Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Den snutten viser Alonso som bruker 4 - 5 sekunder på å slå en upresset pasning, dette klippet viser en Scholes som slår pasningen instinktivt på andre touch. Så du i det hele tatt klippet? Scholes slo pasninger presset også. Dere kan syte så mye der vil om at Alonso er bedre, men sannheten er at han aldri kommer til å være i nærheten av Scholes når det kommer til å slå pasninger eller når det kommer til fotballintelligens. Jeg regner med at du mener den kampen som ble lagt ut som youtube video i Pool tråden? Det var to år siden, og hvis du blir mer imponert av en kar som tar 4 - 5 touch før han slår en langpasning enn en som slår på første eller andre touch så får det være din sak.

Jeg ser du ikke leste det jeg skrev i diskusjonen Alonso vs Scholes. Angående pasningene til Scholes i videoen så minnet mange av dem om slike jeg slo på trening som 16-åring. Og jeg slet virkelig med å slå gode langpasninger.

Jeg setter for øvrig heller ikke pris på å bli kalt "dere".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wh1te: Tror nesten jeg avslutter diskusjonen etter dette innlegget jeg. Når du hevder at du slo sånne pasninger på trening som 16 åring, og slet med langpasninger så har jeg vanskelig for å ta deg alvorlig.

Hva gjør pasningene til Alonso mot Spurs noe bedre enn Scholes sine mot Fulham? Så vidt jeg ser slår Scholes sine med laserpresisjon på et eller to touch der Alonso slår nær cornerflagget på fem touch. Scholes slår nesten aldri feilpasninger heller. La meg spørre deg om dette: Hvor mange ganger slo du pasninger på 30 - 45 m på et og to touch på trening med en pasningsprosent på 90 % i spill? Overblikk har dessuten mye å si, og det er ingen tvil om at overblikket til Scholes er en god del bedre.

Lenke til kommentar

Fakta er at Scholes har en fantastisk pasningsfot, og en fantastisk fotballforståelse. Ja, Alonso er god, men når han kommer mot Scholes kommer han til kort. Skal like å se han holde et så høyt nivå som Scholes har gjort over så mange sesonger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Uansett, vi har verdens beste spiller om man skal se på individplan, og vi er verdens beste lag totalt sett. Det holder mer enn nok for meg.

Vel. Lagene våre bytter på tabelltoppen og vi banket dere innbyrdes. At dere fortsatt er i CL kan ikke brukes som argument, av åpenbare grunner. At dere er verdens beste lag er en påstand som er svakere nå enn på flere år.

Angående Scholes i Fulham-kampen: Han slår absolutt ikke med millimeterpresisjon. Han slår på verdens beste spiller i mange av tilfellene. Og verdens beste spiller klarer å beherske baller som ikke er perfekt slått. Fulham-kampen var et dårlig eksempel.

Lenke til kommentar
Uansett, vi har verdens beste spiller om man skal se på individplan, og vi er verdens beste lag totalt sett. Det holder mer enn nok for meg.

Vel. Lagene våre bytter på tabelltoppen og vi banket dere innbyrdes. At dere fortsatt er i CL kan ikke brukes som argument, av åpenbare grunner. At dere er verdens beste lag er en påstand som er svakere nå enn på flere år.

Ey, what? Den påstanden er vel sterkere NÅ enn på flere år.

Lenke til kommentar

Angående Scholes i Fulham-kampen: Han slår absolutt ikke med millimeterpresisjon. Han slår på verdens beste spiller i mange av tilfellene. Og verdens beste spiller klarer å beherske baller som ikke er perfekt slått. Fulham-kampen var et dårlig eksempel.

Som om dere ikke har whinet om at dere er så god de siste sesongene pågrunn av Champions League :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Siden dere er så overlegne i år, tenker du på?

Lenke til kommentar
Bare for å få orden på det. Hans-o sin quote av mitt innlegg er feil fordi han endret på det. Dette er riktig lag:

VDS

O'Shea

Rio

Vidic

Evra

Fletcher

Carrick

Anderson

Rooney

Tevez

Ronaldo

Hva tror du :dremel: Betyr egentlig? vet at det ikke var ditt lag, jeg bare fikset det sånn at det ble rett.

Lenke til kommentar

oi.... noen som har en dårlig dag... "Dette var perfekte baller/passninger."

Endret av LuckyNr7
Lenke til kommentar

Siden dere er så overlegne i år, tenker du på?

Nei. I år har vi etter min mening vært dårlige. Allikevel har vi allerede vunnet 3 troféer og ligger an til å vinne PL samt semi i CL. Definer "på flere år". Sist vi var så gode som dette var i 1999-2001.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...