Raste Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg tror Welbeck kan bli veldig god om han blir satset på og tar sjansen. Han er i allefall stort talent, sammen med Macheda. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Finnes det noe informasjon om denne Ra'vel Morrison i det heletat, da han er ukjent for meg. Så jeg er litt nysjerrig på hvem det er! Endret 23. april 2009 av Aalton Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Her er forresten målstatistikken jeg kan finne på Tevez og Berbatov for dere interesserte: Tevez: PL (kamper): 23 Mål: 3 FA - Cup (kamper): 2 Mål: 2 Liga - Cup (kamper): 6 Mål: 6 Champions League (kamper): 7 Mål: 2 Berbatov: PL (kamper): 26 Mål: 8 FA - Cup (kamper): 2 Mål: 1 Liga - Cup (kamper): 0 Mål: 0 Champions League (kamper): 5 Mål: 4 Totalt: Tevez (kamper): 42 Mål: 13 Berbatov (kamper): 33 Mål: 13 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) @Wisbatov: 1. I '99 hadde vi fire klassespisser i klubben og den sesongen gikk jo strålende. Siden jeg bare var seks år gammel da vet jeg ikke hvordan SAF klarte å gi alle nok spilletid, men klarte han det da, kan han klare det igjen. Dog, i prinsippet enig med deg. Få ting hadde vært mer gledelig enn om vi klarte å få en egenutviklet spiller til å bli en klassespiss. Men ikke utenkelig at vi kan klare det selv om vi har tre toppspisser i stallen. 2. Evans har 12+1 i ligaen, i tillegg har han 6 kamper fra startr i CL. 3. Står litt om Ra'vel Morrison her: http://premierleague.blogg.no/1240081270_h...ansen_av_d.html. I tillegg tror jeg det er en tråd om han på RedCafe. Endret 23. april 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Ra'vel Morrison Vet ikke om det er andre filmer av unggutten. EDIT: - Scorer hvertfall nok mål. Endret 23. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ra'vel Morrison Vet ikke om det er andre filmer av unggutten. EDIT: - Scorer hvertfall nok mål. Det der var jo nesten en liten Messi jo, for et talent! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kanskje en dårlig nyhet for mange fans, men sant er det likevel, Tevez er på vei bort fra United.. Det sier at M.U.F.C ledelsen har midler til å sikre en tevez overgang på permanent basis, men at disse midlene vil bli brukt til å sikre oss Benzema som har utalt at han ønsker en overgang til United. Hva tror dere om denne nyeheten? Vil dette svekke klubben? Hvis vi virkelig har midler som er "øremerket" Tevez, så er det bare å la han gå og skaffe en stjernespiss allerede nå. Mens jeg er noget skeptisk til artikkelen i sin helhet, da spesielt på Tevez og syting av mangel på spilletid, så tror jeg ærlig talt Tevez sin tid på OT er omme etter sesongen er ferdig. For de summene som er spekulert med i media er han ærlig talt ikke i nærheten av å være verdt, og med "illojaliteten" som kommer frem i artikkelen så er han ikke noen spiller som passer for oss. Ser at det er The Sun som har skrevet artikkelen, så da stemmer nok alt 100%. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Etter det jeg leser på commentene på youtube filmen av Morrison, så er han visst en bråkmaker på skolen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 @D'Amico: Det hadde nok mye med at Solskjær var en av dem , og forresten så vet jeg ikke hvor oppdatert den statistikken var, men bare rotet noe frem fra wikipedia for å få frem poenget mitt. Det ligger en litt ræva video ute av Ra'vel Morrison på youtube, og den viser vel en god del av potensialet hans, men det er svært lite skrevet om han, og jeg tror United er ganske redde for å miste han. Rhain Davids virker for øvrig helt rå, men det er jo selvsagt alt for tidlig å vite om han blir noe for oss: Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Han var jo helt vill! Ser for meg ham om ti år Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 @Wisbatov:1. I '99 hadde vi fire klassespisser i klubben og den sesongen gikk jo strålende. Siden jeg bare var seks år gammel da vet jeg ikke hvordan SAF klarte å gi alle nok spilletid, men klarte han det da, kan han klare det igjen. Dog, i prinsippet enig med deg. Få ting hadde vært mer gledelig enn om vi klarte å få en egenutviklet spiller til å bli en klassespiss. Men ikke utenkelig at vi kan klare det selv om vi har tre toppspisser i stallen. Er nok som Wisbatov sier mye pga Solskjær fant seg i å være på benken selv om han spilte godt. Solskjær satte United foran seg selv, noe det dessverre er vanskelig å finne spillere som er så gode i dag som gjør. I tillegg var jo Sheringham ikke 25 år heller, og fant seg også i å bli satt på benken ofte. De to andre stjernene lagde jo straks mer "kvalm" når de ikke fikk spilletid. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du vil alltid slite når du har folk rett over tjue som kunne spilt fast nesten hvor som helst på benken eller om du benker en spiller som har blitt kjøpt inn sent i karrieren sin, og forventer å få spille nesten samtlige kamper. Det var en annen tid i 1999, og det er som Jotun sier at det stort sett bare var Solskjær og Sheringham som kunne godta å bli benket over en lengre periode. Tevez er vel 24 eller 25, og har vel lyst til å spille fotball fast, noe han kan gjøre i nesten hvilken som helst annen stor klubb. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Å uttale seg om 9 åringer er bare dumt, vent til fysikken kommer, da får man se hvor god han virkelig er! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er ikke "dumt" å uttale seg om ni åringer. Fysikk kan stort sett trenes opp og er ikke så ufattelig viktig. Det finnes mange spillere som ikke er så ufattelig sterke i kroppen eller raske, men som klarer seg. Jeg tror nok han har en fremtid i fotball så fremt han står på og trener hardt. Robinho er ingen stor/sterk spiller, men har teknikken i behold. Jeg vil si at det viktigste er teknikken. Jeg tror det var Wenger som engang sa at å bygge en stjernespiller var som et hus, man måtte legge grunnlaget (teknikken) før de var 14, deretter fysikk før de var 16 eller noe sånt, og så fotballintelligensen før de var 18 eller noe slikt. Poenget er at han antagelig blir god bare han står på og trener så fremt han ikke blir ekstremt treg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Vel da stopper han jo antagelig å stå på og trene, og ingen blir proffe uten å legge ned tusenvis av timer i trening. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg vil nok si at man kan se i tidlig alder om en spiller kan bli god, men at det tar lenger tid før man ser om personen kan bli proff spiller. Så om man satser nok på en spiller tror jeg de kan trenes opp til et meget høyt nivå.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Husker vi så filmer av Torres når'n var 12 år. Atletico mot milan eller noe, og han herjet allerede da. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Husker vi så filmer av Torres når'n var 12 år. Atletico mot milan eller noe, og han herjet allerede da. Ja, han var 12 år og spilte på Atletico U16, og herjet med motstanderne. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Fantastisk resultat. Hvem faen var det jeg prata med på telefon her inne egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå