Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ute å rulla med ræssebæssen i går. Kommer en Arsenal-kar bort til meg og forteller meg om resultatet. Fy faen for en fest det ble!

Kan jeg tenke meg :p

Og når vi snakker om Scholes så må jeg si at han er den spilleren på United jeg har mest sansen for. Han er jævlig god, samtidig som at han alltid har vert der. Holder nivået hele tiden. A true red devil legend.

Lenke til kommentar

Fanzone er herlige greier. Var nok en berg og dalbane også der. Først er det den ene supporteren som er glad og fem minutter senere så har kampen snudd og det er den andre supporteren som jubler. Sånn gikk det vel i løpet av hele andre omgang. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Haha, faktisk ikke. Det er Wenger-intervjuet. Men det er rot med skysports linkene, bare å gå inn og finne alle selv. :)

Det var sikkert fordi jeg først var på intervjuet av Wenger, før jeg så Fan Zone-videoen :)

Lenke til kommentar

Er egentlig litt skeptisk til kampen i kveld. Med tanke på at Liverpool spilte uavgjort i går kan det hende at gutta tar det veldig enkelt. Det er ikke så galt om de går på en uavgjort. Har sett det før denne sesongen at Liverpool tapte en kamp og United tapte sin kamp etterpå.

Men dette kan jo selvfølgelig snu seg, og i kveld er en perfekt anledning.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Er egentlig litt skeptisk til kampen i kveld. Med tanke på at Liverpool tapte i går

Oh, my bad.

Sorry. :(

Men ja, har blitt endel uavgjort-resultat i samme runde hos de tre store ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...