MKej Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Berbatov er så lat at han ikke gidder å feire... Heldigvis slipper jeg å ligge våken å tenke på straffen. Tottenham hadde ikke sjanse uansett. Berba vil score elegante mål, og er ikke fornøyd og bare putte ballen i mål. Leste det i et intervju med han. Derfor han ikke var så glad Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Lat-mål?? Han starta angrepet på midtsirkelen, spillte ut på kant, og var så først i boksen for å heade..... Hey, ikke missforstå, fra han putta beinet på ballen til den var i mål var det ikke en reaksjon i trynet, men er vel sånn han er. litt tankefull? Han spilte på Tottenham før vet du. Er vanlig å ikke stormjuble da... Lenke til kommentar
salomo Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 For en omgang!!!!! 5 mål på 24 minutter :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Lat-mål?? Han starta angrepet på midtsirkelen, spillte ut på kant, og var så først i boksen for å heade..... Hey, ikke missforstå, fra han putta beinet på ballen til den var i mål var det ikke en reaksjon i trynet, men er vel sånn han er. litt tankefull? Eller litt skeptisk til å juble mot gamleklubben? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Holy shit... sitter og rister! HVILKEN OMGANG! Dette er løften vi trenger. Nå begynner vi å spille fotball igjen! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Keane har vært fantastisk usynlig Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Lat-mål?? Han starta angrepet på midtsirkelen, spillte ut på kant, og var så først i boksen for å heade..... Hey, ikke missforstå, fra han putta beinet på ballen til den var i mål var det ikke en reaksjon i trynet, men er vel sånn han er. litt tankefull? Han spilte på Tottenham før vet du. Klar over det ja..... Endret 25. april 2009 av haddis Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Bra han ikke jubler mot gamleklubben. Viser respekt. Mulig blandet med at han endelig putta igjen. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Berbatov har vært utrolig bra i dag. For et svar på kritikken Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Fy faen. Vi hadde ikke marginene på vår side i 1. omgang. De hadde vi i 2. omgang. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Herregud for en kamp, jeg skulle akuratt til å skrive " Vinner vi idag så vinner vi serien " men jeg våget ikke, i tilfelle vi tapte.. Jeg har troa på at vi blir serievinnere etter denne kampen.. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Synd at Tevez ikke scorte. Tenk dere alle fire goal'er i en og samme kamp. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det var ren overkjøring finfin kamp Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Gratulerer alle sammen! Dette var hva som trengtes før siste innspurt! Lenke til kommentar
amouth Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 På en dag som denne er jeg stolt X1000 av å være United fan! <3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg kan med stolthet si at United er best!! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Grattis med seieren! Alltid herlig å se T*ttenham drite seg ut Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Nei, vi er verdens beste lag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Oi oi oi oi for en andre omgang!!! Straffen helt grei etter min mening, men den betyr ikke en dritt, i andre omgang var United så ufattelig best at målene hadde kommet uansett. Tevez som var tungen på vektskålen i dag? Var ihvertfall et ufattelig friskt pust for United. Rooney var helt vill i andre omgang. Og Ronaldo våknet noe styggelig. Midtbanen var noe helt annet enn i første omgang, som ikke var veldig bra, men ikke veldig dårlig heller. Forsvaret satt som en mur i andre. Og United spiller festfotball UTEN å blottlegge seg bak som et visst annet lag har gjort i det siste. 5 mål på 24 minutter ja. Villeste. Supporterne ropte noe i andre omgang. Skal se om eg husker det de ropte: ARE YOU WATCHING MERSEYSIDE???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå