er så rutinerte at det ikke vil være noe problem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ehm, Park har hatt sin beste sesong for Utd i år og har rett og slett vært fantastisk ja. Rooney og Vida har vært de beste, sånn skal det sies. Park fortjener å spille hver eneste kamp og at du baserer dårlig form på Park pga. en kamp på Wembley med spillere som Welbeck, Fabio, Macheda og Gibson rundt han etter landslagspausen skjønner jeg ikke i det HELE tatt. Og at du baserer det på mangel på kamp? Wembley var på en søndag, han spilte nesten hele kampen. Da er det Pompey på onsdag (en "lett" kamp hjemme som ikke passer en spillertype som Park) og da er det naturlig at han ikke starter. En hjemmekamp til på lørdag mot et lag som egentlig har vært dårlige og at vi har en CL semi-finale på onsdagen. HELT greit at han blir hvilt, tror ikke det har noe med form å gjøre; og at Fergie kommer ut med at han er fantastisk akkurat nå i dag tror jeg motsier alt du sier om formen hans; for da hadde Fergie nevnt det kanskje nå i den artikkelen. Uansett, hvis Park starter en semi-finale i CL i morgen så er teorien din ganske merkelig, enig? Jepp, du hadde helt rett. Hvorfor spilte ikke Park i går heller? Skulle han bli spart til Boro kampen nå? Nei, for han i dårlig form! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Get Giggsy knighted. Make it happen. Endret 30. april 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jepp, du hadde helt rett. Hvorfor spilte ikke Park i går heller? Skulle han bli spart til Boro kampen nå? Nei, for han i dårlig form! Fordi vi spilte på i en 4 - 3 - 3 formasjon med Rooney på kanten grunnet hans ekstreme gode spill der i det siste. Park har ikke vært i dårlig form, og jeg aner ikke hvor du har dette fra. Han var blant de beste i sist kamp. Vi spilte også hjemme, og det forundrer meg ikke om Park starter på Emirates. Fergie sier forresten at Nani blir her neste sesong også, og at grunnen til at han ikke har fått spille flere kamper i år skyldes i stor grad at Park har spilt så godt at han har holdt han ute av laget (!). Park har nok ikke vært i dårlig form, nei, og det forstår enhver med et fnugg av fotballforståelse. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Get Giggsy knighted. Make it happen. Signed Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Get Giggsy knighted. Make it happen. Signed +1 Hadde vært kult å kalle han SRG (Sir Ryan Giggs). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Get Giggsy knighted. Make it happen. Tør jeg spørre hvorfor han skal bli knighted? (det var kun et spørsmål,ikke en mening om han fortjener det eller ikke) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Get Giggsy knighted. Make it happen. Tør jeg spørre hvorfor han skal bli knighted? (det var kun et spørsmål,ikke en mening om han fortjener det eller ikke) - Fordi han er den eneste som har scoret hver eneste PL sesong så langt - Flest kamper i Manchester United gjennom tidene - Legende i Wales og Manchester - Aldri vært noe kontroversielt rundt personen Ryan Giggs Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det blir vel for hans bidrag til Engelsk fotball. Samt en del "Charity work" han har gjort for barna i Salford området, også det i fotballforbindelse. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har ikke så mye peiling på dette knighted greiene, men vil det ikke si at det er en engelskmann( britiske øyene? =/) har gjort noe stort? som feks SAF? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Må ikke være engelskmann. F.eks HMK Harald V er også ''knighted.'' Endret 30. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå