Kjartan1234 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det verste er at vi faktisk spiller bra, men vi har ikke marginene på våres side... Hadde vi vært Liverpool når hadde det vel stått 5-2.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Håper at Ferguson kjefter huden full!! Dette skal ikke skje! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Dette er ikke avgjort enda. Husker en kamp for lenge, lenge siden mot nettopp Spurs da vi lå under 3-0 til pause, men vant kampen 5-3. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Feil tråd. Men fy faen så slakkt av forsvaret! Trenger sårt et kjapt mål nå i starten av andre omgang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Begynner United å sette sjangsene sine nå så kan dette gå helt fint. Målene til Tottenham var jo ene og alene forsvarsfeil, så klarer de å konse seg litt der bak så blir det ikke fler av de. Evra må få taket på Lennon, og de andre må snakke litt sammen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hahahahahaha. Spiller bra men ligger under 0-2. (spiller som i offensivt). Jeg vet ikke hva jeg skal si. Kan noen forklare meg hvorfor Palacios ikke fikk rødt for DEN taklingen på Ronaldo han prøvde på? Som dere vet, har regelen INGENTING å gjøre med kontakt men intensjon eller "intent" i taklingen. WHAT THE FUCK HOWARD WEBB? Det er FAEN meg farlig som faen det, og det er et rødt kort til Palacios. Det er så JÆVLA typisk, fitte. Uansett. Tar uavgjort nå, og syns Fletcher var bedre på høyresiden enn han er i midten. Nani kan innlegg men er ikke god nok i banespillet og dette er PL kamp Fergie, hvorfor spiller Nani? Ærlig talt. Enten Park inn for Nani, eller Anderson inn for Nani også Anderson i midten med Fletcher ut til høyre og Ronaldo til venstre. 0-2 er Rafael sin feil, han MÅ dekke Modric der. Nok en grunn til at vi skulle hatt O'Shea som hadde vært der for å heade den vekk som han har gjort MASSE denne sesongen som mot Porto flere ganger husker jeg. Savner Sheasy jeg, dette er PL, ikke Nani og Rafael land. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Dette er så jævla typisk. Og SÅ noen to-fots-taklinga til han derre Palacios??? Skulle vært skutt, styggen.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Overtidsmålet liverpool klarte mot arsenal kan avgjøre serien, hadde vært evig mye bedre om pool hadde tapt den kampen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Hva faen Kjartan? Taklingen, eller forsøket til Palacios var jo faen meg skremmede, for en idiot. EDIT: Der var innleget til Kjartan bortevekk gitt. Endret 25. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Dette er så jævla typisk. Og SÅ noen to-fots-taklinga til han derre Palacios??? Skulle vært skutt, styggen.. Ja, som sagt, det er et rødt kort HANDS down. Jeg er så JÆVLIG lei Howard Webb. Han er rett og slett evnevik. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hva faen Kjartan? Taklingen, eller forsøket til Palacios var jo faen meg skremmede, for en idiot. EDIT: Der var innleget til Kjartan bortevekk gitt. Selfølgelig er jeg enig i den delen, er bare jeg som er i en modus der det ikke skal mer enn en liten skubb i ryggen før jeg tar fram hagla og blåser av håve på hvem som helst.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Et annet United som kommer på banen i andre omgang nå håper eg. Alle sammen med bakoversveis! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Okei Liverpool supportere. Hold dere i skinnet. Det er ingen grunn til å komme hit for å provosere, vi slår STERKT ned på dette. Ta slikt i egen tråd, der det faktisk er aktuelt. Reaksjoner på dette ta's i PM, og skal ikke kommenteres her. Dalglish Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Tevez inn for Nani, HERLIG. DETTE liker jeg, fuckin' sweet. Kom igjen, ta uavgjort her gutter. Snakkes etter kampen. Har troa. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det er da fortsatt mulig å vinne! husker vi har scort 4 mål i en omgang tidligere i sesongen.. (huske ikke hvem det var mot, Wigan?) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det er da fortsatt mulig å vinne! husker vi har scort 4 mål i en omgang tidligere i sesongen.. (huske ikke hvem det var mot, Wigan?) Vi tar seier nå gutta! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg HATER dommere som er så sykt i mot Ronaldo. Ser det så jævlig godt. Da er Bent forhåpentligvis ute av kampen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg HATER dommere som er så sykt i mot Ronaldo. Ser det så jævlig godt. Da er Bent forhåpentligvis ute av kampen og Defoe,Pavlychenko og Campell er ikke aktuelle idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå