Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

At jeg hater Liverpool handler ikke om at jeg frykter dem, for det gjør jeg ikke og føler ikke akkurat at jeg har grunn til det.

Jeg hater dem pga. fansen som har nevnt seg selv ut som "verdens beste supportere" og som lever inni Liverpool-bobla si hvor de er mestere "neste år".

I tillegg til rivaliseringen på 90-tallet.

8695413[/snapback]

Enig! Jeg sier aldri noe til kameratene mine som heier på Liverpool når laget deres taper, men de snakker hele tida om at de er verdens beste supportere og at Manchester ikke har skikkelige supportere, men bare folk som er innom stadion for å se kamp osv. Det er så patetisk å høre på, men de fortsetter uansett hva. Samme med de 17(?) ligagullene de opparbeidet seg en gang i forrige århundre, de nevner det hver gang! De lever på ting som skjedde da de ikke selv var født en gang, blir så frustrertR#"TY32t

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med oss som daglig møter kjepphøye Man Utd-supportere som hånler mens de forteller om ligagullet? Newsflash: Det er likt for oss alle!

8695679[/snapback]

Har vi noen gang hindret deg i å hate oss?

Det faktumet av at alle skryter av når Liverpool synger you'l never walk alone gjør til at jeg hater Liverpool enda mere pga. de har ''stjelt'' sangen.

8695711[/snapback]

Hehe ja, de lever litt på sangen som dem omtaler som "vår sang". For alt jeg vet var Uniteds supportere først ute å synge den sangen etter München-ulykken.

EDIT: Forøvrig har jeg aldri sett det helt store i en sang som blir sunget når laget har tapt. Hører bare noe nynning fra Pool-supporterne og karen som blir spilt av på høytalerne er mye av det man hører. Hva faen har denne sangen med fotball å gjøre? :ermm:

Det beste er i det hele tatt når de lekte at de var mot oppkjøp av klubben. Men så fort de ble kjøpt opp kunne man skimte dollar-gliset til samtlige Pool-supportere.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Det faktumet av at alle skryter av når Liverpool synger you'l never walk alone gjør til at jeg hater Liverpool enda mere pga. de har ''stjelt'' sangen.

8695711[/snapback]

Jaaaaaa ...

Det er ikke stjelt sang. Det er heller ikke en egenprodusert sang ment kun for Liverpool-fansen, men den er ikke stjelt, den er adoptert av Liverpool, og også noen andre klubber, men sangen har blitt noe helt spesielt for Liverpool selvsagt, og klart - ingen synger YNWA som The Kop gjør.

YNWA var en musikalsang som senere har blitt sunget av uendelig mange artister. Det som førte til at den havnet på Anfield, var at Liverpool-gruppa Gerry & The Pacemakers spilte den inn og ga den ut på '60-tallet, og på den tiden var det populært å synge sanger fra hitlistene på fotballstadioner. Og slik ballet det på seg - helt til You'll Never Walk Alone ble et symbol på Liverpool. Og det sier vel litt om hvordan fansen har sunget denne sangen - at folk ikke tenker på musikal, Elvis, Frank Sinatra eller andre når de hører YNWA. De tenker på Liverpool. Fantastisk sang, fantastiske supportere. :)

Det er synd at dere ikke greier å akseptere at folk er imponert over The Kop og You'll Never Walk Alone, for det er noe helt spesielt. Til og med mange av mine Man Utd-venner misunner Liverpool det, og det sier en del.

Edit:

Nei, men det er litt rart at det er så ufattelig farlig for dere og dere syter så mye over alle Liverpool-supportere HELE tiden, mens vi andre opplever akkurat det samme hver dag. Jeg ler av det, dere griner av det.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

8695711[/snapback]

Edit:

Nei, men det er litt rart at det er så ufattelig farlig for dere og dere syter så mye over alle Liverpool-supportere HELE tiden, mens vi andre opplever akkurat det samme hver dag. Jeg ler av det, dere griner av det.

8695997[/snapback]

Takk det samme. Jeg ler av patetisk Liverpool-supportere som skryter av at de vant ligagullet i '69 og sier de er fotballens navle. Jeje, griner av det gjør jeg i alle fall ikke.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

banansplitt, du er bare tragisk du.. Er klart at du bryr deg mer om å provosere enn å faktisk bry deg om fotball. Klart vi ikke takker nei til litt ekstra kapital. Det supporterne var imot var at Liverpool skulle bli et kjøpelag slik som Chelsea. Å kjøpe et par toppspillere er ikke d samme som å skifte ut hele laget til en vinner PL

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

8695997[/snapback]

Uhm? :ermm:

Griner av det faktisk. Hvorfor skal jeg grine av at dere sier "neste år, neste år" når det aldri skjer noe som helst? Det er vel faktisk ikke noe mer morsomt enn å høre Pool-supporterne gjenta seg selv hvert eneste år om at "neste år føler jeg vi kommer til å gjøre det, det er noe helt spesielt vi har på gang nå".. Vi venter..venter..venter... ingenting skjer.

Og at dere nevner ut dere selv til "verdens beste supportere" sier jo egentlig sitt. Fordi dere synger en sang som ikke har en dritt med fotball å gjøre når dere taper? Og den kommer fra musikal ja. Har ofte tenkt at den hører mer hjemme i et kor elns.

banansplitt, du er bare tragisk du..

8696061[/snapback]

Kanke si sånn da øøhm :no:

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Fordi dere synger en sang som ikke har en dritt med fotball å gjøre når dere taper?

Seriøst?

Hørt om å stå bak laget i gode og dårlige tider? Ånei, klart du ikke har.. For Unitedsupporterne setter seg vel ned og siper istedet for å stå bak laget sitt når det ikke alltid går veien..?

Edit: Skulle egentlig vere et spørsmål..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Fordi dere synger en sang som ikke har en dritt med fotball å gjøre når dere taper?

Seriøst?

Hørt om å stå bak laget i gode og dårlige tider? Ånei, klart du ikke har.. For Unitedsupporterne setter seg ned og siper istedet for å stå bak laget sitt når det ikke alltid går veien..

8696092[/snapback]

:!:

Den vil jeg gjerne høre begrunnelse på. Når sa jeg at jeg ikke støttet laget i gode og dårlige tider?

Lenke til kommentar

Ja, dette med at LFC-supportere er så forferdelige - de snakker hele tiden om Istanbul, om gamle dager, håner dere, neste år, blablabla - bringer dere jo på bane hver eneste dag, og syter som bare det om det. Og som dere selv sier - dette har medført et hat. Poenget mitt er at vi alle opplever det hver dag, ikke bare dere. Jeg får kjørt meg hele tiden fra Man Utd-supporterne jeg kjenner, som ikke er få. Jeg løper ikke rundt hele dagen og hater Man Utd, snakker dritt om fansen og allslags av den grunn.

Dere har jo utnevnt dere selv til verdens beste bortesupportere, hvorfor kan i så fall ikke vi utnevne oss til verdens beste supportere? Du må huske på at som regel så liker man faktisk noe ved laget man heier på, og det blir naturlig å si ting som "vi er verdens beste lag", "vi har verdens beste supportere". Det er vel det man gjør når man heier på et fotballag. Jeg møter iallfall svært få som sier "joda, jeg heier på Man Utd, og ja, vi vant ligaen i år, men vi skal passe oss ass, vi er ikke såååå gode". Tror ikke du skal ta det så gravalvorlig som du gjør, det er følelser inne i bildet, og jeg tror også at det er en god porsjon "glimt i øyet" med i bildet.

Vær glad for at laget ditt vant serien. Jeg skal ikke si noe om deg, jeg kjenner deg ikke og har ingen forutsetning for å si hvordan du er, men her på forumet virker du iallfall som en meget bitter person som blir mer glad over Liverpool-tap enn Man Utd-seier.

Lenke til kommentar

Være stille og snille nå?

Bare for å ha sagt det. Jeg er ikke misunnelig på noe annet enn den økonomiske situasjonen i Liverpool, den shabbye gjengen som utgjør the kop er i mine øyne ikke verd noe som helst etter at de gikk mot sin egen manager (les Houllier).

Å når jeg ser på hvordan Solskjær, Cantona, Keane, Beckham, Rooney, Ronaldo++ har fått støtte fra united fansen kan jeg med hånda på hjerte ikke si at noen fans i England støtter laget mer fullt ut. At vi ikke har en liten fille stadion så man ikke klarer og lage de krevde decibel er av null interesse.

Hørt om å stå bak laget i gode og dårlige tider? Ånei, klart du ikke har.. For Unitedsupporterne setter seg ned og siper istedet for å stå bak laget sitt når det ikke alltid går veien..

Du hyler og griner hver gang det er litt troll i LFC tråden, kan ikke se på noen punkt at du er noe bedre selv.

edit: Jeg er forøvrig særdeles objektiv i dette innlegget :D

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Bare for å ha sagt det. Jeg er ikke misunnelig på noe annet enn den økonomiske situasjonen i Liverpool, den shabbye gjengen som utgjør the kop er i mine øyne ikke verd noe som helst etter at de gikk mot sin egen manager (les Houllier).

Dette blir jo en helt annen og irrelevant diskusjon, men jeg må bare spør: Synes du at man skal støtte alt som foregår innad i favorittlaget sitt uansett? Det mener nemlig ikke jeg. Er man uenig i noe, så bør man også mene det selv om man holder med en klubb. Og sannheten er at Houllier kjørte Liverpool langt ned i grøfta. Jeg er vanligvis imot å demonstrere mot egne spillere og egen stab på den måten, men vettu hva, jeg skjønner veldig godt opprøret mot Houllier. Ingen vits i å finne seg i alt fordi det er favorittklubben din.

Å når jeg ser på hvordan Solskjær, Cantona, Keane, Beckham, Rooney, Ronaldo++ har fått støtte fra united fansen kan jeg med hånda på hjerte ikke si at noen fans i England støtter laget mer fullt ut. At vi ikke har en liten fille stadion så man ikke klarer og lage de krevde decibel er av null interesse.

"ÅNNEEEEI HATER MAN UTD OG HATER DEN ARROGANT FANSEN ASS UTROPER SEG SELV TIL VERDENS BESTE OG VERDENS MEST STØTTENDE SUPPORTERE ÅÅÅÅÅ!"

;)

Fatter ikke hvorfor jeg sitter her og diskuterer det egentlig, for det er jo helt meningsløst. Men jeg greier bare ikke skjønne hvorfor alt er så ille og forferdelig. :roll:

Lenke til kommentar
Du hyler og griner hver gang det er litt troll i LFC tråden, kan ikke se på noen punkt at du er noe bedre selv.

Klart, for å si at de ikke skal bry seg om forumtroll er det samme som å grine.. :roll:

Jeg kommer iallfall ikke inn hit å lager kvalme om laget deres.. Banansplitt gjør akkurat det i L'pool-tråden, så om jeg ikke er noe bedre enn han, så ser du bare hva du selv vil se..

Men da stikker jeg av, iom at jeg egentlig ikke har noe her inne å gjøre :)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

"ÅNNEEEEI HATER MAN UTD OG HATER DEN ARROGANT FANSEN ASS UTROPER SEG SELV TIL VERDENS BESTE OG VERDENS MEST STØTTENDE SUPPORTERE ÅÅÅÅÅ!"

;)

8696270[/snapback]

"edit: Jeg er forøvrig særdeles objektiv i dette innlegget inv_biggrin.gif"

Ironi skulle være pensum i grunnskolen. Eller mulig du så den, å jeg ikke ser din ironi :hmm:;)

Dette blir jo en helt annen og irrelevant diskusjon, men jeg må bare spør: Synes du at man skal støtte alt som foregår innad i favorittlaget sitt uansett? Det mener nemlig ikke jeg. Er man uenig i noe, så bør man også mene det selv om man holder med en klubb. Og sannheten er at Houllier kjørte Liverpool langt ned i grøfta. Jeg er vanligvis imot å demonstrere mot egne spillere og egen stab på den måten, men vettu hva, jeg skjønner veldig godt opprøret mot Houllier. Ingen vits i å finne seg i alt fordi det er favorittklubben din.

Du er historieløs, det var Souness som kjørte dere i grøfta. Jeg er enig i at man kan være uenig, men man går ikke unisont inn for og bue ut en manager uansett. Hvertfall ikke en som faktisk ga dere omtrent gode ligaplasseringer som dere har hatt under Benitez med unntak av siste sesongen hans. Men Arsenal hadde kommet høyere opp enn dere hadde det ikke vært for skader i år, dermed like godt som Houllier. Å han skapte Gerrard, Carragher++

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Unitedsupporterne setter seg ned og siper istedet for å stå bak laget sitt når det ikke alltid går veien..

8696092[/snapback]

Nå generaliserer du.

Men la oss la det ta helt over i en tråd som egentlig er ment for noe annet.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar
Hva med oss som daglig møter kjepphøye Man Utd-supportere som hånler mens de forteller om ligagullet? Newsflash: Det er likt for oss alle!

8695679[/snapback]

Og hvor har jeg påstått noe annet, mr. eplekjekk? :)

Og YNWA blir sunget bedre på Celtic Park.

Og merkelig at du påstår at Houllier kjørte dere i grøfta. Med han har dere klart 2.plass i PL, Uefa-cupen og Fa-cupen.

Er en grunn til at Greame Souness har tilnavnet "Den Onde" blant Liverpool-fansen i Merseyside :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Vil ikke gjøre dette til en Liverpool-tråd, så jeg håper dette blir siste innlegg om denne saken. Evt. kan diskusjonen fortsette i LFC-tråden, siden dette har INGENTING med Man Utd å gjøre whatsoever.

8695679[/snapback]

Sa ikke at noen hadde påstått det, jeg bare understreker at det er like ille for oss andre som det er for dere å møte rivaliserende fans daglig.

Det har du lov til å mene. Selv om jeg nok tror det er en stor dose "anti-Liverpool"-mentalitet i dette utsagnet. :)

Og merkelig at du påstår at Houllier kjørte dere i grøfta. Med han har dere klart 2.plass i PL, Uefa-cupen og Fa-cupen.

Jeg formulerte meg muligens litt feil, det er jeg enig i. Men Houllier var en katastrofe. Vi var nok et godt stykke nede i grøfta etter Souness fra før, men Houllier kjørte bilen enda dypere ned. Resultatene hans de første sesongene var greie, men først og fremst rævkjørte han oss økonomisk med kjøpene sine, og i tillegg gikk resultatene nedover og lagets prestasjoner nedover. Han ble en katastrofe for Liverpool. Hvem som var verst av Houllier og Souness er en helt annen diskusjon igjen.

Er en grunn til at Greame Souness har tilnavnet "Den Onde" blant Liverpool-fansen i Merseyside :)

8699309[/snapback]

Det er det.

Lenke til kommentar

8695679[/snapback]

8699309[/snapback]

Det er faktisk sant!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...