Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvilke tre trofeer har dere vunnet nå igjen? Ligacup, VM, og Charity Shields, hvis jeg ikke tar feil? Akkurat. Ikke kjempeheftig med andre ord. For all del, hvis dere vil bruke disse fantastiske titlene til å definere dere som verdens beste lag, så værsågod. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvilke tre trofeer har dere vunnet nå igjen? Link Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) wh1te: VM for klubblag er egentlig betegnelsen for verdens beste lag da.. Endret 29. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 wh1te: VM for klubblag er egentlig betegnelsen for verdens beste lag da.. Ja, det glemte jeg. Beklager. Points, søt du er Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvilke tre trofeer har dere vunnet nå igjen? Ligacup, VM, og Charity Shields, hvis jeg ikke tar feil? Akkurat. Ikke kjempeheftig med andre ord. For all del, hvis dere vil bruke disse fantastiske titlene til å definere dere som verdens beste lag, så værsågod. Veldig å gretne vi var i dag da. Viser bare at man frykter United, og er klar over at de er et knallgodt lag. Ser ikke at alle andre vinner så mye at det gjør noe for øyeblikket, men de som taper er vel KNALLGODE uansett?? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvilke tre trofeer har dere vunnet nå igjen? Ligacup, VM, og Charity Shields, hvis jeg ikke tar feil? Akkurat. Ikke kjempeheftig med andre ord. For all del, hvis dere vil bruke disse fantastiske titlene til å definere dere som verdens beste lag, så værsågod. Vel, om det hadde vært dere ville det jo vært "The Treble". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vel, om det hadde vært dere ville det jo vært "The Treble". Takk for at du understreker poenget mitt. United-fans har en tendens til å snakke dritt om Liverpool sin cup-suksess for noen år tilbake, mens dere plutselig er verdens beste lag på bakgrunn av å ha vunnet et par mindre prestisjetunge trofeer. Det er fanatisk logikk. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 det er bare å se på hvem som leder verdens beste liga, og hvem som er semifinalen i verdenst beste Turnering for klubblag, men det betyr vel ingenting det heller? Så lenge det er United, så gjør det vel ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvis CL betyr noe, så har jo vi eid dere de siste årene, med unntak av de to siste. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vel, om det hadde vært dere ville det jo vært "The Treble". Takk for at du understreker poenget mitt. United-fans har en tendens til å snakke dritt om Liverpool sin cup-suksess for noen år tilbake, mens dere plutselig er verdens beste lag på bakgrunn av å ha vunnet et par mindre prestisjetunge trofeer. Det er fanatisk logikk. Jeg har da aldri brukt troféene som et stort poeng for at vi er verdens beste lag. Hvis ikke kortidssminnet mitt er helt fucked pga. russetid har jeg vel ikke sagt at vi er verdens beste lag heller? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvis CL betyr noe, så har jo vi eid dere de siste årene, med unntak av de to siste. Fantastisk logikk. Vi er ikke verdens beste lag, fordi dere har eid oss for mange år siden i CL? Nei herregud, nå må du faen meg rulle inn tullballet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvis CL betyr noe, så har jo vi eid dere de siste årene, med unntak av de to siste. Haha. "Eid" faktisk. Vil ikke akkurat si at semi, mestere, semi (finale, mestere) er å bli eid. Men definér "de siste" årene. Virker som om "de siste årene" for deg er det som passer best for deg. Om vi skal bruke min definisjon på "de siste årene" så har vi rompekjørt dere i CL. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 BUT THEY WON IT FIVE TIMES!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har da aldri brukt troféene som et stort poeng for at vi er verdens beste lag. Hvis ikke kortidssminnet mitt er helt fucked pga. russetid har jeg vel ikke sagt at vi er verdens beste lag heller? Nei, men du klarer jo kunsstykke å først si at påstanden om at dere er verdens beste er sterkere enn på flere år og noen sekunder senere si "I år har vi etter min mening vært dårlige." Hans-o: Jeg har brukt opp alle teskjeene mine. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har da aldri brukt troféene som et stort poeng for at vi er verdens beste lag. Hvis ikke kortidssminnet mitt er helt fucked pga. russetid har jeg vel ikke sagt at vi er verdens beste lag heller? Nei, men du klarer jo kunsstykke å først si at påstanden om at dere er verdens beste er sterkere enn på flere år og noen sekunder senere si "I år har vi etter min mening vært dårlige." Hans-o: Jeg har brukt opp alle teskjeene mine. Hva som skjedde for 3-4-5 år siden er TOTALT irrelevant for hvem som er verdens beste lag NÅ. Men du ser vel hva du vil se, og det er forsåvidt greit nok. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 BUT THEY WON IT FIVE TIMES!? Hvor tre-fire kom på 70-80 tallet.... Jadda Da kan vi argumentere med at Ajax er bedre enn oss Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har da aldri brukt troféene som et stort poeng for at vi er verdens beste lag. Hvis ikke kortidssminnet mitt er helt fucked pga. russetid har jeg vel ikke sagt at vi er verdens beste lag heller? Nei, men du klarer jo kunsstykke å først si at påstanden om at dere er verdens beste er sterkere enn på flere år og noen sekunder senere si "I år har vi etter min mening vært dårlige." Vi har jo ikke vært på vårt høyeste nivå i år akkurat. Allikevel ser det ut til at vi vinner PL og kan komme til en finale i CL og muligens vinne. Når vi da har mye å gå på i tillegg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Husk at denne diskusjonen begynte med at jeg ikke ser helt hvordan dere kan kalle United for verdens beste lag (beklager generaliseringen begrepet "dere" medfører, jeg liker det ikke selv). Når argumentene er de tre relativt prestisjesvake pokalene dere til nå har tatt, så er det klar jeg er uenig. Edit: Vinner dere serien og CL, er jeg tilbøyelig til å være enig i omtalen, men jeg tror ikke dere vinner noen av delene Endret 29. april 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvem er verdens beste lag da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Husk at denne diskusjonen begynte med at jeg ikke ser helt hvordan dere kan kalle United for verdens beste lag (beklager generaliseringen begrepet "dere" medfører, jeg liker det ikke selv). Når argumentene er de tre relativt prestisjesvake pokalene dere til nå har tatt, så er det klar jeg er uenig. Edit: Vinner dere serien og CL, er jeg tilbøyelig til å være enig i omtalen, men jeg tror ikke dere vinner noen av delene Så du mener at vi må vinne CL og PL for å være bedre enn Liverpool på verdens beste lag lista di... Det er jo bare teit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå