banansplitt™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ok utgangspunkt. Jeg ville vært fornøyd med 0-0. Men at vi ikke scorer fler er kjedelig. Pga. uflaks og en dyktig Almunia så skjedde ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det blir 2-0 neste Cl-kamp. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fordel til oss etter denne kampen, men Arsenal er heldige som ikke taper med mer enn 1 mål. Faen det skuddet til Ronaldo skulle gått inn. Det hadde fortjent en bedre skjebne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jippi, vi vant kampen. Men skuffet over at vi ikke scorer mer. Effektiviteten er visst ikke tilbake likevel. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Arsenal må frem på Emirates. Det gir oss muligheter. Scorer vi der tror jeg vi er videre. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Greit nok resultat dette. Vi har full kontroll på Arsenal og jeg følte meg aldri skikkelig truet av de. Dog med den dominansen vi hadde burde vi ha scoret flere mål for å få et bedre utgangspunkt. Men en dyktig Almunia stod i veien. Tror vi drar i land dette. Scorer vi først på Emirates er vi videre. Nå blir det spennende å se hva idiotene i studio klarer å hoste opp. Endret 29. april 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Bra kamp spillemessig. Vi fortjente mye mer enn hva resultatet tilsier, men likevel et godt utgangspunkt før returmøtet på Emirates. Almunia var god. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Møkka omgang og dypt skuffende. Dette her er utrolig ræva resultat for oss! Lol Raste, seier er ikke bra nok for deg? Grei kamp i dag, men vi skulle hatt minst ett til før pause. Og for en teknikk Berba har, bare synd en krøpling løper fortere... Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Måten vi spiller på gjør meg selvsikker foran returoppgjøret. Vi taper ikke den kampen, det er jeg faktisk ganske så sikker på. Med Fletcher og Anderson der tar vi oss videre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 God kamp. Litt for dårlige foran mål, skulle også ønsket å sett Scholes på banen for å løse opp litt til tider, ble litt tråklete i andre omgang. Veldig positivt å se forsvarsspillet, Rio kommer nok tilbake, så ikke så fornøyd ut nede på linja da han snakka med SAF, så ut som han ville utpå igjen Tevez var god, Berbatov var god, Rooney var god. Overall en god kamp, men litt mer effektive så hadde dette vært avgjort. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Grei kamp. Som forventet egentlig. Vi var best, men det ble jevnt. Fortjent resultat i grunn, selv om 2-0 hadde vært like så greit, det tror jeg til og med Arsenal-supporterne er enig i. Forsvaret og midtbanen solid. Det samme kan sies om spissene, og spesielt Tevez overrasket meg positivt. Skulle likevel sett Rooney høyere på banen, noe som ville gitt større kraft offensivt uten at jeg tror det ville gått ut over det defensive. Sliter litt med å kåre banens beste. Egentlig ingen som jeg er misfornøyd med, men tror jeg ender på Fletcher. Han var høyt og lavt, og gjorde svært få feil. Èn hvis jeg ikke husker feil. Skulle gjerne sett at det ble 2-0, men det er ikke så halv galt resultat dette heller. Scorer vi på Emirates er mye gjort, for da må Arsenal score 3. Endret 29. april 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Grattis med seieren United-fans! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Gleder meg til fortsettelsen i sendingen. De skal gå dypere inn i analysen for å se hvorfor det gikk slik det gikk! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Gleder meg til fortsettelsen i sendingen. De skal gå dypere inn i analysen for å se hvorfor det gikk slik det gikk! For den analysen de sauene der sitter å holder på med er jo sååå interessant og spennende Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Gleder meg til fortsettelsen i sendingen. De skal gå dypere inn i analysen for å se hvorfor det gikk slik det gikk! Haha, det kan bli spennende Kanskje fordi United scora ett, mens Arsenal ikke scorte noen? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) fancy grafikk jo! "Offsiden var helt klar, men hårfin" - Erik Soler Praktutsagn! Endret 29. april 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 :!: Bra vi har eksperter, dere. Mangler bare Semb for å gjøre analysen komplett Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hva er det med Fjørtoft og skuddteknikken til Ronaldo. Han tar det jo opp etter hver bidige kamp. Makan! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fjærtoft er en av de ypperste ekspertene på Fotball og vet virkelig åssen man analyserer en kamp. Fantastisk person! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg er fornøyd i dag, selv om vi fort kunne hatt en eller to til. Stålkontroll bakover i en stor del av kampen. Walcott ble nøytralisert, og dermed fikk ikke Arsenal bruke den enorme farten hans til deres fordel. Fletcher står frem igjen som så ofte i de store kampene. Han har virkelig en helt enorm arbeidskapasitet. Jeg husker at han sa at Keano var en stor inspirasjon for han, og synes at jeg til tider ser litt av det samme i han som i Keano, riktignok ikke like rå, men for all del, helt enorm. Evra var strålende på venstrebacken og gjorde noen viktige inngripener. Midstopperparet vårt var solid som alltid, men skaden på Ferdinand er nok som nevnt i studio et ribbeinsbrudd, og da blir veldig fort skummelt i returoppgjøret (og PL forsåvidt), ellers var alle meget gode i dag. Ronaldo med farlig skudd, og heading. Anderson terroriserte midtbanen til tider. Carrick var god med stor ro, Rooney god. Stort sett alle var veldig gode. Almunia var et beist i mål for Arsenal, og Gibbs er en spiller jeg virkelig tror blir en ledende back i verden med tiden. Vi kan ta det her på flyplassen hvis vi scorer ett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå