2bb1 Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Jaja, når er neste kamp? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Jaja, når er neste kamp? 8703011[/snapback] Den er 17. juli. 2007 mot Urawa Red Diamonds Treningskamp Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Haha, okei For vel ta fatt MC-sesongen nå som det er PL-pause da Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Og YNWA blir sunget bedre på Celtic Park. 8699309[/snapback] Indeed. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2007 Celtic-fansen er gode, de. Bra supportere. Jeg for min del liker nok bedre , men det blir vel en smakssak. Tror nok ingen andre i denne tråden vil være enig med meg. Men rørende å se at selv Barca-fansen synger. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Celtic-fansen er gode, de. Bra supportere. Jeg for min del liker nok bedre , men det blir vel en smakssak. Tror nok ingen andre i denne tråden vil være enig med meg. Men rørende å se at selv Barca-fansen synger. 8704016[/snapback] Jeg er enig, men så er jeg riktignok Liverpool-supporter i likhet med deg. Nå hvordan er transferryktene hos dere? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Nå hvordan er transferryktene hos dere? 8705006[/snapback] Ifølge avisen Telegraph, skulle Hargreaves signere igår. Han var på Carrington(treningsfeltet) og gikk igjennom den medisinske testen. Trolig har signaringen blitt utsatt grunnet David Gills reise til Malaysia i forbindelse med Uniteds Asia-turnè i juli. Bale dro jo til Tottenham så han er ute av bildet. Også ifølge aviser ønsker Ferguson seg Torres, Nani og Berbatov. Så har det kommet ut noen tvilsomme rykter om at disse kan være et transfermål: Mark Viduka faktisk Klaas-Jan Huntelaar Samuel Eto'o og Michael Owen tilogmed Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 For å være ærlig så tror jeg det er et par år til Eto'o setter fot på balløya. Owen er en avdanka Liverpool-legende. Tviler på at han kommer til dere. Huntelaar, hvor mange lag ønsker egentlig ham? Altfor mange... Nani får dere nok snart, Berbatov tja tror han blir i London... Torres, might happen. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Nani signerte for litt siden ny kontrakt, men den har en overgangsklausul så hvis Ferguson er veldig interessert, så har han nok penger til den klausulen tror jeg. Torres håper jeg veldig på. Tror han kan gjøre det stort i United. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Huntelaar har jo hatt en knallsesong i Ajax, får dere han kan det jo vise seg å bli en strålende investering. Kanskje særlig for fremtiden med tanke på at han er såpass ung. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Det er på dagen 8 år siden Champions League finalen i 1999 hvor United vant 2-1 over Bayern på Nou Camp. Tenkte vi kunne mimre litt: Man Utd v Bayern Munich, with music Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Den filmen der er konge )) Sett den mange,mange ganger. "It's not over until it's over" "Can Manchester United score? They always score!" "You have to feel, this is their year!" "Is this their moment?........ AND SOLSKJÆR HAS DONE IT" Weeeee Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Det er på dagen 8 år siden Champions League finalen i 1999 hvor United vant 2-1 over Bayern på Nou Camp. Tenkte vi kunne mimre litt: Man Utd v Bayern Munich, with music 8705253[/snapback] *gåsehud og tårer i øyene* Uansett hvor mange ganger jeg ser det, det er definitivt mitt favoritt øyeblikk i fotballen når solskjær får en tup på den ballen og den går i mål. Magisk Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Ah, dagen må feires! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Owen er en avdanka Liverpool-legende. 8705184[/snapback] Owen er fortsatt god, bare han holder seg skadefri. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Er det noen som vet om folk som Glazer bare kan kjøpe seg inn i en klubb, overføre all gjeld til klubben og så med en gang laget taper bare pakke snippsekken dra sin vei? OG etterlate klubben med gjeld opp til halsen? Endret 26. mai 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Owen er en avdanka Liverpool-legende. 8705184[/snapback] Owen er fortsatt god, bare han holder seg skadefri. 8707326[/snapback] Problemet er at han ikke klarer å holde seg skadefri. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2007 Gratulerer med 8år "jubileumet" alle UNITED fans! sitter med tårer i augekroken og med frysinger av tanken og den videoen som ble lagt ut her Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg vil ha Michael Owen til United Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2007 Owen er en avdanka Liverpool-legende. 8705184[/snapback] Owen er fortsatt god, bare han holder seg skadefri. 8707326[/snapback] Problemet er at han ikke klarer å holde seg skadefri. 8709603[/snapback] Sant nok, men benevnelsen "avdanket" stemmer ikke. Mannen er fortsatt dyktig og kunne godt tenkt meg han i United, selv om jeg må svelge noen kameler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå