Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flethcher står virkelig fram, imponert. Alle spiller bra, forståelig at gutta ikke kan holde så høyt tempo gjennom hele omgangen, men får vel en sånn periode i 2 omgang å, og da ser man at vi er et mye bedre lag enn Arsenal akkurat nå. Vil se Scholes på banen, tipper Anderson går ut selv om han har spilt bra. Tevez=God, rett og slett. Nydelig innlegg, synd at Ronaldo ikke putter.

Lenke til kommentar
Jeg tror at når Fletcher byttes med Scholes/Giggs i andre omgang, så blir det mål :D

Bytte Fletcher!? Du kan ikke mene det? :ohmy:

Jo, jeg mener det :ermm: Ser på Anderson og Carrick som bedre, så du Anderson denne omgangen, han slo jo passninger på passninger på spissene våre.

Lenke til kommentar
Jeg tror at når Fletcher byttes med Scholes/Giggs i andre omgang, så blir det mål :D

Jo, jeg mener det :ermm: Ser på Anderson og Carrick som bedre, så du Anderson denne omgangen, han slo jo passninger på passninger på spissene våre.

Hvem har sagt at vi må bytte en av midtbanespillerene i pausen? :ermm:

Lenke til kommentar

Aldri sagt i pausen, men etterhvert i omgangen ;)

Slik tror jeg byttene blir

Fletcher ---> Giggs

Anderson ---> Berbatov

O'Shea ---> Rafael

Lenke til kommentar

Aldri sagt i pausen, men etterhvert i omgangen ;)

Slik tror jeg byttene blir

Fletcher ---> Giggs

Anderson ---> Berbatov

O'Shea ---> Rafael

Aldri i livet om Rafael kommer inn for O'Shea! Berba for Tevez kan skje, men er ikke så sikker på det egentlig..

Lenke til kommentar
Hvorfor piper United fansen på alle arsenal spillerne?

Fordi de spiller møkkafotball. Tror jeg da. :!:

Tosk. Idiotisk innlegg.

Idiotiske innlegg fortjener idiotiske svar. Hvordan skal vi vite hvorfor fansen piper? Uansett, innlegget ditt var heller ikke av verdensklasse. ;)

Og håper ikke Fletcher byttes ut. Var god i første omgang. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...