Mr.SS Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Personlig liker jeg Michael Owen, virker som en veldig ålreit type. Synes han fortjener Man UTD. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Personlig liker jeg Michael Owen, virker som en veldig ålreit type. Synes han fortjener Man UTD. 8712273[/snapback] men United fortjener ikke han, mener nå jeg...Når vi først har en Saha som er goalgetter men ikke holder seg friskmeldt, trenger vi iallefall ikke en til sånn, men for all del..Alt kan snu, man et aldri. Og han er jo en farlig målscorer selv så vil jeg heller ha enten huntelaar, torres eller nani forran owen. Owen kan vi kjøpe om han er ledig til slutt, om vi ikke får noen av de nevnte over Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Personlig liker jeg Michael Owen, virker som en veldig ålreit type. Synes han fortjener Man UTD. 8712273[/snapback] men United fortjener ikke han, mener nå jeg...Når vi først har en Saha som er goalgetter men ikke holder seg friskmeldt, trenger vi iallefall ikke en til sånn, men for all del..Alt kan snu, man et aldri. Og han er jo en farlig målscorer selv så vil jeg heller ha enten huntelaar, torres eller nani forran owen. Owen kan vi kjøpe om han er ledig til slutt, om vi ikke får noen av de nevnte over 8712290[/snapback] Det holder med en scouser i klubben. Og med muligheter for å bytte ut saha og en større sum penger får vi jo også kanskje Berbatov. Altså, jeg tror ikke velkomsten til Owen ville vært spesiellt fin på Old Trafford. Rooney overlevde fordi han kom fra Everton, som er hakket bedre enn Liverpool. Men Owen, jeg blir kvalm av typen. Han er på langt nær god nok for United heller. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Owen i toppform er vel strengt tatt god nok for de fleste toppklubbene i Europa. Haken er jo at han aldri er i toppform grunnet skader. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Saha og Owen i samme klubb bør jo passe bra. Den ene spiller mens den andre er skadet Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Saha og Owen i samme klubb bør jo passe bra. Den ene spiller mens den andre er skadet 8713296[/snapback] når begge er skadet da? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Neinei, de er skadet hver sin gang. Endret 27. mai 2007 av KjellV Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Skal United få et godt lag må vi gå for unge spillere. Nytter ikke å kjøpe en skamgod spiller som bare har noen år igjen. Owen funker bra om han er i toppform (nå ser jeg bort i fra at jeg misliker Liverpool såklart, til tross for at han nå ikke er i klubben.. Once a scouse, always a scouse..) Vi har en hel sommer på oss, og jeg regner med SAF greier å koke opp et godt lag til høsten. Spillere som må ut er imo O'shea, Richardson og Saha (for mye skadet) Skulle også hatt en erstatter for Schoules siden han begynner å dra på årene (han har derimot levert en fantastisk sesong). United mangler skikkelig gode spillere på benken også. Se på Chelski, de kan få spillere skadet, og likevel kan de sette inn spillere som ikke senker nivået. Det kan ikke vi gjøre, og det irriterer meg. Nå sier jeg ikke at reservene til United er dårlig, men vi kunne hatt et betraktlig bedre lag med en benk som holder nivået til alle andre. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 O Shea kan bli, han har spilt bra og kan brukes overalt på banen. Richardson kan også bli, billig og helt ok reserve, Saha må derimot gå synes jeg. Det som trengs er en temmelig bra erstatter for Giggs, en dyktig spiss, samt en høyrebekk som kan ta over for Neville om et år eller to. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Når er det egentlig overgangsvinduet åpner? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Gleder meg. Hukser i fjor, eg kom inn igjen og sjekka tekst tv og united.no..ryktene florerte Endret 27. mai 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 En united kan kvitte seg med først som sist er fletcher.. har aldri skjønt greia med han.... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Michael Owen; han er langt over "the top" takker pent nei. Har sett han i et par intervjuer, virker som en trevlig kar. Fletcher må vekk, ser gjerne at Richardson og Heinze også takker pent farvell. Saha er bare skadet så, ser heller at vi får erstattet han med en spiller som f. eks Berbatov! Endret 27. mai 2007 av brutti Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Hvorfor i all verden skulle vi kvitte oss med Darren Fletcher? Han er fortsatt ung og ustabil, men på sitt beste er han i stand til å dominere selv mot de beste lagene. Han var enorm mot Roma og har vist i flere storkamper at han står frem når det gjelder. På kort sikt kommer han nok ikke til å utfordre Carrick og Scholes (og forhåpentligvis Hargreaves) om en fast plass på midtbanen, men han er fin å ha i bakhånd. Med tiden kan han kanskje aspirere til en fast plass, dersom han bare blir litt mer stabil. Husk på at Paul Scholes var omtrent på Fletchers alder da han slo gjennom for fullt. Richardson er jeg imidlertid enig i at bør forsvinne til sommeren. Han har, trass i svært mange muligheter, ennå ikke vist noe som helst i United-trøyen. Ellers ser jeg ingen grunn til at noen andre spillere skal forsvinne i sommer. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Hvorfor i all verden skulle vi kvitte oss med Darren Fletcher? Han er fortsatt ung og ustabil, men på sitt beste er han i stand til å dominere selv mot de beste lagene. Han var enorm mot Roma og har vist i flere storkamper at han står frem når det gjelder. På kort sikt kommer han nok ikke til å utfordre Carrick og Scholes (og forhåpentligvis Hargreaves) om en fast plass på midtbanen, men han er fin å ha i bakhånd. Med tiden kan han kanskje aspirere til en fast plass, dersom han bare blir litt mer stabil. Husk på at Paul Scholes var omtrent på Fletchers alder da han slo gjennom for fullt. Richardson er jeg imidlertid enig i at bør forsvinne til sommeren. Han har, trass i svært mange muligheter, ennå ikke vist noe som helst i United-trøyen. Ellers ser jeg ingen grunn til at noen andre spillere skal forsvinne i sommer. 8719548[/snapback] TOTALT enig med deg her Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Problemet med Fletcher er nettopp det at han kan være fantastisk i enkelt kamper som mot Roma, Chelsea ifjor 1-0 med sin usannsynlige heading. Andra ganger er han rett og slett som en junior spiller. I Man United vil jeg ha spillere som presterer på et jevnere nivå enn Fletch. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Problemet med Fletcher er nettopp det at han kan være fantastisk i enkelt kamper som mot Roma, Chelsea ifjor 1-0 med sin usannsynlige heading. Andra ganger er han rett og slett som en junior spiller. I Man United vil jeg ha spillere som presterer på et jevnere nivå enn Fletch.8719661[/snapback] Som sagt, gutten er bare 23. Hvor mange spillere er det som presterer på et jevnt høyt nivå i så ung alder? Som jeg også nevnte ovenfor, var Paul Scholes 24 før han etablerte seg. Fletcher har et stort potensial, og bør få muligheten til å vise at han kan prestere jevnt på et høyt nivå over tid. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 Fletcher spiller som regel godt over middels så lenge han får lov til å styre på midten. Når han blir brukt på kanten er han usannsynlig dårlig, men når han får spille sentralt er han en helt annen spiller. Det er i hvert fall en tendens jeg har merket når jeg ser ham. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 28. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2007 En united kan kvitte seg med først som sist er fletcher.. har aldri skjønt greia med han.... 8719359[/snapback] Fletch holder nivået til Manchester United, han er virkelig ikke den første som skal ut. Han har vokst veldig denne sesongen, og dersom han forsetter vil han bli en veldig essensiell spiller i klubben, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå