Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var nå litt av poenget også. Uansett, la oss la denne diskusjonen ligge til sesongen er over. Selv er jeg i god tro at vi kan befeste posisjonen som verdens beste lag.

Tipper 2-0 i vårt favør idag. Nå skrur jeg av telefonen og datamaskinen, låser døra, trekker for gardinene og setter meg foran TVen i mørket!

Endret av LyleScott
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvem er verdens beste lag da?

Spør meg om to måneder. Hvis vi skal definere "verdens beste lag" i form av suksess, så gjenstår fortsatt de mest prestisjetunge turneringene.

Lenke til kommentar
Husk at denne diskusjonen begynte med at jeg ikke ser helt hvordan dere kan kalle United for verdens beste lag (beklager generaliseringen begrepet "dere" medfører, jeg liker det ikke selv). Når argumentene er de tre relativt prestisjesvake pokalene dere til nå har tatt, så er det klar jeg er uenig.

Spar meg. Du vet godt at jeg kun brukte det som et del-argument. Hoved-argumentet mitt var at vi ligger an til å vinne PL og kanskje CL. Og jeg sa aldri at vi var verdens beste lag, jeg vet godt at Liverpool alltid har vært og vil være VERDENS BESTE!!!!!1111 i lang, lang tid fremover. Jeg svarte bare på din påstand om at vi var nærmere verdens beste lag for noen år siden enn vi er nå. Det er tull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg svarte bare på din påstand om at vi var nærmere verdens beste lag for noen år siden enn vi er nå. Det er tull.

Jeg er uenig. Dessuten har jeg aldri sagt at du har hevdet at dere er verdens best. Hva er poenget ditt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg svarte bare på din påstand om at vi var nærmere verdens beste lag for noen år siden enn vi er nå. Det er tull.

Jeg er uenig. Dessuten har jeg aldri sagt at du har hevdet at dere er verdens best. Hva er poenget ditt?

Definér "for noen år siden".

06/07 og 07/08.

Edit: LyleScott: Jeg er enig. Kaster gjerne inn håndkleet, spesielt med tanke på at dere har en kamp om få strakser.

Agreeing to disagree :)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Takk for at dere beriker livene våre med denne fantastiske givende diskusjonen, som jeg forøvrig aldri har sett før. Kan vi konse på viktigere ting, som for eksempel en viss kamp som er i ferd med å starte?

Er jo tross alt reklame på Viasat først, så "i ferd med å starte" er vel å ta i litt.

EDIT: TV3 nei, mente selvfølgelig Viasat 4.

Endret av Points
Lenke til kommentar
De blir ikke slettet til semien. En av barca-spillerne mister returoppgjøret på grunn av ett gult kort fra i går. Husker ikke hvem i farta, men den ene midtstopperen.

Marquez.

De har gått ut akkurat slik jeg håpet. Når Arsenals forsvar blir satt under skikkelig press kommer det mange feil. Fortsett!

Lenke til kommentar
De blir ikke slettet til semien. En av barca-spillerne mister returoppgjøret på grunn av ett gult kort fra i går. Husker ikke hvem i farta, men den ene midtstopperen.

Marquez.

Puyol ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...