Ol'H Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det stemmer, jeg drømmer enda om å gå forbi Liverpool.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Enig, Evra hadde en elendig kamp (igjen). Mannen er rett og slett ute av form, men selvom Evra er "elendig" er han bedre enn de fleste andre venstreback i ligaen. Det sier litt om akkurat hvor god mannen er. Hadde ikke nølet om vi skulle CL-finalen i morgen liksom med formen til Evra, vi hadde klart oss. Uansett, håper han er tilbake med storformen mot Arsenal i CL til neste uke; har en liten følelse på at vi hviler han mot Spurs til lørdag. Vi får se. Blir litt changes til Spurs-kampen, det er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Herlig med seier. Fantastisk pasning av Scholes (i sin 600. kamp) mot Carrick. Iskald avslutning også. Synd med skade på poteten O'Shea, men vi har i hvert fall Rafael, og Brown er også klar snart for førstelagsfotball. Må fortsatt jobbes en del foran mål. Altfor mange sjanser som ikke blir satt. Bra at Fergie verken brukte Berba eller Tevez, for ingen av de er i form. Nå burde vi begynne å score flere mål, for det kan hende at måforskjell blir avgjørende (slik det nesten ble forrige sesong). Vi har et par kamper igjen der hvor vi kan vinne 3/4-0, så det blir viktig å score masse mål da. Også gledelig at Chelsea ikke vant. Nå er det vi som avgjør hvor seriegullet havner. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Oversikt over hvor mange poeng United har droppa de siste 7 kampene de forrige sesongene: 2003-04: WLWLLDW - 11 POINTS DROPPED 2004-05: LLWWDLW - 11 POINTS DROPPED 2005-06: WWDWLDW - 7 POINTS DROPPED 2006-07: LWDWWDL - 9 POINTS DROPPED 2007-08: WDWDLWW - 7 POINTS DROPPED Gir ikke opp ennå. Denne ble posta i liverpool-tråden, men en liten vekker til de som starter å feire ligagullet nå. Skal legges til at han lister opp de 7 siste kampene, mens vi har igjen 6. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tror ingen kan nekte Sir Alex enda en tittel nå! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er ikke rart man roter med hvor mange ligagull det blir nå ettersom kommentatoren sa 18 og 19 om hverandre hele kampen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 SItter å ser på Barcelona vs Sevilla..det er skremmende.. =/ Chelsea har en vanskelig oppgave foran seg.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Oversikt over hvor mange poeng United har droppa de siste 7 kampene de forrige sesongene: 2003-04: WLWLLDW - 11 POINTS DROPPED 2004-05: LLWWDLW - 11 POINTS DROPPED 2005-06: WWDWLDW - 7 POINTS DROPPED 2006-07: LWDWWDL - 9 POINTS DROPPED 2007-08: WDWDLWW - 7 POINTS DROPPED Gir ikke opp ennå. Denne ble posta i liverpool-tråden, men en liten vekker til de som starter å feire ligagullet nå. Skal legges til at han lister opp de 7 siste kampene, mens vi har igjen 6. I flere av sesongene var det ingenting å spille for og derfor gir dette et feil bilde på situasjonen. Som f.eks. i 06/07 da de siste to kampene ikke var verdt å bruke krefter på. Så klart, vi kan fortsatt rote bort ledelsen, men hvis vi må vinne kampene, så gjør vi nok det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Dette var en deilig kamp. Underholdende uten at det må rævva forsvarsspill og 17 mål til for å få en god kamp. Dette lover godt mot slutten av sesongen. Og nå gutar! NÅ leder vi med 3 poeng med en kamp til gode. Et av de største utenomsportslige høydepunktene må være fjollingen mellom Rooney og James. Heading i armen til James, og James tenner på alle plugger før han ser hvem som gjorde det. Da bare flirer han. Og når Rooney rir på skuldrene til James. Endret 22. april 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tar innpå målforskjellen til Liverpool også nå, klarer vi å få den gode målforskjellen tilbake kan fort avgjøre om vi tar seriegull eller ikke.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Et av de største utenomsportslige høydepunktene må være fjollingen mellom Rooney og James.Heading i armen til James, og James tenner på alle plugger før han ser hvem som gjorde det. Da bare flirer han. Og når Rooney rir på skuldrene til James. Hehehehe . Jeg lo godt hele veien - tydelig at de har en eller annen kødde-greie gående fra landslagssamlinger og slikt. Når James løfta Rooney opp med hodet lo jeg høyt. Flott å se slikt i fotballkamper egentlig! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Var flott å se det ja, alle elsker jo Rooney. Men, noe som ikke er så flott (min mening) er dette. Noen av dere blir sikkert glade, men jeg elsker å ha en spiss med kvalitet som en "3. spiss" men jeg skjønner godt hvorfor han føler at han må dra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Et av de største utenomsportslige høydepunktene må være fjollingen mellom Rooney og James.Heading i armen til James, og James tenner på alle plugger før han ser hvem som gjorde det. Da bare flirer han. Og når Rooney rir på skuldrene til James. Hehehehe . Jeg lo godt hele veien - tydelig at de har en eller annen kødde-greie gående fra landslagssamlinger og slikt. Når James løfta Rooney opp med hodet lo jeg høyt. Flott å se slikt i fotballkamper egentlig! Rooney har jo en god tone med stort sett alle, generelt så har vel United-laget en god tone og proff tone med alle lag og managere. @Tevez saken, ja jeg blir fornøyd om vi velger å ikke bruke penger på Tevez. Slik han har spilt i år er han ikke verd noe. Tar opp plass fra Welbeck og Campbell. Endret 22. april 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Welbeck, Campbell, Macheda som up and coming. Ronaldo, Rooney, Berbatov, Giggs som etablerte. Vi har nok spisser om tevez forsvinner. 200 millioner er det ikke verdt rett og slett. Vi har ikke de pengene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Lettet nå. Fryktet en Pompey-gol, hvertfall etter den gigantiske sjansesløsingen. Hadde planer om å henge meg hvis det ble uavgjort. Carrick reddet dagen min så til de grader. Latterlig dårlig andreomgang, ble provosert til tider av det slappe spillet. Hva er vitsen med å prøve å spille seg igjennom hele tiden? Det er null bevegelse, og innsatsen var fraværende. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er det nokon som har ein oversikt/statistikk over kor mykje penger liverpool har brukt denna sesongen? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Er det nokon som har ein oversikt/statistikk over kor mykje penger liverpool har brukt denna sesongen? Transfer League -> Liverpool Damn, Neville og Sheasy ute i eit par veker... Godt at Brown er på veg tilbake, og at Rafael er skadefri. Kilde: SkySports Endret 22. april 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Lettet nå. Fryktet en Pompey-gol, hvertfall etter den gigantiske sjansesløsingen. Hadde planer om å henge meg hvis det ble uavgjort. Carrick reddet dagen min så til de grader. Latterlig dårlig andreomgang, ble provosert til tider av det slappe spillet. Hva er vitsen med å prøve å spille seg igjennom hele tiden? Det er null bevegelse, og innsatsen var fraværende. Det hadde vært greit å nevne et unntak der på slutten av innlegget ditt når det gjaldt Fletcher, syns jeg. Ellers syns jeg de fleste vil savne Tevez ETTER han drar, det er helt sykt hvor mye det har å si å ha en som kan spille annenhver kamp som har like mye kvalitet og arbeidsvilje som Tevez. Jeg er vel ganske alene i denne situasjonen her ihvertfall, håper vi kjøper Tevez og at vi har 3 spiss i verdensklasse til å velge mellom når vi har 3 kamper på 7 dager i vårtiden hvis vi er med på alle fronter. Menmen, som sagt, tror vi ser etter han drar at ihvertfall noen av oss kommer til å savne han en del. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Damn, Neville og Sheasie ute i eit par veker... Godt at Brown er på veg tilbake, og at Rafael er skadefri. Kilde: SkySports Det er faktisk ganske skummelt mtp. det var Sheasy som jeg hadde tenkt skulle stille mot Arsenal kampene i semi-finalen av CL. Nå har vi egentlig en som ikke er 100% kampklar i Brown pluss en veldig urutinert Rafael. Dette bekymrer meg litt egentlig. Vi har ikke en fast høyreback og det er egentlig veldig synd. Faen at Sheasy måtte komme inn i dag også bli skadet; greit nok at Neville ikke er tilbake til kampene men Sheasy var jo veldig aktuell mtp. start 11'n. Shit. EDIT: merget ikke, sry. Endret 22. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Spørs om Brown er klar mot Arsenal, spiller litt reservelagsfotball imorgen, type 45 min (andre kampen)? Forhåpentligvis er han involvert til helga, men om han klarer både lørdag og onsdag er sikkert ikkje bankers. Må ha kamper uansett, viss han står over Spurs så er det kanskje litt risky å sette han inn mot Arsenal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå