Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper United går ut i en 4-4-2 defensivt, som glir over i en 4-2-4 offensivt. Tenker meg Carrick og giggs\anderson midt på mditen, Ronaldo til høyre, Rooney til venstre(da blir han en 4 spiss omtrent som enten kan søke til linja eller innover til skudd) og Tevez\Berbatov på topp. Da har vi en defensiv trygghet, samtidig som vi virkelig kan knuse til offensivt.

Lenke til kommentar

Herlig å kjøre på med sånne sanger Luna, gleder meg virkelig! Er faktisk ikke nervøs, er 100% gledelse over en GOD fotballkamp i vente etter fiaskoen i går kveld. Anti-fotball blir det ikke, respekt til Arsene og Arsenal! We'll maintain the status quo, Man Utd here we go!

Sånn kan man ikke tenker, vi husker alle Scholes og Keane i 99. De må gi alt, uansett om de har kort eller ikke. Nytter ikke å spille på 90%, og trekke seg i dueller fordi man er på gult kort!

Enig, gi alt UANSETT. Bare synd om vi mister sånne spillere til finalen men; shit happens.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Å slå upressede 30 meters pasninger kan de fleste. Alonso mot Tottenham var ganske mye mer imponerende enn denne snutten.

Lenke til kommentar
Å slå upressede 30 meters pasninger kan de fleste. Alonso mot Tottenham var ganske mye mer imponerende enn denne snutten.

Den snutten viser Alonso som bruker 4 - 5 sekunder på å slå en upresset pasning, dette klippet viser en Scholes som slår pasningen instinktivt på andre touch. Så du i det hele tatt klippet? Scholes slo pasninger presset også. Dere kan syte så mye der vil om at Alonso er bedre, men sannheten er at han aldri kommer til å være i nærheten av Scholes når det kommer til å slå pasninger eller når det kommer til fotballintelligens. Jeg regner med at du mener den kampen som ble lagt ut som youtube video i Pool tråden? Det var to år siden, og hvis du blir mer imponert av en kar som tar 4 - 5 touch før han slår en langpasning enn en som slår på første eller andre touch så får det være din sak.

Lenke til kommentar
Håper det blir 1-1 i kveld.. å herregud som jeg håper det!

Jeg håper at Arsenal vinner, og jeg er ikke fan en gang :)

Wisbatov: Sannheten er at to youtube videor ikke sier en dritt.

Seff håper jeg også at Arsenal vinner, men realistisk sett med det laget vi har er å håpe på uavgjort.. Gjør seff ingenting om vi vinner, da :p

Lenke til kommentar
Håper det blir 1-1 i kveld.. å herregud som jeg håper det!

Jeg håper at Arsenal vinner, og jeg er ikke fan en gang :)

Wisbatov: Sannheten er at to youtube videor ikke sier en dritt.

Sannheten er at Scholes er bedre til å slå pasninger enn Alonso, og smartere når det kommer til fotballintelligens. Jeg postet den for øvrig ikke for å starte en ny Scholes vs Alonso debatt, da Dalglish kommer løpende for å sette stopper for diskusjoner. Jeg postet den for å putte smil på United - supporteres fjes, men dere vil jo alltid komme løpende og forsvare Spanias 3. beste playmaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...