Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem tar på seg oppgaven å oppdatere meg på SMS gjennom kampen?

TV2.

SEND «PLING» TIL 1984 FOR GRATIS SCORINGSVARSEL FOR DIN FAVORITTKLUBB

Da tror jeg ikke han får så mange meldinger. :ermm:

Men håper det løsner foran mål snart. Burde begynne å score like mye som det Pool har gjort i det siste.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Scholes får sin 600. kamp.

Presumably there have been a number of enquiries from all the big clubs across Europe for Paul at some stage?

"Funnily enough we’ve never had one enquiry for Paul Scholes. You know why? Because they all know he would never leave." - Sir Alex Ferguson

"One of the greatest football brains Manchester United has ever had." - Sir Alex Ferguson

"For me, it's Paul Scholes. He'll do ridiculous things in training like say, "You see that tree over there?" - it'll be 40 yards away - "I'm going to hit it". And he'll do it. Everyone at the club considers him the best."- Rio Ferdinand

'I think we were all disappointed because we all know what he can do. He's always in the right position, always seems to be at the end of the box when the ball drops in. The complete midfielder - when he's fit, he's the best. Some go missing but he's in the right place at the right time. He's my favourite player of all-time, unbelievable. If you give him a chance it's a goal, isn't it?" - Micah Richards

"England have lost their best player." - George Best, om Scholes når han la opp på landslaget.

"People say he is a great player, but you have to define what a great player is. For me, it is a player who has a bottom level that means his worst performance is not noticed. If he is having a bad game, a teammate might feel Paul Scholes is not quite on his game, but a spectator wouldn't notice. Scholes, of all the players I have played with, has the highest bottom level." - Peter Schmeichel

"Everyone of us should emulate him. We can all learn from Paul Scholes." - Edgar Davids

"My toughest opponent? Scholes of Manchester. He is the complete midfielder. Scholes is undoubtedly the greatest midfielder of his generation." - Zinedine Zidane

"No celebrity bullshit, no self promotion - an amazingly gifted player who remained an unaffected human being." - Roy Keane

Det eneste sitatet jeg kan finne av han, haha for en kar!

"When it's over I just want to be able to look in the mirror and say, 'Well, you were a half-decent player.'" - Paul Scholes

Takk til Wikiquote.org, og manutd.com for sitatene :)

Jeg er ganske sikker på at jeg gråter den dagen han legger opp.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal prøve å komme meg til Scholesy testimonial, uansett. Jeg må, såpass fortjener han og han er milevis foran alle andre når det kommer til favorittspileren min. For en man, den sitaten sier mye om han. (den eneste han har sagt om seg selv som du skriver der).

Gråting blir det definitivt når han legger opp ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det varmer i hjertet når jeg leser om at han f.eks blir jagd av Neville fordi han traff han i bakhodet mens han pisste i hjørnet av banen ca 60 meter unna.

Lenke til kommentar
Det eg liker best med Paul Scholes er at han er en helt vanlig mann.

Men syyyyke fotballferdigheter.

Det er nok det som han gjør han så spesiell ja. Det er spillere som "viser seg frem" mer enn han men jeg føler at Scholes driter i å bli "sett" og f.eks få banens beste osv. Han bare elsker United, og jeg tror han vet at United elsker han.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Kan ikke forklare følelsen jeg hadde etter den gikk inn. I en så viktig kamp der absolutt ingen greide å putte, og han hadde bare scoret ett mål i hele sesongen før det, fy faen så passende at det var akkurat ham som puttet og på akkurat den måten. Var suspendert til finalen i 99, men fikset plass i Moskva helt på egenhånd. :D

Lenke til kommentar

HAHAHAHAH, dette var så JÆVLIG gøy å se på folkens! Fy faen, jeg elsker vårt lag! Evra og Tevez besøker Park på bursdagen sin og skader han litt! :D Fy faen, latteren til Evra er så syk og han er så jævlig kul, haha. ENJOY! :D

Se filmen hos Youtube

EDIT: Hahaha, Gay? Nononono, respect.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Øker billettprisene.

Dramatisk dette her. Er det faktisk en reell mulighet for at dere må selge OT? :blink:

Siden vi setter opp prisene på billettene? Ikke hør på ræva Dagbladet. Om dere har muligheter for salg til alskens Arabisk pakk har hvertfall vi det, så jeg er ganske trygg på at Old Trafford aldri blir solgt ut av Manchester.

Lenke til kommentar
Det varmer i hjertet når jeg leser om at han f.eks blir jagd av Neville fordi han traff han i bakhodet mens han pisste i hjørnet av banen ca 60 meter unna.

Hahahaha :D

HAHAHAHAH, dette var så JÆVLIG gøy å se på folkens! Fy faen, jeg elsker vårt lag! Evra og Tevez besøker Park på bursdagen sin og skader han litt! :D Fy faen, latteren til Evra er så syk og han er så jævlig kul, haha. ENJOY! :D

EDIT: Hahaha, Gay? Nononono, respect.

Faen som jeg lo selv om jeg ikke skjønte halvparten. Og faen som Park whinet om den leppa :p

Lenke til kommentar

Hadde vært fantastisk hvis Kiko hadde vist seg å vært akuratt den type måltyven vi har manglet de siste årene, håper SAF hiver han innpå i 2. omgang idag..

edit: Hvorfor kaller folk Evra homofil? Er han det, eller er det måten han kler seg som får folk til å tro det?

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...