Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Fletcher har potensial til å bli en god spiller, ja. Men han har ikke overbevist meg. Synes han har noen gode kamper, resten presterer han for lavt synes jeg. Klønete til tider også.

O'Shea og Silvestre mener jeg kan gå, og få inn noen andre. Heinze har ikke vært i storform i år. Klønete til tider han også, men jeg tror han kan gjøre det mye bedre. Richardson.... skjønner ikke hvorfor han ikke klarer å prestere når han får muligheten. Han var jo nesten bedre for 2 år siden. Hvis han ikke blir solgt til sommeren, bør han prestere når han får muligheten, ellers er det for meg liten sjangs til at han vil utvikle seg til en viktig spiller for Man Utd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Richardson og Heinze ut neiner eg.

Fletcher hadde ikkje eg mykje til overs for tidligere.

Men han vil eg nå skal bli værende. Tipper han kommer til å bli ein meget sentral spiller på sikt.

Saha bør få ein halv sesong til, for å vise at han kan holde seg skadefri.

Klarer han det så bør United holde på han. Mener United trenger NOEN forsvarsbackuper eg. Se på sesongavslutninga i år.

Smith kommer. Tru meg. Digger den spilleren. Angående latterlige taklinger, så kan han bedre seg. Men der har man også Scholes godt representert. Giggs MÅ ha ein reserve så holder godt nivå, for han er såpass gammel at han ikke klarer ein heil sesong på topp.

Ønsker også en ny venstrefota dødballspesialist(GAMST). Vi har Ronaldo, men bør ha noken så kan ta de andre sidene. Giggs e litt bob bob etter mi meining.

Lenke til kommentar

8721585[/snapback]

Det er merkelig at folk plutselig er så negative til Heinze fordi han har spilt én svak sesong etter store skadeproblemer. I sin første sesong ble han skrytt opp i skyene og kåret til årets spiller i klubben. Jeg tror det er en stor fordel å ha to så pass forskjellige venstrebacker som Evra og Heinze, og det er klart at sistnevnte må heve seg neste sesong, men det tror jeg han klarer.

Mener United trenger NOEN forsvarsbackuper eg. Se på sesongavslutninga i år.

8721585[/snapback]

Det var ikke på grunn av dårlig bredde i stallen at United fikk problemer med skader i fjor. Forsvaret er den lagdelen der vi har best dekning. Det finnes ingen lag i verden som kan miste hele forsvarsfireren uten å få problemer. Se bare på Chelsea, som må omrokkere med en gang en av midtstopperne er ute. Det er på midtbanen og i angrep det er behov for større bredde. Hadde mange blitt skadet der forrige sesong, ville vi fått langt større problemer.

På høyrebacken var det riktig nok litt tynt forrige sesong, men nå er Phil Bardsley tilbake fra lån, en spiller jeg har stor tro på. Han har spilt fast for Aston Villa i en halv sesong, og det er et kvalitetstegn selv om det delvis var grunnet skader i Villa-forsvaret. På sikt kan han ta over for Neville på høyrebacken.

Lenke til kommentar

Som PelsJakob sier, så har vi faktisk en fantastisk god dekning i forsvar med unntak av høyrebacken. På venstreback har vi Heinze, Evra, Silvestre og Oshea. På midtstopperplassene har vi Rio, Vidic, Wes, Oshea og Heinze. På høyrebacken er det litt mer tynt selvom både Oshea og Wes er brukbare der. Nå som Bardsley er tilbake vil jeg ikke ha inn noen ekstra høyreback ettersom Gaz holder 1-2 sesonger til, og etter det vil Phil Bardsley forhåpentligvis ta over.

Når det gjelder Heinze er det en spiller jeg ikke vil ha bort. Han er en back i verdensklasse, som denne sesongen har vært uheldig etter et langt skadeopphold. Forhåpentligvis ser vi en bedre Heinze til neste sesong.

Når det gjelder Fletcher er det en spiller jeg stor tro på. Han har vist han kan briljere mot de største, og han er enda ung, 23 år. Han kan bli en utrolig viktig spiller for United i fremtiden.

Silvestre må ut. Ingen sjanse for at han kan ta over back-plassene for Evra eller Heinze. Eneste jeg kan se at han kan brukes til er å komme inn å "rydde" opp litt hvis Evra eller Heinze har en dårlig dag defensivt.

Richardson må ut. Han har fått for mange sjanser, men har ikke tatt den. Har blitt dårligere enn han var for et par år siden, og mangler selvtillit.

Oshea må ikke ut. Favoritt-spillern min i hele troppen. Er kanskje ingen verdensklasse-spiller, men ser ut til å være fornøyd som reserve-spiller, sånne spillere liker vi. Han kan jo spille både keeper, midtbane og forsvar, og scorer masse viktige mål.

Saha må få en sesong til. Klarer han ikke holde seg skadefri må han nok dessverre forlate OT, for dette går ikke lenger.

Solskjær må "ut". Mao. er han over top, og jeg håper å se han videre i klubben, men ikke som spiller. Det eneste jeg ser han er god for er som kaptein for junior/reservene i liga-cup kampene og som super-sub i FA-cup kampene mot de dårlige lagene.

Hargreaves er etter min mening et dårlig kjøp mtp at vi trenger en ving og en spiss + evt. en høyreback, IKKE en sentral midtbane-spiller.

Lenke til kommentar
Vi har Ronaldo, men bør ha noken så kan ta de andre sidene. Giggs e litt bob bob etter mi meining.

8721585[/snapback]

Giggs er bedre enn Ronaldo på frispark. De gangene Ronaldo treffer mål er det farlig, men hvor mange ganger er det? Se på hvor mange frispark Giggs tar og se hvor mange som er mål eller veldig nære.

@banan:

Trenger vi ikke en sentral midtbane til? Hvilken erstattere har vi sentralt med unntak av Fletcher (som enda ikke holder høyt nok nivå)?

Til det med forsvaret vil jeg beholde alle, både Silvestre og Heinze kan spille sentralt. Silvestre spesielt gjør en grei jobb der. Evra kan spille ving i kriser også. Det vi trenger er en ny høyreback til og erstatte Neville etterhvert. Heinze er i mine øyne helt enorm, litt uryddig i år. Men i de små tøffe oppgjørene der fysikk teller like mye som teknikk er han uvurderlig, å mannen blør for drakta. At Heinze og Vidic har spilt så kort i United, å se at de spiller med så stort hjerte for klubben er nydelig.

O'shea må bli ja, flott potet.

Richardson, har fått sjansen og har ikke tatt den.

Solskjær, over the top? Tull, har scoret avgjørende mål for oss i år også. En sesong til.

Jeg vil faktisk å beholde Saha, men han har for mye skader. Smith vel, man vet jo hva som bor i han. Men noen må man selge.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Fletcher hadde ikkje eg mykje til overs for tidligere.

Men han vil eg nå skal bli værende. Tipper han kommer til å bli ein meget sentral spiller på sikt.

Saha bør få ein halv sesong til, for å vise at han kan holde seg skadefri.

Klarer han det så bør United holde på han. Mener United trenger NOEN forsvarsbackuper eg. Se på sesongavslutninga i år.

Smith kommer. Tru meg. Digger den spilleren. Angående latterlige taklinger, så kan han bedre seg. Men der har man også Scholes godt representert. Giggs MÅ ha ein reserve så holder godt nivå, for han er såpass gammel at han ikke klarer ein heil sesong på topp.

Ønsker også en ny venstrefota dødballspesialist(GAMST). Vi har Ronaldo, men bør ha noken så kan ta de andre sidene. Giggs e litt bob bob etter mi meining.

8721585[/snapback]

Er enig med Richardson, men Heinze?

Han har blitt forfulgt av skadeproblemer, og det kan ta tid å komme seg.

Hans første år i United var jo han United beste, så hvorfor skal vi selge han?

Han har ikke hatt så veldig bra comeback, men det er bra å ha 2 venstrebacker og han kan spille midtstopper som jeg syns der han gjør en bedre jobb.

Fletcher kan bli, han jobber bra på banen og han er ung men ustabil.

Saha kan forsvinne, man kan ikke være så mye skadet.

Hadde tro på han til ved juletider, men når han er så mye skadet kan han forsvinne.

Jeg vil ha Nani, men ser ut som han ikke kommer.

Men greit at Owen kom :)

@Hyrlen

Er helt enig at Giggs er bedre frisparkmann, han treffer ikke muren så ofte.

Ronaldo treffer sjelden, men når han treffer da blir det veldig farlig

Men Solskjær må forsvinne, har du sett hvor treg han er?

Han har kanskje scort noen mål i år, men han er ikke god nok for United dessverre.

Han ødelegger mye av angrepet med den tregheten han har, blir tatt igjen på hver jævla løpeball.

Han er sikkert en fin person, men som fotballspiller holder han ikke mål for United lenger.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Han har kanskje scort noen mål i år, men han er ikke god nok for United dessverre.

Han ødelegger mye av angrepet med den tregheten han har, blir tatt igjen på hver jævla løpeball.

Han er sikkert en fin person, men som fotballspiller holder han ikke mål for United lenger.

8722006[/snapback]

Ole Gunner Solskjær har vært skadet. Han gjør en god jobb, og etter min mening gjør han det langt over forventning med tanke på skaden han har hatt.

Han er en nøkkelspiller vi kan bruke de siste 30 minuttene ettersom at han er av den type spiller som ikke trenger noe lang tid på å komme inn i kampen.

Lenke til kommentar

8722006[/snapback]

Ole Gunner Solskjær har vært skadet. Han gjør en god jobb, og etter min mening gjør han det langt over forventning med tanke på skaden han har hatt.

Han er en nøkkelspiller vi kan bruke de siste 30 minuttene ettersom at han er av den type spiller som ikke trenger noe lang tid på å komme inn i kampen.

8722211[/snapback]

Det var mange år siden. Han er ikke god nok lenger for noe mer enn Ligacup-kamper og FA-cup kamper mot relativt dårlig motstand.

Lenke til kommentar
Personlig håper jeg at Heinze reiser til R. Madrid. Han takler i hytt og pine og har alt for mange dårlige klareringer og feilpasninger til og holde mål i United.

8726145[/snapback]

ehmm? er en grunn til at han ble kåret til united's best spiller sesongen han kom. Denne har han vert skadet mye og har hatt problem, når du ikke er i form gjør du mye dumt. Kan ikke begynne å rakke ned på en spiller fordi han ikke presterer opp mot sitt beste grunna skade?! er SAF som setter han opp, han prøver sitt beste, men er ikke like lett når du er plaget med skade som han var denne sesongen. Han VIL jo ikke takle stygt for å bli utvist eller gjøre "skade" på sitt eget lag ved en evt. utvisning?

Lenke til kommentar

Heinze i toppform er et godt alternativ på backen, men desverre har han ikke vist seg i den formen siden han kom tilbake fra skaden, forståelig nok.

Selv håper jeg vi får se Heinze på OT neste sesong, og håper at han presterer opp mot sitt ytterste, for da er han en fryd å se på.

Lenke til kommentar
Personlig håper jeg at Heinze reiser til R. Madrid. Han takler i hytt og pine og har alt for mange dårlige klareringer og feilpasninger til og holde mål i United.

8726145[/snapback]

Da er vi i allefall 2.

Liker ikke og har aldri likt Heinze!

Når han da leverer langt under par i MANGEN kamper i sluttfasen av en sesong, da er det i allefall ut etter min mening!

Forsåvidt Silvestre og. Glemte han forrige innlegget mitt.

Vi kan ikke berre satse på potensiale. TRENGER sårt GODE spillere og ikke berre sitte med spillere så kan være, eller bli gode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...