Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er helt uenig med LuckyNr7, men syns ikke det er nok å svare med en video av Berbatov gjøre en god ting og si "uten Berbatov hadde vi ikke vunnet ligaen". Fordi da hadde noen andre spilt, og Berba var ikke der i fjor og vi spilte bedre ifjor enn vi gjorde i år; skal jeg da si det er pga. Berbatov vi spiller dårlig i år? Nei, det er feil å si, akkurat samme måten som det er feil å si at vi ikke hadde vunnet ligaen uten han.

Oppsummert: Uenig med Lucky, Berba er en god spiller og kan fortjene plassen sin snart nok i startellevern til Utd, men at han har vunnet ligaen for oss (som vi forøvrig har fortsatt mye å gjøre for) er også feil å si. Spesielt dette med å vise samme video av en ting han gjorde mot West Ham, hvor enn god det er.

Jeg har ikke sagt at vi har vunnet ligaen bare pga. en assist han hadde mot West Ham. Grunnen til jeg linket til videoen, er at LuckyNr7 mente at det ser ikke ut som om Berba har lyst til å spille fotball. Hadde han ikke hatt lyst, hadde han ikke kommet med en slik assist. Jeg har heller ikke sagt vi har vunnet seieren, jeg sa at hvis vi vinner så er Berbatov litt av grunnen. Det er ikke feil å si at Berbatov er en del av grunnen til at vi kanskje vinner serien nok en gang. For vi vet jo ikke hva som hadde skjedd om Berbatov ikke hadde vært i klubben, eller om Tevez/Rooney hadde storspilt. Slik man ser det nå, så hadde vi ikke vært i den situasjonen vi er i nå, uten Berbatov. Det er derfor greit å si at Berbatov har hatt mye å si mtp. ligaen.

Lenke til kommentar

Ja, og jeg må si meg litt enig utenom å selge Berbatov så fort. Da har vi tapt 300 mill for han nesten. Tipper ikke noen vil kjøpe han for så mye og om noen syns han har er grunnen til at vi leder ligaen. Vel, da har jeg ikke ord. Vi har ikke hatt noe bra angrepsspill i hele denne sesongen, og jeg syns vi har spilt en ræva sesong i motsetning til 06/07 samt fjorårets The Double season.

Jeg kan dessverre ikke beskytte Tevez heller, siden han har sugd minst like mye som Berbatov.

Tevez gir innsats og det liker jeg, han virker interessert og det gjør ikke Berbatov hele tiden.

Så også i går mot Everton, Berbatov er treg. Gikk jo ikke å sende løpeball til han.

Lenke til kommentar
Som jeg har sagt før, han kommer sterkere tilbake til neste år!

Satser på det, ellers tror jeg Tottenham gnir seg i hendene for de 300 millionene de fikk for han :)

Tror nok at Tottenham henter han inn igjen for halve prisen vis han ikke skjerper seg... Det er vel det Redknapp for orgie av å tenke på!

Lenke til kommentar
Er likevel glad om vi får inn noen ordentlige spisser til sommeren og selger iallefall Tevez

Vanskelig å selge en spiller man ikke eier. :)

Jepp, og jeg håper ikke at vi kjøper han for den prisen som det har vært rykter om. Syk pris for han der, men liker han. Dessverre har han vært elendig på fotballbanen i år dessverre.

Lenke til kommentar

Forresten, sameboe

Orgie: orgie m1 (fra gr, eg 'offerfest') løssluppen fest, utskeielse drikkeo-, sexo- / overf: maleriet er en o- i farger

Orgasme: orgas'|me m1 (fra gr, av organ 'svulme') høydepunktet av kjønnslig lystfølelse; utløsning

Jeg tror verken av tilfellene gjelder for hva som skjer med Redknapp når han tenker på Berbs til lavpris, men hvis jeg skulle valgt hadde jeg nok gått for siste ordet :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for at Berbatov får neste sesong også, Raste! :roll:

Du tror han vet hva han prater om siden han er ekspertkommentator og har vært manager i United før? Hva mener du om Fergie da? Da må jo han være en komplett idiot som har valgt å bruke han mer og mer? Det er ikke spillere som bestemmer hvor mye de koster, og selv om han hadde en dårlig straffe, og har spilt dårlige kamper så gir det deg ikke rett til å hakke løs sånn. Jeg mente selv at Huntelaar ville vært det beste kjøpet, men det må da gå ann å se kvalitetene hans? Jeg vet iallefall at jeg ikke har noe problem med å se at han har et gudbenådet talent. Statistikken viser at han løper mye, og at han er god til å gjenvinne ball (man kan argumentere for Tevez her med at han ofte presser motstanderen til å slå en feilpasning). Hvis du kan argumentere mot løpestatistikk så er jeg imponert. Gjett hva? Spillere må tilpasse seg Berbatov også, og det tar tid. Når resten av laget lærer seg at man oftere må spille ballen i beina på Berbatov vil vi også få se bedre spill. Zinedine Zidane var ingen rask spiller, men spillerene rundt han klarte å forstå dette, og spilte ikke løpeballer på han konstant.

EDIT: Fjerner det siste.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har lest i et innlegg som jeg er mer uenig i enn Lucky sitt første. Mannen er jo vår tredje mest produktive spiller etter Ronaldo og Rooney. Begynner seriøst å lure på om dere lå dvale i desember og januar. I tillegg er han en ekstremt herlig fyr utenfor banen. Tror ikke jeg har lest noe han har sagt som jeg er misfornøyd med. Dessuten har han en herlig spillestil, selv om noen tydeligvis mener det motsatte.

Orker ikke skrive så mye mer, det får Points, Night og Hyrlen ta seg av.

Edit: Og Wisbatov.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Tror aldri jeg har lest i et innlegg som jeg er mer uenig i enn Lucky sitt første. Mannen er jo vår tredje mest produktive spiller etter Ronaldo og Rooney. Begynner seriøst å lure på om dere lå dvale i desember og januar. I tillegg er han en ekstremt herlig fyr utenfor banen. Tror ikke jeg har lest noe han har sagt som jeg er misfornøyd med. Dessuten har han en herlig spillestil, selv om noen tydeligvis mener det motsatte.

Orker ikke skrive så mye mer, det får Points, Night og Hyrlen ta seg av.

Scorte noen mål her og der og hadde noen herlige ting i de mnd. Men allikavel, kan ikke skjønne hva dere ser i han. Ser mye som trekker ned og ødelegger angrepsspillet ofte, og det KAN ingen nekte for. Han i dårlig form trekker angrepspillet så mye ned at det er så utrolig.

Vel, Vidic er sikkert en herlig fyr på banen også, men jeg konsetrerer meg mer om spillet han enn personen utenfor banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...