Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv håper jeg vi starter med firkløveret som avsluttet kampen mot Tottenham. Har vi et angrep som klarer å sette Arsenals forsvar under ekstremt press kommer tabbene på løpende bånd (jrf. Liverpool - Arsenal).

VDS

O'Kopkiller

Ferdinand

Vidic

Evra

Scholes / Giggs

Carrick

Ronaldo

Tevez

Rooney

Berbatov

Lenke til kommentar
VDS (som forresten spiller 3 kamper på en uke, you lied Fergie!)

En uke regnes fra mandag til søndag (i dette tilfellet onsdag til tirsdag), så han spiller ikke tre kamper på en uke likevel.

Og angående Park, jeg vet ikke om han er i dårlig form eller ikke. Han har ikke spilt opp mot det som er forventet av han etter landslagspausa, og det regner jeg som dårlig form. Han har jo ikke vært skadet, så er vel en grunn til at han ikke har spilt så mye i det siste? :)

Lenke til kommentar

Bono ble slått til ridder, men kan ikke kalle seg 'Sir'.

Because he is an Irish citizen, Bono won’t have the title of “sir” before his name. That honor is reserved for citizens of the United Kingdom or British Commonwealth countries. Ireland left the Commonwealth when it became a republic in 1949.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
- Nani blir i United

Selv håpet jeg at han skulle bli solgt til sommeren, for vi har ikke sett fremgangen hans. Men synes det er greit å ha han som backup hvis Park fortsetter å dominere.

Sa du ikke nettopp at Park har vært i dårlig form?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Formen til Ji-Sung Park har vært fantastisk denne sesongen...
Park har vært god, men han har ikke vært så god. Under kategorien fantastisk vil jeg legge Rooney, Vidic, VDS og kanskje Scholes. Rett under fantastisk er vel Ferdinand, Ronaldo, Berbatov, Carrick, Giggs og til nøds Park. Som sagt, han har vært en viktig brikke, men fantastisk? Da lurer jeg på hva Rooney og Vidic har vært.
Lenke til kommentar

Ehm, Park har hatt sin beste sesong for Utd i år og har rett og slett vært fantastisk ja. Rooney og Vida har vært de beste, sånn skal det sies. Park fortjener å spille hver eneste kamp og at du baserer dårlig form på Park pga. en kamp på Wembley med spillere som Welbeck, Fabio, Macheda og Gibson rundt han etter landslagspausen skjønner jeg ikke i det HELE tatt. Og at du baserer det på mangel på kamp? Wembley var på en søndag, han spilte nesten hele kampen. Da er det Pompey på onsdag (en "lett" kamp hjemme som ikke passer en spillertype som Park) og da er det naturlig at han ikke starter. En hjemmekamp til på lørdag mot et lag som egentlig har vært dårlige og at vi har en CL semi-finale på onsdagen. HELT greit at han blir hvilt, tror ikke det har noe med form å gjøre; og at Fergie kommer ut med at han er fantastisk akkurat nå i dag tror jeg motsier alt du sier om formen hans; for da hadde Fergie nevnt det kanskje nå i den artikkelen. Uansett, hvis Park starter en semi-finale i CL i morgen så er teorien din ganske merkelig, enig?

Lenke til kommentar

Det er så utrolig at vi har forventninger til himmels når det gjelder Ronaldo.. Han har faktisk spillt jævla bra i år, og med tanke på at han var skadet i begynnelsen av sesongen gjør det enda mer imponerende. Han har ikke vært like god om ifjor, men han da vært en ekstremt viktig for oss. Han har vært (hvis vi ikke tenker på sist sesong) en fantastisk fotballspiller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Nei, jeg har aldri basert dårlig form på dårlige arbeidsforhold, og det kommer jeg aldri til å gjøre. Jeg skjønner ikke hvor du har den konspirasjonsteorien fra. Jeg har heller aldri sagt at noe om hvor mange kamper han har spilt. Jeg har heller aldri sagt at han ble benket på grunn av dårlig form, det er jo opplagt at det er på grunn av morgendagens kamp. Jeg synes teoriene du sier jeg har sagt er ganske merkelige ja.

Greit at du liker å argumentere, men det trenger ikke gå ut over meg.

Det er så utrolig at vi har forventninger til himmels når det gjelder Ronaldo.. Han har faktisk spillt jævla bra i år, og med tanke på at han var skadet i begynnelsen av sesongen gjør det enda mer imponerende. Han har ikke vært like god om ifjor, men han da vært en ekstremt viktig for oss. Han har vært (hvis vi ikke tenker på sist sesong) en fantastisk fotballspiller.

Hvem er det som forventer himmelen og mere til av han da?`Jeg har ikke lest noe her som tyder på det. Tror de fleste forstår at det er umulig å ha slike sesonger hvert år.

Lenke til kommentar
Ehm, Park har hatt sin beste sesong for Utd i år og har rett og slett vært fantastisk ja. Rooney og Vida har vært de beste, sånn skal det sies. Park fortjener å spille hver eneste kamp og at du baserer dårlig form på Park pga. en kamp på Wembley med spillere som Welbeck, Fabio, Macheda og Gibson rundt han etter landslagspausen skjønner jeg ikke i det HELE tatt. Og at du baserer det på mangel på kamp? Wembley var på en søndag, han spilte nesten hele kampen. Da er det Pompey på onsdag (en "lett" kamp hjemme som ikke passer en spillertype som Park) og da er det naturlig at han ikke starter. En hjemmekamp til på lørdag mot et lag som egentlig har vært dårlige og at vi har en CL semi-finale på onsdagen. HELT greit at han blir hvilt, tror ikke det har noe med form å gjøre; og at Fergie kommer ut med at han er fantastisk akkurat nå i dag tror jeg motsier alt du sier om formen hans; for da hadde Fergie nevnt det kanskje nå i den artikkelen. Uansett, hvis Park starter en semi-finale i CL i morgen så er teorien din ganske merkelig, enig?

Hvorfor har Park bare spilt tre kamper (av totalt sju kamper) etter landslagspausa, og ikke fullført noen av dem? Er det fordi han skulle bli spart til semifinalen mot Arsenal? Nei, jeg tror ikke det... Han har ikke vært skadet, og eneste grunnen til at han kun har spilt 200 minutter av 630 mulige, er at han ikke har vært i toppform. Hvorfor skulle en Park i god form gå glipp av så mange minutter? Hvorfor ble han spart mot Porto borte? Passet ikke den kampen han heller? Kan du ikke forklare hvilke kamper som passer Park bra? Hvis verken Villa, Portsmouth og Spurs hjemme eller Porto borte passer han, så vet jeg ikke hva slags spiller han er... Og hvorfor har han blitt bytta ut alle tre gangene han har starta etter landslagspausa? Var det også for å spare han til Arsenal-kampen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...