soundamia Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ser virkelig som att de koser seg veldig utpå der i dag. synes de har spilt bra i første omg. Burde vært ett mål til, men det kommer. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sant, og det er flott å se Og Giggs herjer! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 I LIKE IT. Spiller bedre enn forventet. Men Giggs skulle ha sett Ronaldo helt ledig der nede egentlig. Ellers bra spilt av Wazza. Liker Anderson og Fletcher i kveld. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvordan bommer man der! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hoho, Giggs leker seg litt. Third time lucky satser vi på. Burde seriøst ha vært 2/3-0, og vi kunne egentlig trent målforskjellen og. Det er jævlig synd, dette har vært problemet vårt i hele år, effektiviteten. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Tror ikke den er lett å putte egentlig. Har Johnsen i ryggen og James kommer fort ut der. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nå burde dere hatt minst ett mål til! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 ÅÅÅ nærme der Wazza, so close. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Rolig nå tc med vglive. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Haha. Jeg er så jævlig keen på andremålet nå altså. En corner til Pompey sent i andreomgang kan skade oss helt sykt. Må ta vare på sjansene (Giggsy). EDIT: Fy faen for et spill, FOR et spill. Det der er så vilt, men så bommer vi sjansen selvfølgelig. Are you watching Merseyside? Endret 22. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Rolig nå tc med vglive. Ikke klag a. Jeg har 5 stk som oppdaterer meg via sms + tv2 sin livetjeneste. Meninga var at jeg skulle rullet med ræssebæssen nå men ble no problemer med sjåføren osv. Så jeg har ikke dratt ennå. Btw tusen takk til alle som oppdaterer meg. Liker det bedre enn live-tjenester, er litt mer følelser. Keep it goin'! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Anderson er viktig for oss, han slår gode passninger på angriperne våre! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg bare advarte ham, jeg i tilfelle noen andre mislikte det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Veldig god omgang spør du meg. Jeg vet at vi bommer sjanser, men det er som vanlig. Er bare glad at vi har fått målet ihvertfall. Tror vi vinner 3+-0, Pompey har ikke vist noe bra men er alltid farlige på cornere, store store folk. MÅ få 2-0 målet snart, spillet vårt fortjener det! Keep goin' boys! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 United har hatt stålkontroll etter målet. Pompey har vel ikke vært i nærheten av noen målsjanser en gang i første omgang. Bra spillt av fleste på united egentlig, tilfeldigheter at vi ikke leder med mer enn ett mål. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg er veldig fornøyd med spillet vårt, vi kjører kampen totalt. Det kan fort komme et drittmål på en cornere eller noe ja, så det er så utrolig viktig å få noen mål til, også med tanke på målforskjellen. Dette er en perfekt kamp til å rette på den. Rooney, Giggs og Fletcher har vært veldig bra. Anderson også, kjøyr på Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ahh, så deilig å se vårt velkjente sjansesløseri igjen. Strålende førsteomgang. Holder vi samme nivå i andre blir det minst ett mål til. Klar forbedring fra de siste ligakampene våre. Liker forresten at Anderson ligger mye høyere enn før. Involvert i det meste som skjer offensivt, målet inkludert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Snytt for straffe, og kjempesjanse til Jo i følge Vg Live, men Chelsea scorer vel når kampen ebber ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå