Ol'H Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Herlig GBD. Giggs, jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg får tårer i øynene når jeg ser den videoen der. Giggs kommer alltid til å ha en plass i hjertet mitt. Han er den største vingen jeg noen gang har sett, og etter min mening så hadde han vært med i debatten om tidenes beste spiller hvis han hadde spilt for Tyskland, Frankrike, Brasil eller noen av de større nasjonene. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Videoen er helt herlig. Jeg skjønner godt at du mener at han ville vært enda større med en god landslagskarriere Wisbatov, men jeg syns at det er litt ekstra kult at han har vært tro mot Wales i alle år. Han kunne vel sannsynligvis ha spilt for England om det var et ønske, men det viser den lojaliteten som er så typisk for Giggs Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg er selvsagt enig med deg der, og for meg så har han vært blant tidenes beste spillere, men jeg mener at han hadde fått den annerkjennelsen han fortjener av andre, hvis han hadde spilt for en større nasjon. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er det ingen tvil om. Å kunne se hvordan han hadde gjort det i et VM eller EM hadde vært helt fantastisk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Han valgte vel i utgangspunktet Wales fordi han ikke trodde han kom til å få spille så mye for England. Etter det tror eg ikke han kunne skifte? Var ikke det noen regler om det før? Eg har også tenkt mange ganger: Hvor god og hvor stor hadde Giggs vært om han ikke hadde slitt med såpass mye småskader (les: strekk) opp igjennom. Tør ikke tenke på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tenk dere Giggs, Scholes, Lampard/Gerrard og Beckham på midtbanen til England for fem år siden. Det hadde vært rått det. Synd at Gerrard og Lampard ikke har fått det helt til å stemme. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg trenger litt hjelp med en liten diskusjon jeg har med en venn. Han er Liverpool supporter og sier at Giggs ikke fortjener dette litt engang. Han sier at Gerrard skulle vunnet, pluss at Alonso har spilt myyyyye bedre enn Giggs. Han er helt umulig å ha en diskusjon med fordi han bare begynner: "Giggs failer og Gerrard og Alonso er best!!!" Noen tips til hvordan jeg skal eie han skikkelig i denne diskusjonen. Han hører nesten ikke på en drit av hva jeg sier Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Herlig at Giggs vant PFA. Imponerende at han greier å holde nivået oppe så lenge, og er helt klart den beste spilleren i PL's historie. Så lojal, og er motivert til å spille fotball i så mange år. For en fantastisk spiller. Men synes at Vidic burde ha vunnet. Det heter tross alt "Player of The Year" og da var Vidic helt klart bedre. Holdt jo forsvaret samlet, og har hatt en større betydning enn det Giggs har hatt i det året. Men skjønner hvorfor Giggs vant, for han har hatt en fantastisk sesong mtp. alderen hans. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg trenger litt hjelp med en liten diskusjon jeg har med en venn. Han er Liverpool supporter og sier at Giggs ikke fortjener dette litt engang. Han sier at Gerrard skulle vunnet, pluss at Alonso har spilt myyyyye bedre enn Giggs. Han er helt umulig å ha en diskusjon med fordi han bare begynner: "Giggs failer og Gerrard og Alonso er best!!!" Noen tips til hvordan jeg skal eie han skikkelig i denne diskusjonen. Han hører nesten ikke på en drit av hva jeg sier Du får hilse han fra fotballspillerne i PL som mener at Giggs fortjente denne litt mer enn litt. Det er jo tross alt de som har bestemt dette. Hadde forøvrig ikke giddet å diskutere noe som helst med en sånn idiot. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hadde omtrent glømt kor viktig giggs har vert opp gjennom åra før eg såg videoane som var posta her. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det heter "Players player of the year" og sier ingenting om at spilleren må ha vært den beste. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er ikke vits å krangle med idioter. De tror de vinner diskusjonen uansett. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tenk dere Giggs, Scholes, Lampard/Gerrard og Beckham på midtbanen til England for fem år siden. Det hadde vært rått det. Synd at Gerrard og Lampard ikke har fått det helt til å stemme. Hmm, er ikke Giggs Walisisk? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tenk dere Giggs, Scholes, Lampard/Gerrard og Beckham på midtbanen til England for fem år siden. Det hadde vært rått det. Synd at Gerrard og Lampard ikke har fått det helt til å stemme. Hmm, er ikke Giggs Walisisk? Du må nesten orke å lese de siste to eller tre sidene. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er ikke vits å krangle med idioter. De tror de vinner diskusjonen uansett. De drar deg ned på deres nivå, og slår deg på erfaring Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er ikke vits å krangle med idioter. De tror de vinner diskusjonen uansett. De drar deg ned på deres nivå, og slår deg på erfaring Jeg kjenner til sitatet, men nå ville jeg bare få frem meningen min Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er ikke vits å krangle med idioter. De tror de vinner diskusjonen uansett. De drar deg ned på deres nivå, og slår deg på erfaring Jeg kjenner til sitatet, men nå ville jeg bare få frem meningen min Haha, skjønner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Tenk dere Giggs, Scholes, Lampard/Gerrard og Beckham på midtbanen til England for fem år siden. Det hadde vært rått det. Synd at Gerrard og Lampard ikke har fått det helt til å stemme. Hmm, er ikke Giggs Walisisk? Kan du være pikk selv om du er moderator? Kult. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Giggs er Walisisk jo, men kunne valgt å spele for England. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå