Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det er ikke til å skjule at Berbatov ikke har levd opp til prislappen sin, men å selge han igjen hadde betydd ganske dårlig forretning. Er likevel glad om vi får inn noen ordentlige spisser til sommeren og selger iallefall Tevez, om ikke Berbatov også. Det er ikke noen stor overraskelse at vi ikke har noen typiske "målscorere" i laget per dags dato etter at Ronaldo nærmeste sluttet å score mål for oss*.

Når det er sagt så må jeg si at jeg syns det er utrolig at Ferguson lot Huntelaar dra til Madrid og skaffet seg Berbatov istedenfor når han hadde en så gylden mulighet til å skaffe seg en god spiss som presterer gang på gang istedenfor glimtvis slik som Berbatov. Men så skal jeg heller ikke legge skjul på at Huntelaar er favorittspilleren min. :wee:

*forholdsmessig

Sånn, litt kritikk fra min side. :)

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var da svært til Huntelaar-glorifisering her da, mannen er jo ikke så god engang. Vi har Berba, da forholder vi oss til det..

Nei for POKKER!

Han bommet på en straffe. UTILGIVELIG.

Han er ikke like rask som de raskeste. FÅ HAN UT.

Jeg vil ha alle andre enn Berbatov. Berbatov suger. Hater Berbatov. Han bommet på en straffe

(United supporter i et nøtteskall)

Lenke til kommentar

Jeg er helt blåst av banen. For en artikkel på united.no. At det er en Man. Utd-trener som har sagt det der er helt utrolig. Om jeg ikke hadde sitti på et møkkanett skulle jeg skrevet lenger, for det skal faen meg ikke mye fotballkompetanse til for å se at Berbatov er en stjernespiller. 100% enig i Republic of Mancunia artikkelen.

Lenke til kommentar
Faen så gode nyheter! Sykt at vi har spilt med fjerdevalg på høyrebeck nesten hele sessongen. Creds til Sheasy.

Hehe ja, egentlig helt utrolig når man tenker på det. Vi har faktisk hatt en veldig skadefylt sesong, sammen med unødvendige karantene til Evra osv. Når jeg tenker på det er er det helt greit å bare ta PL/CL i år, men jeg syns vi må ta en av de for at det skal bli en god sesong nå selvom vi har vunnet Klubb VM/Ligacupen. Frykter det verste i PL, men tror vi kan klare det. Må vinne hver eneste kamp inntil Arsenal kampen da, ganske sikker på det. Altfor skummelt å spille siste kampen borte mot Hull der man trenger seier. Men CL, vel, det er ikke godt å si hva som skjer der. Hvem vet, en dommeravgjørelse kan slå oss ut. Vi får bare vente og se i spenning. :)

Lenke til kommentar

Legg til at Evra, sammen med Tevez og til tider Carrick har skuffet stort i år. Evra har så vidt jeg vet ingen assists. Ikke at statistikk sier alt, men det er viktig å huske at det holder ikke å være villig offensivt, man må ha kvalitet nok til å slå et bra innlegg.

Lenke til kommentar

Laget jeg vil se mot Pompey:

VDS

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Scholes - Carrick - Park

Berbatov - Rooney

Regner med at Rooney og Carrick blir klare. Tar med Berbatov i laget, selv om han har vært i dårlig form i det siste. O'Shea på beckplass, siden Neville ikke har spilt så veldig bra i det siste. Er nok også tidlig for Brown. Åtte av disse spillerne startet ikke kampen mot Everton og mange av de var ikke involvert i kampen en gang. Kanskje Park får hvile og at SAF kjører 4-3-3 med Fletcher/Giggs/Anderson på midten og Ronaldo på topp med spissene. Kanskje det er for tidlig for Andy å spille flere kamper på rad, rett etter skaden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...