Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke tatt telefon om Points ringte i 01.00 tida uansett. Points ringte sikkert bare for å koseprate litt med deg ;).

Jeg får vel kaste inn litt on-topic her også, og fortelle dere alle at Keano er manager i Ipswich nå. Jeg ønsker han lykke til.

Lenke til kommentar
Husker vi så filmer av Torres når'n var 12 år. Atletico mot milan eller noe, og han herjet allerede da.

Ja, han var 12 år og spilte på Atletico U16, og herjet med motstanderne.

Jeg har møtt en som spilte mot Torres da han var 15 år. Han sto i mål, det kanke ha vært særlig hyggelig :p

Lenke til kommentar

Du vil alltid slite når du har folk rett over tjue som kunne spilt fast nesten hvor som helst på benken eller om du benker en spiller som har blitt kjøpt inn sent i karrieren sin, og forventer å få spille nesten samtlige kamper. Det var en annen tid i 1999, og det er som Jotun sier at det stort sett bare var Solskjær og Sheringham som kunne godta å bli benket over en lengre periode. Tevez er vel 24 eller 25, og har vel lyst til å spille fotball fast, noe han kan gjøre i nesten hvilken som helst annen stor klubb.
Er nok som Wisbatov sier mye pga Solskjær fant seg i å være på benken selv om han spilte godt. Solskjær satte United foran seg selv, noe det dessverre er vanskelig å finne spillere som er så gode i dag som gjør.

I tillegg var jo Sheringham ikke 25 år heller, og fant seg også i å bli satt på benken ofte. De to andre stjernene lagde jo straks mer "kvalm" når de ikke fikk spilletid.

Det stemmer ja. Tenkte visst litt for mye på antallet, og ikke hvem de fire var. Vi får håpe Solskjær lærer ungguttene våre at de ikke må forvente å få spille hver kamp. :)

Lenke til kommentar

Godt å høre. Da vil jeg gjerne se noe slikt:

VDS

Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra

Park - Carrick - Scholes - Ronaldo

Rooney - Berbatov

Rafael fordi Neville og O'Shea er skadet. Er nok for tidlig for Brown også. Evra har ikke vært i form, men burde få starte. Burde ikke kjøre med begge tvillingene. :!: Håper vi får se Park også. Carrick burde få starte. Så frisk ut i går, og hadde en herlig scoring også. Litt usikker på hvem som blir makkeren hans, for alle fire som startet i går kan spille i den posisjonen. Går for Scholes, men kan godt hende at Giggs, Fletcher eller Andy får plassen. :p Ronaldo må spille. Han trenger ikke mer hvile nå. Hvilte jo mot Everton, og det burde være nok. Rooney skal helt klart starte og Berbatov får spille siden det er hans gamle lagkamerater. Fem av disse spillerne spilte ikke fra start mot Pompey, så laget har nok friske bein.

Lenke til kommentar
Noen som vet om Rio blir klar til Spurs-kampen?

Rio blir klar.

Kilde

Ferdinand is expected to return to the side on Saturday for their lunchtime kickoff against Tottenham at Old Trafford, where Manchester United can temporarily go six points clear of second placed Liverpool.

Lunchtime klokka 18.30? Nå har jeg hørt det også...

Lenke til kommentar
Benitez: Vi er bedre enn Man Utd nå.

- Jeg har ingen ordkrig med Alex Ferguson, men jeg tror han nå ser at vi for øyeblikket har det beste laget, og at vi er svært nær å ta dem igjen, svarer Benitez.

Humrer litt når jeg leser dette. Hadde de vært et bedre lag hadde det ikke vært noe å ta igjen.

Lenke til kommentar

- Jeg har ingen ordkrig med Alex Ferguson, men jeg tror han nå ser at vi for øyeblikket har det beste laget, og at vi er svært nær å ta dem igjen, svarer Benitez.

- Ferguson har vært vant til å bedrive såkalte mind games i årevis. Ingen har noen gang sagt ham imot, eller turt å utfordre ham, ettersom han har et veldig godt lag som kan vinne trofeer. Det virker som han har enerett til å drive med slikt. Men jeg ønsker ikke å si så mye mer om dette. Det eneste jeg gjør når jeg snakker, er å forsvare laget mitt, legger han til.

Selektiv hukommelse ftw. Jeg likte til og med Mourinho bedre enn Benitez. Den mannen der er jaggu arogant å enøyd.

Begynner å bli drittlei Benitez og sutringa hans.

Farer jo ikke med annet enn løgn og pisspreik. Og det oser bitterhet og surmuling langveisfra når han åpner kjeften.

Maset hans er som en dårlig kebab dagen derpå. Det stinker.

Lenke til kommentar

Tomas Kuszcak

Wes Brown - Oliver Gill - Richard Eckersley - Fabio

Danny Drinkwater - Matt James - Cory Evans - Darren Gibson - Zoran Tosic

Lee Martin

Stiller med dette laget i reservekampen i mot Newcastle i kveld, blir spennendes å se hvordan Cory Evans klarer seg på midtbanen og hvordan Lee Martin fungerer som ensom spiss.

Edit: 1-0 etter 8 minutt, et nydelig mål av Evans. Tror det er Darren Gibson som spiller ballen vakkert igjennom, og Evans gjør ingen feil alene med keeper

Edit 2: Ingen anelse hvem som scorte for Newcastle, men fytti feite for et mål. Får ballen på 25 meter og bare smeller den opp i krysset! 1-1

Edit 3: Martin ordner straffe, Fabio brenner den. En god redning av Tim Krul i Newcastle målet

Edit 4: Endte 1-1, en helt grei kamp. Litt små problemer defensivt, skaper endel sjanser men ingenting veldig veldig.

Endret av Pebino
Lenke til kommentar

- Ferguson har vært vant til å bedrive såkalte mind games i årevis. Ingen har noen gang sagt ham imot, eller turt å utfordre ham, ettersom han har et veldig godt lag som kan vinne trofeer. Det virker som han har enerett til å drive med slikt. Men jeg ønsker ikke å si så mye mer om dette. Det eneste jeg gjør når jeg snakker, er å forsvare laget mitt, legger han til.

Selektiv hukommelse ftw. Jeg likte til og med Mourinho bedre enn Benitez. Den mannen der er jaggu arogant å enøyd.

Begynner å bli drittlei Benitez og sutringa hans.

Farer jo ikke med annet enn løgn og pisspreik. Og det oser bitterhet og surmuling langveisfra når han åpner kjeften.

Maset hans er som en dårlig kebab dagen derpå. Det stinker.

Ingen har utfordret han? Wenger er ti ganger det Benitez er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...