The Hoff Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Et av de sykeste innleggene jeg har sett i år også, så det var ikke så glupt å glemme akkurat den fra en så stor toppkamp String. Teknisk sett så glemte jeg det ikke da jeg ikke fikk sett kampen . Uansett, det holder ikke å gjøre en stor prestasjon i en kamp hvor samtlige alle på banen leverer årsbeste. Jeg savner spillere som står frem når andre ikke gjør det. Han har dessuten ikke vært så lenge skadet, Ferdinand har vært mer skadet og leverer toppkamp etter toppkamp de gangene han er i form. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Evra har faktisk to assists. Ene mot Chelsea og det andre da han la opp til Fletcher som scorte mot Pompey. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fabio skadet igjen? Kilde? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Bare spekulasjoner som eg har lest på nettet (her). Meget kjipt for han viss det viser seg å være nok eit setback. Endret 20. april 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 jeg har akkurat fått lest litt på United.no å jeg er så enig som det går ann bli med salg av Berbatov, noe mer uinterressert slapp faenskap av en spiller skal du leite lenge etter, ikke gidder han å løpe noe særlig, å nar han først får ballen sparker han den til en medspiller som om han liksom ikke gidder å spille mer, sånn slæskete stil. få han ut!!!! han er ikke verd di 30 mill vi ga for han, sats heller på Tevez! han jobber rævva av seg, selv om han mangler nok nettkjenninger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Skjønner ikke hvordan folk kan mene at United hadde vært bedre uten Berbatov. Jeg foreslår at dere ser alle kamper som har blitt spilt denne sesongen i reprise. Berbatov kan komme med noen lekre detaljer som plutselig kan forandre kamper. Dere burde se kampene rundt desember og januar, for der var Berba mye involvert. Uten han er jeg sikker på at vi hadde ligget minst ti poeng bak Liverpool nå. Jeg blir også lei av latskapen hans noen ganger og var ganske skuffet etter straffen hans i går, men kan ikke skjønne at folk vil ha han ut av klubben. Åtte mål og ni assists i sin første PL-sesong for United, burde være godkjent. Skjønner ikke at folk kan kreve opptil 25 mål pr. sesong av en slik spiller. Han har tjent oss masse poeng i kamper hvor vi har slitt med uttellingen, og nå kan det se ut som om vi vinner PL igjen. Synes han er verdt hver eneste krone vi ga for han i august. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Om man er uenig i noe, eller mener kvaliteten på et innlegg er lav, så møt det med et kvalitetsinnlegg tilbake. Velbegrunnet og saklig. Ønsker man ikke å poste, så trenger man ikke si at man ikke ønsker å poste - det er et paradoks i seg selv. Alt annet er det bare å rapportere. Så får vi sett på det. 5 innlegg er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 jeg har akkurat fått lest litt på United.no å jeg er så enig som det går ann bli med salg av Berbatov, noe mer uinterressert slapp faenskap av en spiller skal du leite lenge etter, ikke gidder han å løpe noe særlig, å nar han først får ballen sparker han den til en medspiller som om han liksom ikke gidder å spille mer, sånn slæskete stil. få han ut!!!! han er ikke verd di 30 mill vi ga for han, sats heller på Tevez! han jobber rævva av seg, selv om han mangler nok nettkjenninger. Du er fullstendig på bærtur, og har overhodet ingen statistikk å backe dette opp med. Uten berbatov hadde vi ikke leda ligaen i år. Værre er det ikke. Synes forøvrig det er håpløst å slakte egne spillere sånn. Rett og slett ikke noe jeg hadde klart å gjøre mot noen spillere som spiller for united og vil spille for united. Jeg har respekt for de. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det som er mest latterlig er jo at folk heller beholder Tevez.. Javel han stresser motstanderne.. Berba har faktisk flere ballvinninger. Vil gå så langt å si at de som synes Tevez er bedre ikke har peiling på fotball, eller ser alt for få kamper. Såklart dere liker han, han ofrer jo alt for laget. Jeg elsker han også, men han har ikke fått ut potensialet sitt iår. Han har rett og slett vært alt for dårlig. For min del håper jeg vi beholder begge to og at de blomstrer fullt ut til neste år! Det har de potensiale til Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vil dere si Berbatov floppet mer enn Keane? Jeg er usikker. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 jeg har akkurat fått lest litt på United.no å jeg er så enig som det går ann bli med salg av Berbatov, noe mer uinterressert slapp faenskap av en spiller skal du leite lenge etter, ikke gidder han å løpe noe særlig, å nar han først får ballen sparker han den til en medspiller som om han liksom ikke gidder å spille mer, sånn slæskete stil. få han ut!!!! han er ikke verd di 30 mill vi ga for han, sats heller på Tevez! han jobber rævva av seg, selv om han mangler nok nettkjenninger. Du er fullstendig på bærtur, og har overhodet ingen statistikk å backe dette opp med. Uten berbatov hadde vi ikke leda ligaen i år. Værre er det ikke. Synes forøvrig det er håpløst å slakte egne spillere sånn. Rett og slett ikke noe jeg hadde klart å gjøre mot noen spillere som spiller for united og vil spille for united. Jeg har respekt for de. så det du sier er at Berba løper som en helt, spiller fotball som at dette var det han ville? statistikk.....? trenger ingen statistikk hvis man bruker øynene å ser på hvordan spillerne spiller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vil dere si Berbatov floppet mer enn Keane? Jeg er usikker. Langt ifra! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det som er mest latterlig er jo at folk heller beholder Tevez.. Javel han stresser motstanderne.. Berba har faktisk flere ballvinninger. Vil gå så langt å si at de som synes Tevez er bedre ikke har peiling på fotball, eller ser alt for få kamper. Såklart dere liker han, han ofrer jo alt for laget. Jeg elsker han også, men han har ikke fått ut potensialet sitt iår. Han har rett og slett vært alt for dårlig. For min del håper jeg vi beholder begge to og at de blomstrer fullt ut til neste år! Det har de potensiale til jeg har sett ALLE United kampene denne sesongen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 så det du sier er at Berba løper som en helt, spiller fotball som at dette var det han ville? statistikk.....? trenger ingen statistikk hvis man bruker øynene å ser på hvordan spillerne spiller. Ingen har sagt at han løper som en helt. Og det er nok fotball han har lyst til å spille, for ellers hadde han ikke gjort slike ting: Og det ser ikke ut som om du har sett alle kampene når du kommer her og sier at United hadde vært bedre uten Berbatov. For det hadde vi ikke. Berbatov = grunnen til at vi kanskje vinner serien nok en gang. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vil dere si Berbatov floppet mer enn Keane? Jeg er usikker. Langt ifra! Greit nok, men ta med i betrakning at Berbatov kostet £12M mer enn hva Keane gjorde. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vil dere si Berbatov floppet mer enn Keane? Jeg er usikker. Langt ifra! Greit nok, men ta med i betrakning at Berbatov kostet £12M mer enn hva Keane gjorde. Fortsatt, mange viktige mål og assists av Berbatov, Keane var jo en skygge fra ende til annen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg er helt uenig med LuckyNr7, men syns ikke det er nok å svare med en video av Berbatov gjøre en god ting og si "uten Berbatov hadde vi ikke vunnet ligaen". Fordi da hadde noen andre spilt, og Berba var ikke der i fjor og vi spilte bedre ifjor enn vi gjorde i år; skal jeg da si det er pga. Berbatov vi spiller dårlig i år? Nei, det er feil å si, akkurat samme måten som det er feil å si at vi ikke hadde vunnet ligaen uten han. Oppsummert: Uenig med Lucky, Berba er en god spiller og kan fortjene plassen sin snart nok i startellevern til Utd, men at han har vunnet ligaen for oss (som vi forøvrig har fortsatt mye å gjøre for) er også feil å si. Spesielt dette med å vise samme video av en ting han gjorde mot West Ham, hvor enn god det er. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vel, gidder ikke å diskutere så mye her og nå i den Berbatov diskusjonen. Men må få lov til å påpeke noe, det at uten Berba hadde vi ikke ledet ligaen. Hvem i huleste kan si noe sånt, vi leder ligaen siden vi har hatt et utrolig godt forsvar inntil Blackburn kampen. Det å komme å si at Berba er grunnen til at vi leder ligaen er som å si at Eric Djemba Djemba er århundrets spiller i United. Mer gidder jeg ikke å si! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det holder ikke med en finte her å kanskje en finte der som muligens har resultert i mål, se på det totale, jeg står uansett på min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå