Sir LuckyNr7 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 jeg ble helt svett av denna kampen, utmerket resultat for oss Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det endre opp med at jeg og pappa satt her og storkoste oss med kampen. Og pappa ser skjelden på fotball. Lo og jublet og alt. Pappa (pool-supporter) og jeg skreik og jubla om hverandre For en kamp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Pappa (pool-supporter) og jeg skreik og jubla om hverandre For en kamp +1 Var ikke ferdig med å juble, før det var hans tur. Berg og dalbane. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Pappa (pool-supporter) og jeg skreik og jubla om hverandre For en kamp +1 Var ikke ferdig med å juble, før det var hans tur. Berg og dalbane. +2 Pappa var grisesur når kampen slutta Håper bare ikke United tuller nå, full fokus! Så er ligaen vår. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Pappa (pool-supporter) og jeg skreik og jubla om hverandre For en kamp +1 Var ikke ferdig med å juble, før det var hans tur. Berg og dalbane. Det var det sikkert og vist. Men til saken: Nå står alt og faller på dere, tar dere poeng i de to neste kampene deres er vi ute. Så det blir rimelig gøy å se PL fremmover. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Også får dere se til å tape resten av kampene deres. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Steike satan for en kamp. Nettopp hjemme fra en stappfull pub, forholdt meg "nøytral". Hehe. Men gud bedre for et evneveikt forsvar på Arsenal i dag, og Arshavin, hva kan man si? Takk og pris for at han ikke kan spille CL mot oss. Visste selvsagt at Liverpool kom til å komme tilbake, det sa jeg hver gang da Arsenal puttet. Bare glad de ikke puttet et til på overtid. Hvorfor lot han spillet gå til 96 min!? Endret 21. april 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Si meg,er dette Liverpool-tråden? skulle nesten tro det. 4 sider (som er en forbedring) om liverpool her. *klapp klapp* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Si meg,er dette Liverpool-tråden? skulle nesten tro det. 4 sider (som er en forbedring) om liverpool her. *klapp klapp* Vel Liverpool-kampen har da betydning for United sin ligatittel. Btw. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Si meg,er dette Liverpool-tråden? skulle nesten tro det. 4 sider (som er en forbedring) om liverpool her. *klapp klapp* *sutring* Night: fordi han veit at pool har sine glansminutter på overtid Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Si meg,er dette Liverpool-tråden? skulle nesten tro det. 4 sider (som er en forbedring) om liverpool her. *klapp klapp* Du skjønner virkelig ikke hvorfor? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Arshavin, genius. At han ikke spiller mot oss i CL, genius! Men seriøst, når han puttet 3-4 jublet jeg som det var et Utd mål på overtid. Faen så unødvendig 4-4 var men hallo, bør ikke klage i kveld. TAKK Arsenal, TAKK! Nå er det bare å vinne i morgen, og ta ett skritt nærmere PL-tittelen. Thank you, thank you, thank you Arshavin! Benayoun putter ca 92:45. Man, unødvendig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Undertegnede jublet ikke. Det var kombinasjonen av å være til stede på pub med 150 Liverpool-supportere, og det at jeg visste at Liverpool kom til å putte et eller to til. Noe jeg forøvrig sa alle tre gangene Arsenal gikk opp i ledelsen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Benayoun putter ca 92:45. Ok, det her er SKREMMENDE lesning... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det som er sykt er at String ikke sa "han putter vinneren" eller "han vinner kampen i...", han sa bare at han putter da og han sa også "ca." så det var faktisk perfekt skrevet. Hva er lottotall til helgen da String? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 WTF? String?? Du skal fylle ut en lotto kuppong for meg! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Benayoun putter ca 92:45. Ok, det her er SKREMMENDE lesning... Jeg er er litt overrasket over den spådommen, da den er skremmende riktig! Det var en utrolig kamp i går, et ellers tamt arsenal angrep ble jo satt i skyggen av arsjavin i går, for en spiller.. Glad han ikke spiller mot Manu til uka Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Fy faen som jeg gleder meg til kamp i kveld. Nå bør gutta være gira altså, med Liverpool poengtap osv. Og når jeg satt og tenkte på det i natt; hvis Liverpool ikke hadde droppet poeng da så tror jeg ikke de hadde droppet poeng senere så det var KRITISK at de ikke vant i går! Kampene deres er jo sikkert de letteste som finnes i PL: Hull B (lett), Necastle H (letteste, sikkert 5+ i målforskjell og), West Ham B (sikkert den vanskeligste, men de har 9 skader eller noe; 1/2-0), WBA B (....er det vits å si noe?) og Tottenham H (bør være easy peasy hvis de må vinne til siste runde liksom). Jeg tror seriøst de tar full pott var de kampene, og det betyr at vi ikke kan tape to kamper da de vinner PL på målforskjell. Hadde de tapt i går kunne vi fortsatt tapt to kamper og vunnet resten for å ta tittelen men det kan vi ikke nå. Så på akkurat den måten var 4-4 målet veldig synd. Men uansett, veldig veldig positivt det som skjedde i går kveld og vi kan ikke klage. Opp til gutta å gjøre jobben i kveld, get in! EDIT: Fanzone fra Villa-kampen btw. http://www.skysports.com/video/clips/0,237...5150916,00.html Elsker slutten: "So Craig, what do you think?" Haha, kaldt. Endret 22. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Interessant å se hjemmestatistikken til endel lag i England... Som dere ser er United langt foran de andre lagene. Bør være beroligende med tanke på gjenstående matcher :-) Opta stats - hjemmestatstikk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Blir en stor kveld for min kjære Scholesy om han får spille! 599 appearances har han for Utd, kan bli store 600 i kveld. True Red Devil Legend. Anbefaler alle å lese dette og høre hva Fergie sier: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...1152&page=1 The one and only Ginger Maestro! Endret 22. april 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Gleder meg til kampen i kveld. Ikke noe stress, vi trenger ikke å vinne kampen. Siden vi spiller på OT, så håper jeg vi vinner med 2-3 mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå