Alastor Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Billigere å innstallere opera mini på telefonen og gå inn på www.vglive.no Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Må skaffe meg scoringsvarsel fra TV2, fordi jeg mest sannsynlig går glipp av sesongens siste PL-kamp fra KC Stadium. Var det fem kroner pr. melding mottatt? 5 kroner pr. melding? Det er da gratis håper jeg.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ellers liker jeg Berba, men er så surt at vi røk i FA Cupen fortsatt for meg at det blir vanskelig å komme over. Get over it. Vi startet med 2/11 spillere som hadde vært med i en toppet start11'er. Rørte ikke en mine over det tapet. Everton burde ha knust det laget. Og man hvilte spillere til Pompey-kampen, som var veldig lurt, i henhold til det tette kamp-programmet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Såvidt meg bekjent er det gratis for ETT lag. Koster utover dette ene laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Må skaffe meg scoringsvarsel fra TV2, fordi jeg mest sannsynlig går glipp av sesongens siste PL-kamp fra KC Stadium. Var det fem kroner pr. melding mottatt? 5 kroner pr. melding? Det er da gratis håper jeg.. Sjekket nettsiden, og der står det følgende: SEND «PLING» TIL 1984 FOR GRATIS SCORINGSVARSEL FOR DIN FAVORITTKLUBB Da er det greit da. Gratis varsel på United-kampene. Alastor: Det er ikke billigere likevel. :!: Uansett, jeg kan ikke sitte å lese på VG Live i 90 minutter heller. Tørr ikke tenke på hvor mye det koster. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kom over en artig artikkel på The sun; http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle2395301.ece Kan det være noke sannhet i det her? Hadde våre meget arti i tilfellet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kom over en artig artikkel på The sun; http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle2395301.ece Kan det være noke sannhet i det her? Hadde våre meget arti i tilfellet Old news...og det er The Sun, altså The Bullshit i overført betydning Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 70mill pund høres også helt søkt ut. Aldri om Sir Alex bruker så mye penger på en spiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Haha, det er bare bullshit. Uansett, var det ikke PFA Awards i kveld? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Går rykter om at Giggs har vunnet den. Utrolig gledelig hvis det skulle stemme, selv om det hadde vært mer fortjent om Vidic vant. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Det er rett. Giggs har vunnet den, akkurat sjekket RedCafe som linket til Guardian. Syns det ble feil men Giggs har vært stor og dette var nok siste sjansen hans og er dermed utrolig fornøyd uansett. Ashley Young vant forøvrig Young player of the Year. DET er 100% fortjent. Men gratulerer til Ryan Giggs som etter all sannsynlighet vil spille kamp nr. 800 for oss på onsdag/lørdag. Trenger vel ikke å si dette, men: LEGEND! Ender innlegget med Giggsys tørste øyeblikket for han i en Utd-drakt: Endret 26. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Skandale at Rooney ikke er på årets lag! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg mener Vidic bør få den. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) @Same: Han hadde ikke bare vært på årets lag men også ihvertfall nominert til PFA Player of the Year/Young Player of the Year hadde han ikke vært skadet en del. Tror det har mye å si. (Men så kom Torres inn der så...) Uansett, jeg er ganske enig i laget siden Anelka faktisk var veldig god i år mtp. målrate. Premier League team of the year: Edwin van der Sar; Glen Johnson, Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Patrice Evra; Ashley Young, Steven Gerrard, Ryan Giggs, Cristiano Ronaldo; Nicolas Anelka, Fernando Torres Jeg mener Vidic bør få den. Det gjør jeg så utrolig mye også, men er ikke noe som gjør så vondt siden Giggs ALDRI har vunnet den og legger opp om ett år. Da fortjener han den, pluss at han faktisk har vært veldig veldig god i år. Endret 26. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Herlig at man gir dette til Giggs, fortjener virkelig dette. Ingen kan si noe på at denne mannen virkelig er et prakteksempel på en proff. Helt fantastisk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det sikkert at Giggs får den da? Er vel bare rykter? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det sikkert at Giggs får den da? Er vel bare rykter? Nei, han har fått den ikveld Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det sikkert at Giggs får den da? Er vel bare rykter? Nei, han har fått den ikveld Haha, så linken til TC noen sek etter jeg postet. Er nok litt trøtt i kveld, synes uansett Vidic burde fått den. Vidic har vært faen meg våres beste spiller, men unner Giggs den. Han får den nok ikke neste gang i sin siste sesong, så gratulerer Giggsy Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Uansett, jeg er ganske enig i laget siden Anelka faktisk var veldig god i år mtp. målrate. Har egentlig Anelka scoret i PL i år? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Uansett, jeg er ganske enig i laget siden Anelka faktisk var veldig god i år mtp. målrate. Har egentlig Anelka scoret i PL i år? Stemmene går vel inn tidlig på året så.. EDIT: Gleder meg til nyheten når KopForum. Forumet kommer til å eksplodere. Endret 26. april 2009 av Points Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå