amouth Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg tror at når Fletcher byttes med Scholes/Giggs i andre omgang, så blir det mål Bytte Fletcher!? Du kan ikke mene det? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Flethcher står virkelig fram, imponert. Alle spiller bra, forståelig at gutta ikke kan holde så høyt tempo gjennom hele omgangen, men får vel en sånn periode i 2 omgang å, og da ser man at vi er et mye bedre lag enn Arsenal akkurat nå. Vil se Scholes på banen, tipper Anderson går ut selv om han har spilt bra. Tevez=God, rett og slett. Nydelig innlegg, synd at Ronaldo ikke putter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg tror at når Fletcher byttes med Scholes/Giggs i andre omgang, så blir det mål Bytte Fletcher!? Du kan ikke mene det? Jo, jeg mener det Ser på Anderson og Carrick som bedre, så du Anderson denne omgangen, han slo jo passninger på passninger på spissene våre. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fletch har vært banens gigant, ikke faen om han skal ut. Og forresten, jeg er stolt av laget Nå spilles det fotball Lenke til kommentar
amouth Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg tror at når Fletcher byttes med Scholes/Giggs i andre omgang, så blir det mål Bytte Fletcher!? Du kan ikke mene det? Jo, jeg mener det Ser på Anderson og Carrick som bedre, så du Anderson denne omgangen, han slo jo passninger på passninger på spissene våre. Hvem har sagt at vi må bytte en av midtbanespillerene i pausen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg tror at når Fletcher byttes med Scholes/Giggs i andre omgang, så blir det mål Bytte Fletcher!? Du kan ikke mene det? Jo, jeg mener det Ser på Anderson og Carrick som bedre, så du Anderson denne omgangen, han slo jo passninger på passninger på spissene våre. Hvem har sagt at vi må bytte en av midtbanespillerene i pausen? Aldri sagt i pausen, men etterhvert i omgangen Slik tror jeg byttene blir Fletcher ---> Giggs Anderson ---> Berbatov O'Shea ---> Rafael Lenke til kommentar
amouth Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg tror at når Fletcher byttes med Scholes/Giggs i andre omgang, så blir det mål Bytte Fletcher!? Du kan ikke mene det? Jo, jeg mener det Ser på Anderson og Carrick som bedre, så du Anderson denne omgangen, han slo jo passninger på passninger på spissene våre. Hvem har sagt at vi må bytte en av midtbanespillerene i pausen? Aldri sagt i pausen, men etterhvert i omgangen Slik tror jeg byttene blir Fletcher ---> Giggs Anderson ---> Berbatov O'Shea ---> Rafael Aldri i livet om Rafael kommer inn for O'Shea! Berba for Tevez kan skje, men er ikke så sikker på det egentlig.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvorfor piper United fansen på alle arsenal spillerne? Fordi de spiller møkkafotball. Tror jeg da. :!: Tosk. Idiotisk innlegg. Idiotiske innlegg fortjener idiotiske svar. Hvordan skal vi vite hvorfor fansen piper? Uansett, innlegget ditt var heller ikke av verdensklasse. Og håper ikke Fletcher byttes ut. Var god i første omgang. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ser ut som begge lag satser på å gjøre det bra i returen.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skjer med tullete cornere av Anderson? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skjer med tullete cornere av Anderson? Hvem andre skal ta innoverskrudd cornere fra den siden da? Evra? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Bør jo ha minst en mann som kommer på bakre stolpe da.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Fy faen, Anderson eier ikke skudd. Han bør få skuddtrening! Ronaldo, skjerp deg med sutringa. Endret 29. april 2009 av Raste Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kom igjen Berbs og Giggs! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Synes Tevez burde ha fått 5-10 minutter ekstra, men greit. Herlig at Giggs får sitt jubileum Endret 29. april 2009 av Latias Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ronaldo er som en unge der foreldrene har tatt i fra lekene fordi han leker med maten.... jeesus som han sutrer i dag :S Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Synes Tevez burde ha fått 5-10 minutter ekstra, men greit. Herlig at Giggs får sin kamp nr. 800. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Satan EDIT: Beklager språkbruken. Endret 29. april 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå