Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Da er det vel klubben som tok andreplass i PL som skal spille, om jeg husker riktig... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Uten å ha lett det opp er jeg rimelig sikker på at det er 2. plass i ligaen vs vinneren av FA-cupen. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hadde blitt andre plass i ligaen meiner eg! Tror ikke det var tapende finalist som hadde spillt den! EDIT: Treige Endret 23. mai 2007 av ThOms-N Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Da er det vel klubben som tok andreplass i PL som skal spille, om jeg husker riktig... 8686264[/snapback] evt. ligacupvinner? tror den blir prioritert først, så evt. nummer 2 i liga..mener det er sånn.. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Skjekket på wikipeida og fant dette: The Football Association Community Shield (formerly the Charity Shield) is an English association football trophy contested in an annual match between the champions of the FA Premier League and the winners of the FA Cup. It is equivalent to the Super Cups found in many countries. If a team wins The Double (both the Premiership and the FA Cup), then the Double winner plays the Premier League runner-up. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Haha, satt å tenkte på det samma^^ Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Det er vel ikke til å koste under teppet at Community Shield ikke er store greiene da 8686165[/snapback] Hvilke lag er det som spiller mot hverandre i Community Shield. Ligacupvinneren og FA-cupvinneren? 8686182[/snapback] Ligavinner og FA.. Lenge bestemt at det kom til å bli United - Chelsea! 8686202[/snapback] Kan ikke huske at Liverpool vant FA-cupen i 2005/06 sesongen... Men hva om United hadde tatt FA-cupen og da? Hadde det ikke blitt noen Community Shield da? 8686241[/snapback] synd, vi gjorde det, slo west ham ; 8686259[/snapback] På straffekonk.. ..måtte bare Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 The Football Association Community Shield (formerly the Charity Shield) is an English association football trophy contested in an annual match between the champions of the FA Premier League and the winners of the FA Cup. It is equivalent to the Super Cups found in many countries. If a team wins The Double (both the Premiership and the FA Cup), then the Double winner plays the Premier League runner-up Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 The Football Association Community Shield (formerly the Charity Shield) is an English association football trophy contested in an annual match between the champions of the FA Premier League and the winners of the FA Cup. It is equivalent to the Super Cups found in many countries. If a team wins The Double (both the Premiership and the FA Cup), then the Double winner plays the Premier League runner-up 8686323[/snapback] Litt for sein SasaB, men du hadde rett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Det er vel ikke til å koste under teppet at Community Shield ikke er store greiene da 8686165[/snapback] Hvilke lag er det som spiller mot hverandre i Community Shield. Ligacupvinneren og FA-cupvinneren? 8686182[/snapback] Ligavinner og FA.. Lenge bestemt at det kom til å bli United - Chelsea! 8686202[/snapback] Kan ikke huske at Liverpool vant FA-cupen i 2005/06 sesongen... Men hva om United hadde tatt FA-cupen og da? Hadde det ikke blitt noen Community Shield da? 8686241[/snapback] synd, vi gjorde det, slo west ham ; 8686259[/snapback] På straffekonk.. ..måtte bare 8686322[/snapback] ur point? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Point being at Liverpool som oftest trenger straffekonk for å vinne. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Point being at Liverpool som oftest trenger straffekonk for å vinne. 8686358[/snapback] Sant nok... Jeg håpet på straffer i dag, siden da er 95% sjanse for seier... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 CS kampen er mellom fa-cup vinner og serievinner. Er det samme lag så spiller de mot nr 2 i ligaen. Det har hendt mange ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Point being at Liverpool som oftest trenger straffekonk for å vinne. 8686358[/snapback] Hvordan presterer du egentlig å si noe sånt? I går fikk jeg melding av en United-supporter etter kampen. Synd, skrev han, lykke til neste år. Slike supportere liker jeg. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg fikk mange gratulasjonsmeldinger. Alltid like koz. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Synes det var synd at Liverpool ikke vant i går, jeg. Dama er L'pool-fan Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Point being at Liverpool som oftest trenger straffekonk for å vinne. 8686358[/snapback] Hvordan presterer du egentlig å si noe sånt? I går fikk jeg melding av en United-supporter etter kampen. Synd, skrev han, lykke til neste år. Slike supportere liker jeg. 8688746[/snapback] "Ok" Selv misliker jeg supportere det lyser "smisking" av. Det jeg mener er supportere som hele tiden prøver å snakke positivt om andre lag, gratulere osv. bare for å få supportere fra andre lag til å si sånt. Eneste gangen jeg har gjort det er når Chelsea slo oss i FA-cupen forige helg, av den enkle grunn at jeg ikke var skuffet i det hele tatt, og for meg var det null krise, vi hadde jo vunnet ligaen. Derfor gratulerte jeg. Hadde vel aldri gjort noe sånt mot Liverpool uansett, for jeg hater Liverpool, men hater ikke Chelsea. EDIT: Jeg ser Pool-supporterne er igang med "neste år guttah, neste år"-pratet sitt igjen i Liverpool-tråden :!: Endret 24. mai 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg misliker også smisking, men jeg misliker også supportere som ikke greier å si gratulerer når et rivaliserende lag vinner noe stort. Det finnes knapt noe mer patetisk enn det. Jeg misliker Man Utd sterkt, men jeg har null problemer med å gratulere når de vinner ligaen, og har selvsagt gjort det. Skulle da bare mangle, litt verdighet for meg selv har jeg. Og jeg er såpass sikker på min Liverpool-tilhørighet at jeg ikke ser noen grunn til ikke å kunne gratulere andre lag. Og til edit-en: Klart vi er. Jeg for min del synes fortsatt det er smått utrolig at dere føler dere så truet av det. Det bringes jo på bane av dere hver gang det er noe ... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 EDIT: Jeg ser Pool-supporterne er igang med "neste år guttah, neste år"-pratet sitt igjen i Liverpool-tråden :!: 8689308[/snapback] Selvføgelig er vi det, det er jo tradisjon! :] Hvis du ser etter så har til og med noen av oss selvironi på det. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Point being at Liverpool som oftest trenger straffekonk for å vinne. 8686358[/snapback] Hvordan presterer du egentlig å si noe sånt? I går fikk jeg melding av en United-supporter etter kampen. Synd, skrev han, lykke til neste år. Slike supportere liker jeg. 8688746[/snapback] Var det jeg som sa det da?! NEI! Fortalte danielzu hva han karen mente med inlegget sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå