D'Amico Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Skjønner ikke hva vi ser i han? Fyren har jo en førstetouch i verdensklasse og ballbehandlingen er det få som matcher ham på. Hodespillet hans er også meget bra i forhold til våre to andre spisser som betyr at vi kan utnytte flere av innleggene våre fra kantene. Skuddfoten hans er heller ikke så verst, og fotballhodet hans er et kapittel for seg selv. Alle kan være i dårlig form av og til. Vel, Vidic er sikkert en herlig fyr på banen også, men jeg konsetrerer meg mer om spillet han enn personen utenfor banen. Ronaldo er en mye bedre fotballspiller enn f. eks. Evra, men jeg liker likevel sistnevnte ti ganger bedre. Du kan jo selv tenke deg hvorfor. Edit: Og de fleste i dårlig form bidrar med noe negativt på banen. Berbatov trekker kanskje ned angrepsspillet vårt, men det gjør også Rooney, Tevez og Ronaldo når de ikke helt har dagen. Endret 20. april 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har hatt mine frustrasjonsmomenter med Berba, første som innrømmer det; men jeg har troa fordi som Alastor sa, unødvendig å bli overkritisk og gå over grenser å faktisk angripe en egen spiller. Berba er tross alt på andre plass på assists tabellen i PL, det er ikke lett. Og har ikke hatt en skikkelig pre-season heller, husk det folkens. Jeg sier meg fornøyd med Berba sin sesong egentlig, men skulle ønske han viste litt mer lidenskap til tider og f.eks som i går, tar straffer på en litt mer "sikker" måte. Men alle bommer straffer, herregud at folk bruker det som GRUNN for angrep. Nei, go on Berba, Fergie tror på deg så da tror jeg automatisk på deg også! KUNG-FU BERBA! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Synest det blir så feil å angripe en fotballspiller for hans person. Hvis Berbatov ikke er en utagerende spillertype som jubler og herjer og viser passion så har han ingenting å gjøre på Manchester United? Blir rart i mine øyne. Men selvsagt: Det er gøy med spillere man ser tydelig at "vil blø for klubben". Men det viktigste for meg er at de gjør det når det teller, ikke at de er villige til det. Om dere skjønner hva eg mener. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Ser Fletcher er klar til onsdag, mens Carrick er usikker. Da vil jeg se Scholes og Fletcher i en duo på midten, Ronaldo og Park på kantene, de fem bak sier seg selv (O'Shea på høyre), mens spissparet blir Rooney og Berbatov. Pretty much laget som ble postet for noen sider tilbake med Fletcher inn for Giggs. Edit: Eller kanskje Rafael som høyreback? Han klarte seg jo strålende mot Everton, så hvorfor ikke la han få sjansen igjen? Spørs bare om han klarer to kamper på 4 dager når han nettopp har kommet tilbake fra skade. Endret 21. april 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvorfor kan ikke Nani starte snart sier jeg! La gutten få prøve seg litt mer! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg må være enig her, man må nesten spørre seg selv om han kommet på kant med Ferguson eller om klubben rett og slett ikke tror på han lenger. Han har kommet inn sjeldnere og sjeldnere fra benken, og har knapt spilt Premier League i år, til tross for at vi har hatt et tett kampprogram. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dessverre har han vært elendig på fotballbanen i år dessverre. Nei, han har ikke det. Hvordan har du fått det for deg? Hæ? Syns du Tevez har vært god i denne sesongen? Dø, guttunge: Det er et ganske stort intervall mellom elendig og god. Tevez har skuffet ja, men han har overhodet ikke vært dårlig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Luket bort en del OT som har kommet i løpet av kvelden/natten. Hold dere på topic. Reaksjoner ta's på PM Dalglish Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=571940 Godt å se innstillingen til Arsene. Lite hadde vært bedre enn om Arsenal tok tredjeplassen fra Liverpool! Endret 21. april 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvorfor kan ikke Nani starte snart sier jeg! La gutten få prøve seg litt mer! Agreed! Skulle gjerne sett han mot Everton. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Skjønner ikke hva vi ser i han? Fyren har jo en førstetouch i verdensklasse og ballbehandlingen er det få som matcher ham på. Hodespillet hans er også meget bra i forhold til våre to andre spisser som betyr at vi kan utnytte flere av innleggene våre fra kantene. Skuddfoten hans er heller ikke så verst, og fotballhodet hans er et kapittel for seg selv. Alle kan være i dårlig form av og til. Vel, Vidic er sikkert en herlig fyr på banen også, men jeg konsetrerer meg mer om spillet han enn personen utenfor banen. Ronaldo er en mye bedre fotballspiller enn f. eks. Evra, men jeg liker likevel sistnevnte ti ganger bedre. Du kan jo selv tenke deg hvorfor. Edit: Og de fleste i dårlig form bidrar med noe negativt på banen. Berbatov trekker kanskje ned angrepsspillet vårt, men det gjør også Rooney, Tevez og Ronaldo når de ikke helt har dagen. Den skuddfoten har jeg aldri sett noe av. Han taper jo ofte hodedueller om du ikke har sett det, men trekker meg ut av denne diskusjonen. Kom nettopp fra ban, så. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Fordi om du har vore banna kan du da diskutere? Berbatov er ein genial fotballspelar med genuin fotballforståelse. Han har riktignok svikta litt no, men ei lita stund etter han kom var han ein gud. Eitt nivå høgre enn det han var i på sitt beste i united drakta er eg sikker på at me får sjå neste sesong la fyren få tid, har jo ikkje akkuratt vore i klubben så lenge? Folk rundt han treng tid på seg for å venne seg til det geniale med han for at det skal fungere smertefritt Endret 21. april 2009 av Zaltatov Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Den skuddfoten har jeg aldri sett noe av. Han taper jo ofte hodedueller om du ikke har sett det, men trekker meg ut av denne diskusjonen. Kom nettopp fra ban, så. Skuddfoten kommer nok snart skal du se. Såklart taper han hodedueller. Det jeg sier er at han pga høyden er bedre på hodet enn Tevez og Rooney. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=571940 Godt å se innstillingen til Arsene. Lite hadde vært bedre enn om Arsenal tok tredjeplassen fra Liverpool! Ja, fin fyr: - De spiller rask pasningsfotball og jobber hardt. Det er ingen som slipper unna, alle jobber hardt for laget og det respekterer jeg. Jeg har også stor respekt for supporterne deres. Jeg vil aldri glemme den dagen vi ledet 5-1 og de fortsatte å synge «You'll never walk alone» som en enhet. Når du vet hva du som manager vanligvis får høre om du ligger under 1-5, er du bare nødt til å respektere byen og supporterne. 5-1 på OT hadde vel halvparten av supportene tatt turen hjem allerede. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vet ikke hva du baserer det på kloffsk. Uvitenhet regner jeg med. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hadde vært artig å telle innleggene til kloffsk som er seriøse og ikke kun for å lage kvalm. Tror ikke det hadde tatt lang tid. Og det hadde sikkert holdt med 5 fingre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 JADDA!! Arsenal putter!! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg jubler ikke ett sekund før kampen er over, Liverpool utligner som regel alltid =/ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gled deg når du kan! Herlig, Arsenal! La det stå ut nå. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vi skal også møte Arsenal, de virker farlige for øyeblikket. Kampen er langt fra ferdig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå