Blizzzard Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Ferguson mener det vil være fantastisk med 1-0 seier i morgen. Det ville ikke jeg syntes ha vært fantastisk hvertfall og jeg kan heller ikke forstå hvorfor han syns det. Jeg vil være fornøyd med 2-0 MINST og helst mer enn det også. Endret 28. april 2009 av blizzzard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Du er ikke litt kravstor nå da? United er ikke akkurat i toppform og Arsenal har hatt en stigende formkurve. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 1-0 hadde vært herlig. Greier vi det, og scorer en gang på flyplassen, så må Arsenal score tre ganger. Det blir nok litt for vanskelig. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Du er ikke litt kravstor nå da? United er ikke akkurat i toppform og Arsenal har hatt en stigende formkurve. Nå har ikke jeg sett de siste kampene til Arsenal, men har en mistanke om at grunnen til den stigende formkruven er en mann ved navn Arshavin, og han kan ikke spille i morgen. Vinner vi samt unngår å slippe inn mål er jeg fornøyd. Men jeg hadde ikke sagt nei takk til 4-1, 5-1, 6-1 osv. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Du er ikke litt kravstor nå da? United er ikke akkurat i toppform og Arsenal har hatt en stigende formkurve. Nå har ikke jeg sett de siste kampene til Arsenal, men har en mistanke om at grunnen til den stigende formkruven er en mann ved navn Arshavin, og han kan ikke spille i morgen. Vinner vi samt unngår å slippe inn mål er jeg fornøyd. Men jeg hadde ikke sagt nei takk til 4-1, 5-1, 6-1 osv. arshavin har gjort sitt inntrykk. men å få fabregas, walcott og adebayor tilbake har vært enda bedre Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jo da, vi må passe oss for de tre også, men Arshavin har vært syk i det siste (again, ut i fra det jeg har hørt) så glad vi slipper ham. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Arshavin har fem mål og to assists på sine tre siste PL-kamper, så Arsenal blir nok svekket uten han. Men som JRL sa, de har fått tilbake flere viktigere spillere nå, så tror ikke vi vinner 6-1 elns. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nei, jeg har aldri basert dårlig form på dårlige arbeidsforhold, og det kommer jeg aldri til å gjøre. Jeg skjønner ikke hvor du har den konspirasjonsteorien fra. Jeg har heller aldri sagt at noe om hvor mange kamper han har spilt. Jeg har heller aldri sagt at han ble benket på grunn av dårlig form, det er jo opplagt at det er på grunn av morgendagens kamp. Jeg synes teoriene du sier jeg har sagt er ganske merkelige ja. Greit at du liker å argumentere, men det trenger ikke gå ut over meg. Det er så utrolig at vi har forventninger til himmels når det gjelder Ronaldo.. Han har faktisk spillt jævla bra i år, og med tanke på at han var skadet i begynnelsen av sesongen gjør det enda mer imponerende. Han har ikke vært like god om ifjor, men han da vært en ekstremt viktig for oss. Han har vært (hvis vi ikke tenker på sist sesong) en fantastisk fotballspiller. Hvem er det som forventer himmelen og mere til av han da?`Jeg har ikke lest noe her som tyder på det. Tror de fleste forstår at det er umulig å ha slike sesonger hvert år. Det er ingen som har sagt direkte at han har vært dårlig, men mange har nok glemt han i visse tilfeller. Jeg syns for eksempel at Ronaldo var en stor kandidat til årets spiller i år også, mens jeg føler folk ikke syns han er en kandidat på grunn av formkurven fra ifjor har gått ned. Rent teknisk ser jeg ikke hvorfor Giggs skulle fått den isteden for Ronaldo (eller Vidic), men jeg forstår jo hvorfor spillere stemmer han fram. Jeg sitter bare med en følelse at hvis han hadde hatt en dårlig sesong ifjor, så hadde flere folk ment at han feks burde blitt årets spiller i år... Lenke til kommentar
Blizzzard Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Du er ikke litt kravstor nå da? United er ikke akkurat i toppform og Arsenal har hatt en stigende formkurve. Nå har ikke jeg sett de siste kampene til Arsenal, men har en mistanke om at grunnen til den stigende formkruven er en mann ved navn Arshavin, og han kan ikke spille i morgen. Vinner vi samt unngår å slippe inn mål er jeg fornøyd. Men jeg hadde ikke sagt nei takk til 4-1, 5-1, 6-1 osv. arshavin har gjort sitt inntrykk. men å få fabregas, walcott og adebayor tilbake har vært enda bedre Jeg føler meg ikke veldig kravstor når jeg ikke er fornøyd med 1-0 akkurat. Det er jeg usikker på om vil holde, og vi bør være kapable til å score mer. Håper den formen som ble vist i 2.omgang på lørdag fortsetter for da kan det bli veldig bra. Som D'Amico sier så har Arshavin mye av skylden for den formkurven til kanonene, men vi skal så absolutt ikke glemme Walcott, Ade og Fabregas som også kan avgjøre kamper på egenhånd. Jeg vil ikke være fornøyd med 1-0, noe jeg heller ikke tror Fergie vil være, men med 2 eller 3-0 skal jeg være fornøyd. Det viktigste igrunn blir å holde nullen, noe jeg vet Fergie også er innstilt på. Endret 28. april 2009 av Blizzzard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Giggs har ikke fått "årets spiller" i år. Ronaldo har enkelt og greit vært dårligere enn Rooney og Vidic, men det betyr ikke at han har vært dårlig, for all del. For meg så starter en ny sesong i august, og da er den forrige glemt, i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Vidic har vært bedre enn Ronaldo i år. De fleste andre her sier at Ronaldo har vært stor i år. Du kan ikke forvente at vi alle skriker at Ronaldo skal få en pris han strengt ikke har fortjent i år? Han kom på spillerenes årets lag i Premier League og det er det. Ronaldo har vært god, Giggs fortjente prisen fra spillerene, og Vidic har vært den beste spilleren i år. EDIT: Rooney bedre enn Ronaldo i år? Ser man over hele sesongen vil jeg si nei, men etter nyttår? Muligens. Endret 28. april 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Det er ingen som har sagt direkte at han har vært dårlig, men mange har nok glemt han i visse tilfeller. Jeg syns for eksempel at Ronaldo var en stor kandidat til årets spiller i år også, mens jeg føler folk ikke syns han er en kandidat på grunn av formkurven fra ifjor har gått ned. Rent teknisk ser jeg ikke hvorfor Giggs skulle fått den isteden for Ronaldo (eller Vidic), men jeg forstår jo hvorfor spillere stemmer han fram. Jeg sitter bare med en følelse at hvis han hadde hatt en dårlig sesong ifjor, så hadde flere folk ment at han feks burde blitt årets spiller i år... Enig. Selv om han ikke har vært like god som i fjor, så er han likevel blant de fem beste spillerne denne sesongen. Edit: Ikke enig i at Ronaldo burde ha fått prisen, for den skulle Vidic ha hatt. Men enig i at man ikke kan forvente en like god sesong som sist gang. Endret 28. april 2009 av Latias Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 "Nike is happy to inform that we have signed a lifelong contract with Cristiano Ronaldo, worth £100 millions a year. We sealed the deal in ink" Haha...Kunne ikke dy meg :!: Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vidic har vært bedre enn Ronaldo i år. De fleste andre her sier at Ronaldo har vært stor i år. Du kan ikke forvente at vi alle skriker at Ronaldo skal få en pris han strengt ikke har fortjent i år? Han kom på spillerenes årets lag i Premier League og det er det. Ronaldo har vært god, Giggs fortjente prisen fra spillerene, og Vidic har vært den beste spilleren i år. EDIT: Rooney bedre enn Ronaldo i år? Ser man over hele sesongen vil jeg si nei, men etter nyttår? Muligens. Innlegget mitt var ikke til folk her inne i forumet, men folk generelt... Jeg mener også at Vidic fortjener prisen mer enn Ronaldo, men jeg tror at folk ville vært mer i tvil hvis Ronaldo ikke hadde hatt en så fantastisk sesong ifjor.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Digger denne sangen....... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fy faen, Rooney og Evra ett kort unna suspensjon i CL. Hvis vi leder kampen med mange mål, håper jeg begge to pådrar seg gult kort. Da går de bare glipp av returkampen, og er klare igjen til finalen. Men hvis de ikke får gult i kveld, men får neste kamp, så går de jo glipp av finalen... Mao. hvis vi leder med 2-3 mål, så burde Evra og Rooney pådra seg gule kort! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Oo... den er skummel. Satser heller på at vi vinner så pass i dag at de kan bli plassert på benken neste kamp. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Sånn kan man ikke tenker, vi husker alle Scholes og Keane i 99. De må gi alt, uansett om de har kort eller ikke. Nytter ikke å spille på 90%, og trekke seg i dueller fordi man er på gult kort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eller så bør de bare unngå kort i neste kamp, det er da ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå