Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers liker jeg Berba, men er så surt at vi røk i FA Cupen fortsatt for meg at det blir vanskelig å komme over.

 

Get over it. Vi startet med 2/11 spillere som hadde vært med i en toppet start11'er. Rørte ikke en mine over det tapet. Everton burde ha knust det laget.

 

Og man hvilte spillere til Pompey-kampen, som var veldig lurt, i henhold til det tette kamp-programmet.

Lenke til kommentar
Må skaffe meg scoringsvarsel fra TV2, fordi jeg mest sannsynlig går glipp av sesongens siste PL-kamp fra KC Stadium. Var det fem kroner pr. melding mottatt?

5 kroner pr. melding? Det er da gratis håper jeg.. :ohmy:

Sjekket nettsiden, og der står det følgende:

SEND «PLING» TIL 1984 FOR GRATIS SCORINGSVARSEL FOR DIN FAVORITTKLUBB

Da er det greit da. Gratis varsel på United-kampene. :D

 

Alastor: Det er ikke billigere likevel. :!: Uansett, jeg kan ikke sitte å lese på VG Live i 90 minutter heller. Tørr ikke tenke på hvor mye det koster. :p

Lenke til kommentar

Det er rett. Giggs har vunnet den, akkurat sjekket RedCafe som linket til Guardian. Syns det ble feil men Giggs har vært stor og dette var nok siste sjansen hans og er dermed utrolig fornøyd uansett.

 

Ashley Young vant forøvrig Young player of the Year. DET er 100% fortjent. :)

 

Men gratulerer til Ryan Giggs som etter all sannsynlighet vil spille kamp nr. 800 for oss på onsdag/lørdag. Trenger vel ikke å si dette, men: LEGEND!

 

Ender innlegget med Giggsys tørste øyeblikket for han i en Utd-drakt:

 

076giggs_468x604.jpg

Endret av tc47
Lenke til kommentar

@Same: Han hadde ikke bare vært på årets lag men også ihvertfall nominert til PFA Player of the Year/Young Player of the Year hadde han ikke vært skadet en del. Tror det har mye å si. (Men så kom Torres inn der så...)

 

Uansett, jeg er ganske enig i laget siden Anelka faktisk var veldig god i år mtp. målrate.

 

Premier League team of the year: Edwin van der Sar; Glen Johnson, Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Patrice Evra; Ashley Young, Steven Gerrard, Ryan Giggs, Cristiano Ronaldo; Nicolas Anelka, Fernando Torres

 

Jeg mener Vidic bør få den.

 

Det gjør jeg så utrolig mye også, men er ikke noe som gjør så vondt siden Giggs ALDRI har vunnet den og legger opp om ett år. Da fortjener han den, pluss at han faktisk har vært veldig veldig god i år. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Er det sikkert at Giggs får den da? Er vel bare rykter?

Nei, han har fått den ikveld :p

Haha, så linken til TC noen sek etter jeg postet. Er nok litt trøtt i kveld, synes uansett Vidic burde fått den. Vidic har vært faen meg våres beste spiller, men unner Giggs den. Han får den nok ikke neste gang i sin siste sesong, så gratulerer Giggsy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...