Latias Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Van der Sar, Neville, Evra, Vidic, Evans, Anderson, Giggs, Scholes, Fletcher, Ronaldo, Rooney. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Van der Sar, Neville, Evra, Vidic, Evans, Anderson, Giggs, Scholes, Fletcher, Ronaldo, Rooney. Hvor er Ferdinand? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ingen Rio, ikke på benken en gang! FAEN! Akkurat når Rio og Vida were back to crazy shiit! Men ja, bra lag. Ingen av Berbatov og Tevez fortjener å starte egentlig, så vi får se hvordan det går uten de. Også å se Rooney starte = orgasme. Scholes 600. kampen og med Anderson, fuckin' sweet! Bad news: Pompey med 5 i midtbanen (4-5-1) med store Crouch på topp. Kan bli 0-0 her. Gleder meg ihvertfall! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Blir spennende å se hvordan de fire midtbanespillerne posisjonerer seg. SAF har jo sagt at Giggs ikke skal spille på venstrekant, så skal bli morro å se hva SAF har planlagt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 På MUTV ble laget skrevet sånn Latias: (men man vet jo aldri) VDS Neville - Evans - Vidic - Evra Fletcher - Scholes - Anderson - Ronaldo Giggs Rooney Det ser bra ut spør du meg. Bra nok til å ta Pompey på hjemmebane! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ronaldo og Fletcher på hver sin kant med Giggs og Anderson som indreløpere og Scholes som styrmann på midten kan jo funke riktig så bra, i hvertfall på papiret. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Okay, da så. Den formasjonen gir mer mening. Benken: PIG, Berbatov, Carrick, Nani, Rafael, O'Shea, Tevez Offensiv benk. Er bare å bytte inn folk hvis vi sliter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Carrick sliter vel med en liten skadet, derfor han ikke spiller. Jeg er ihvertfall fornøyd med laget, ikke så mye å si på det. Vil se Rafael senere i kampen om det blir aktuelt. Og hvis vi leder 2-0+ med bare noen få min igjen, kan Scholes ta straffen Fergie? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 I kveld har vi ikke superreserven (Kiko) på benken. Håper spillerne greier å avgjøre uten han. Mitt tips: 4-0 2xRonaldo 1xVidic 1x Rooney Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Håper det kan bli slik ja Latias. Og at Scholesy kan diktere og manipulere ballen opp og ned, og overalt på Old Trafford i kveld. Det er så herlig å se Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Håper han har en slik kamp som mot Fulham (i ligaen på OT). Da vi fikk se minst 15 langpasninger, som om de gikk i reprise. Var herlig å se han spille den dagen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ble veldig usikker når vi ikke har Rio på banen, virket så mye bedre deffansivt når vi hadde han mot Porto og Everton.. :S Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Blandet følelse for at det er kamp i kveld. Alltid jævlig bra med kamp, men det kom så brått på. Kun stream her i kveld. Bah. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Uff, dette kan gå dårlig. Fikk plutselig en dårlig følelse, og det er på grunn av rio. Han var jo tilbake.. Synd Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) I dag skårer Anderson sitt første mål. Har en ekstrem sterk følelse av det. Edit. Snakker om sola så er det en genial passning Endret 22. april 2009 av soundamia Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Deilig mål! Krempasning fra Anderson. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) I dag skårer Anderson sitt første mål. Har en ekstrem sterk følelse av det.Edit. Snakker om sola så er det en genial passning Nesten man, nesten. Jeg trodde seriøst det var "the moment" for vår Predator, så nære. HERLIG Wazza, herlig ball av Ando og HERLIG spilt av Giggsy! Var som gode gamle Giggsy p[ venstre ving det! Bra start av Utd nå. Endret 22. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Btw, Darren Fletcher; fy faen: Gir ALT for laget, jobber som faen og bommer ikke på en ENESTE takling. Liker det jeg ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå