Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke ta alt så bokstavlig da. :p Pointet mitt var at Rafael var god i dag, veldig god faktisk. Samme kan sies om innsatsen hans på søndag. Faktisk nesten sånn at jeg hadde vært mer nervøs hvis Neville skulle startet mot Arsenal.

Edit: Kom over noe litt merkelig i dag. Hvis jeg har sett riktig ligger faktisk O'Shea på tredjeplass over dem som har spilt flest kamper denne sesongen. Vidic er på topp med 43+3, Ronaldo har 40+5 og Sheasy har 36+9. Sier litt om skadeproblemene våre denne sesongen.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk enig, måte bare være litt pirkete. :p Rafael er en fyr jeg har mye respekt for altså, the guy's 18 liiiike! (Merseyside Rooney type "like"). Viser jo ingen frykte for venstrevingen/venstrebacken til andre laget. Er alltid klar for å takle de og løpe forbi de når det åpnes opp for det. Fabio virker jo som nye Saha nå for tiden da. Skulle aldri giftet seg.

Lenke til kommentar

Tevez kan gjerne forlate oss i sommer. Det var herlig å ha han på laget våren 2008, da han hjalp oss gang på gang ut av fengsel. Han har ikke vært i nærheten av sin beste form denne sesongen. Hadde en fantastisk kamp (mot B'burn i LC), men ellers har han ikke vært så god. Herlig å ha en sånn arbeidsmaskin på laget, men spisser må også score mål. Vil ikke betale mange millioner pund for å kjøpe han, det blir litt for risikabelt.

Lenke til kommentar
Tevez kan gjerne forlate oss i sommer. Det var herlig å ha han på laget våren 2008, da han hjalp oss gang på gang ut av fengsel. Han har ikke vært i nærheten av sin beste form denne sesongen. Hadde en fantastisk kamp (mot B'burn i LC), men ellers har han ikke vært så god. Herlig å ha en sånn arbeidsmaskin på laget, men spisser må også score mål. Vil ikke betale mange millioner pund for å kjøpe han, det blir litt for risikabelt.

Spisser skal score ja, men forsatt så har Berbatov bare 8 i PL. Det er lenge siden han har scort nå, og Berbatov kostet fanken meg 300 mill.

Men er enig i at jeg ser gjerne at Tevez forlater oss til sommer om han selv vil det, men jeg vil gjerne ha han i United. En utrolig fin type og som gir innsats. Dog, så har han ikke kvalitetene som trengs virker det ut som nå.

Lenke til kommentar
Vel, og Berbatov har spilt mange flere.

Hvor mange hadde Tevez i fjor totalt når sesongen var over?

19 mål på 48 kamper hadde han i fjor (i ligaen hadde han 14 mål på 34 kamper) . I år har han 13 mål på 42 kamper. Men forskjellen er at Tevez har scoret mange mål i LC (mot svakere motstand), blant annet da han scorte fire mot Blackburn.

Lenke til kommentar
Vel, og Berbatov har spilt mange flere.

Hvor mange hadde Tevez i fjor totalt når sesongen var over?

19 mål på 48 kamper hadde han i fjor (i ligaen hadde han 14 mål på 34 kamper) . I år har han 13 mål på 42 kamper. Men forskjellen er at Tevez har scoret mange mål i LC (mot svakere motstand), blant annet da han scorte fire mot Blackburn.

Vel, nå har jo Berbatov også scort mot flere svake motstandere f.eks i CL mot Aalborg, men om vi skal diskutere den veien her så kommer vi til å diskutere til 2010 :)

Lenke til kommentar

Går Tevez vil jeg ikke ha Benzema. Nå har vi endelig klart å få frem noen gode spisser fra akademiet, og hvis vi ikke skal beholde Tevez så får vi se til å satse på Welbeck, Campbell og Macheda. Jeg har ikke lyst på Benzema. Han er en strålende spiss, og kunne garantert lykkes hos oss, men nå har vi tre spisser som kan satses på, og da blir det nesten feil, og nærmest fortelle de unge spissene våre at de ikke får sjansen. Pique fikk vel ikke engang 10 kamper i fjor (i PL), men ble lovet at han skulle få mer spilletid denne sesongen. Pique var ikke villig til å ta den sjansen, og nå spiller han i Barcelona hvor han har fått 21(!) kamper denne sesongen (La Liga). Hvor mange har Evans fått (i PL)? Åtte kamper, til tross for at det har vært store skadeproblemer. Evans må vel så vidt jeg vet spille to kamper til for å få medalje, og det ser da ut til at Pique tok det riktige valget. Det jeg er redd for er at en av de andre spissene våre skal få lysten til å prøve seg et annet sted hvis vi henter inn enda en stor spiller som forventer å få spille gang på gang. Jeg er personlig langt fra interessert i å dra Rooney ned på venstrekanten.

Se på Pato, Bojan, Balotelli eller til og med John Fleck som er født i 1991 (har 9 kamper for Rangers denne sesongen, 7 av dem i ligaen). Welbeck står riktig nok med 11 kamper denne sesongen, men bare to i ligaen. Jeg er muligens godtroende, men jeg vil tro at Welbeck kan bli like god some f.eks Ballotelli (kom og fortell meg at jeg tar feil G :p) og at talentet hans er såpass stort at han kan spille like mange kamper som Tevez neste sesong.

Forresten: Noen som vet noe mer om Ra'vel Morrison? United virker svært hemmelighetsfulle når det gjelder han, og han virker som et stort talent. Jeg har jo hørt snakk om at han er det største talentet vårt siden Ryan Giggs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...