fakey Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Point being at Liverpool som oftest trenger straffekonk for å vinne. 8686358[/snapback] I går fikk jeg melding av en United-supporter etter kampen. Synd, skrev han, lykke til neste år. Slike supportere liker jeg. 8688746[/snapback] Jeg tror jeg skrev noe av det samme, bare at min lød noe sånn som: "Synd! Men neste år vettu, neste år" også et smilefjes. EDIT: Min var jo da ironisk ment selvfølgelig. Endret 24. mai 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nå har jo ikke vi Liverpoolfans fått nyte en ligatittel på snart 20 år, så det er helt naturlig at vi kommer til å snakke om "neste år" helt frem til det skjer. Tipper United fans også hadde snakket om det dersom dere ikke hadde tatt tittelen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 En liten forskjell er at vi faktisk jevnt og trutt tar tittelen Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det stemmer, merk ordet "dersom" i min forrige post. Du har vel også evnen til å forestille deg en hypotetisk situasjon eller blir det for vanskelig? :] Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Liverpool er da et fantastisk Champions League-lag hvis man kan si det Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jada, 2 finaler på 3 år er ikke så verst selv om den ene desverre ikke gikk veien.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Vi trenger ikke diskutere Liverpool i United sin tråd. Det er unødvendig, så lenge ikke diskusjonen krever det. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Enig med Hewitt ang. gratulering av andre lag osv. Å kunne gratulere pool-supportere hvis de hadde vunnet CL burde ikke være problem for noen, ei heller å gratulere Milan-fans nå, da de faktisk vant i år. Men derimot når en United-fan tar på seg Milanskjorte bare for å demonstrere at de slo Liverpool i finalen, for å trø det inn i liverpools fjes, så blir det baare latterlig. Endret 24. mai 2007 av TeggY Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Enig, unødig provokasjon fører sjelden noe godt med seg. Selv om enkelte sikkert synes det er rasende festlig.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 I går fikk jeg melding av en United-supporter etter kampen. Synd, skrev han, lykke til neste år. Slike supportere liker jeg. Hadde alle vært slik ville vel fotball vært like spennende som slåball under vann. En del av gamet, at dere lar dere provosere er vel det som er mest gøy av alt. Grinete som dere er over å ha tapt en finale, tror dere ikke vi fikk høre det på Lørdag? Så vennligst cry me a river, ta dere en bolle o.l sitater som jeg har plukket opp her. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvordan presterer du egentlig å si noe sånt? I går fikk jeg melding av en United-supporter etter kampen. Synd, skrev han, lykke til neste år. Slike supportere liker jeg. 8688746[/snapback] Hoho. Som han mente det liksom. Haha. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg elsker Manchester United. Jeg hater Liverpool, Chelsea og Arsenal. Hvorfor jeg hater de tre nevnte? Fordi jeg har dyp respekt for dem, og æresfrykt nesten. De er alle gode lag som Man. Utd. sliter med, og der oppstår hatet. Det er egentlig frykt, dette her med å hate andre lag. Liverpool-supportere som hater Man. Utd., hater dem fordi vi tok trofeet i år. Vi Man. Utd. fans sier at vi hater Chelsea, fordi de rappa FA-trofeet vårt. Nå er ikke jeg sånn som jeg fremstilte meg selv her, jeg liker å se på engelsk fotball generelt, enten det er Chelsea, Liverpool eller Arsenal. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) ...Vi Man. Utd. fans sier at vi hater Chelsea, fordi de rappa FA-trofeet vårt. 8694099[/snapback] For noen år siden var ikke Chelsea det store laget, men helt greit. Så kom det en russer med haugevis av penger, som gjorde at de kunne kjøpe dem de ville. Det er hovedgrunnen til at Chelsea er blitt ett godt lag, noe som gjør at jeg ikke liker dem. Men selvsagt, de er ett kjempebra lag, men jeg liker ikke at de fikk så mye penger uten å skaffe dem selv ved å vinne. Stolt over Man United i år forresten.Deilig å ta tilbake pokalen fra Chelsea. Man Utd med O'Shea og Fletcher. Mens Chelsea med Lampard og Mikel. GLORY GLORY MAN UNITED Endret 24. mai 2007 av RuptioN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg elsker Manchester United. Jeg hater Liverpool, Chelsea og Arsenal. Hvorfor jeg hater de tre nevnte? Fordi jeg har dyp respekt for dem, og æresfrykt nesten. De er alle gode lag som Man. Utd. sliter med, og der oppstår hatet. Det er egentlig frykt, dette her med å hate andre lag. Liverpool-supportere som hater Man. Utd., hater dem fordi vi tok trofeet i år. Vi Man. Utd. fans sier at vi hater Chelsea, fordi de rappa FA-trofeet vårt. Nå er ikke jeg sånn som jeg fremstilte meg selv her, jeg liker å se på engelsk fotball generelt, enten det er Chelsea, Liverpool eller Arsenal. 8694099[/snapback] Bra innlegg! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 At jeg hater Liverpool handler ikke om at jeg frykter dem, for det gjør jeg ikke og føler ikke akkurat at jeg har grunn til det. Jeg hater dem pga. fansen som har nevnt seg selv ut som "verdens beste supportere" og som lever inni Liverpool-bobla si hvor de er mestere "neste år". I tillegg til rivaliseringen på 90-tallet. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 At jeg hater Liverpool handler ikke om at jeg frykter dem, for det gjør jeg ikke og føler ikke akkurat at jeg har grunn til det. Jeg hater dem pga. fansen som har nevnt seg selv ut som "verdens beste supportere" og som lever inni Liverpool-bobla si hvor de er mestere "neste år". I tillegg til rivaliseringen på 90-tallet. 8695413[/snapback] Enig, endel Liverpool fans kan være ganske så trangsynte til tider. Dog ikke alle Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg misliker Liverpool på det groveste, etter å ha blitt hånet i mange mnd av supportere som trodde de var best i verden etter å ha vunnet CL i 05, etter å ha prestert å komme på 5.plass i hjemlig serie. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Joda, det går jo ann å mislike deler ved et lag, men nå snakket jeg om laget i seg selv; ikke fansa eller fargen på drakten deres. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hva med oss som daglig møter kjepphøye Man Utd-supportere som hånler mens de forteller om ligagullet? Newsflash: Det er likt for oss alle! Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det faktumet av at alle skryter av når Liverpool synger you'l never walk alone gjør til at jeg hater Liverpool enda mere pga. de har ''stjelt'' sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå