Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Så lenge Pool ikke får noen tittel er jeg fornøyd :) Er jo United og Chelsea som bør ta tittlene i England, ettersom at de klart er best!

Virker nesten som du ønsker mer at Liverpool ikke skal vinne, enn at United skal vinne. "Det viktigste er at Liverpool ikke vinner, så kommer spørsmål om en eventuelt Man Utd gull som nummer to."

Synes førsteellevern vår kontra Chelsea og Man Utd sin er like sterk. Dere og Chelsea har klart sterkere tropper da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge Pool ikke får noen tittel er jeg fornøyd :) Er jo United og Chelsea som bør ta tittlene i England, ettersom at de klart er best!

Virker nesten som du ønsker mer at Liverpool ikke skal vinne, enn at United skal vinne. "Det viktigste er at Liverpool ikke vinner, så kommer spørsmål om en eventuelt Man Utd gull som nummer to."

Synes førsteellevern vår kontra Chelsea og Man Utd sin er like sterk. Dere og Chelsea har klart sterkere tropper da.

Neinei, vil selvfølgelig ha gull i PL og CL... men er da annet Pool kan vinne, f.eks årets spiller i PL ;) Noe som jeg håper Vidic og ManUtd skal vinne :D

Lenke til kommentar

Dette skjer, man kan være skuffet, men man kan ikke forvente, og ta alle trofèene. Berbatov er klasse, men måten han tok straffen på var litt for non-chalant. Jeg stiller meg spørrende til hvorfor Ferdinand tok straffe før Tevez, men det er mulig at han ville, og Tevez ikke ville. Vi har fortsatt sjansen på Premier League og Champions League tittelen, so cheer up lads. Selv om vi alle ønsket FA - cupen også, men husk at Chelsea ikke akkurat hadde vært "A walk in the park" uansett. Vi blir snytt for en straffe, men slike ting skjer i fotball. SAF gamblet fordi han satser mer på å tangere Liverpool sin rekord i seriemesterskap, og vinne CL to år på rad.

@Raste: Du bør kanskje holde deg unna PC'n i en dag etter United - kamp, fordi du klarer gang på gang, og virke nokså uintelligent på forumet. Jeg vet at du egentlig ikke kan mene at Berbatov ikke er en klassespiller. Vi kjøpte ikke den goalgetteren alle ønsket, men en litt annen type spiss som med tiden kan score 20 mål i løpet av en sesong, men han er ingen Henry (i Arsenal), Samuel Eto'o eller Klaas - Jan Huntelaar som spillertype. Vi har en klassestall, men kampene hoper seg opp, og spillere som Ronaldo og Rooney trenger hvile.

Lenke til kommentar
Berbatov har vel ca. like mange scoringer som våre andre spisser. Holdningen han viser på banen gjør meg også forbanna, men ser man på statistikken hver kamp over hvor mange meter han har løpt, så ligger han faktisk veldig bra an der også. Bl.a. løp han like mye mot Porto som det Rooney gjorde, tro det eller ei.

Skal prøve å holde meg i skinnet selv om jeg atm er meget intenst forbannet.

Siden vi først snakker om statistikk så var det en på engelsk tv for et par uker siden som poengterte at Rooney-Berbatov er det dårligste spissparet MUFC har hatt på tiår.Rooney-Berbatov har som spisspar laget 1 mål(!!!).

Med tanke på at mufc er kjent for å ha giftige spisspar som Rooney-Tevez,Rooney-RvN,Yorke-Cole osv,så synes jeg dete er merkelig dårlig.1 mål?

Lenke til kommentar

Utrolig nok så er ikke jeg så veldig skuffet etter i dag. Hadde håpet på FA cupen i år, men viste att noe måtte glippe. Det er ett reserve lag som spilte i dag og jeg syntes de gjorde det bra. Kanskje ikke Gibson da som jeg nesten ikke så noe til i dag uten om skuddet. Syntes han burde vært byttet ut fremfor Park.

Syntes straffen til Berba var elendig, men det kan skje alle. Aldri vært noe spess fan av han, men jeg synes han har imponert meg mer enn jeg hadde forventet denne sesongen. Han har hatt en dårlig periode etter skaden, men form svikt er vanlig i fotball. Liker mindre denne formsvikten Evra har hatt.

Var moro og se Welbeck og Kiko sammen i dag. Synes de får til mye bra. I dag synes jeg Anderson var den beste utpå der. Gode passninger og kriker hele tiden. Var sikker på att han skulle skåre når han var i mellom i sta. Straffen hans var også kald og god. Når jeg ser dette unge laget som spilte i dag så ser jeg utrolig mye tallent. Andy, Fabio, Rafael, Welbeck, Kiko. Har utrolig stor tro på disse. Mer skeptisk til Gibson og Foster.

Cheer up lads!!. Fortsatt mye moro i vente. Og FA cupen er våres til neste år!!

Lenke til kommentar
Foster

Rafael

Vidic

Ferdinand

Fabio

Welbeck

Anderson

Gibson

Park

Tevez

Macheda

Er det mulig?!?! Hva skjer med verden?!?!?!??!?!§

Gjetta åtte av spillerne riktig. :D Ler av folka som mente at det var dumt å starte med da Silva-brødrene. :!:

Uansett, vi burde ta dette. Blir skuffet om vi ikke vinner.

Ler av de? Det var en grunn, vi røk.

Røk pga. da Silva-brødrene? Da synes jeg du burde se kampen om igjen.

Lenke til kommentar
Jeg hadde sett for meg en superfinale i mai mellom Chelsea og United.

Det kan fortsatt bli en superfinale mellom Chelsea og United i mai. Sørger dere for å komme videre, skal vi gjøre det samme. Deal?

Joda, i CL, men vi møter europas desidert beste lag for tiden. Så får se. Arsenal er også alltid giftig, de var absolutt på høyde med Chelsea i går, med et mer reservepreget lag - så de skal heller ikke avskrives.

Lenke til kommentar
Siden vi først snakker om statistikk så var det en på engelsk tv for et par uker siden som poengterte at Rooney-Berbatov er det dårligste spissparet MUFC har hatt på tiår.Rooney-Berbatov har som spisspar laget 1 mål(!!!).

Dette er helt feil. De har ikke laget 1 mål sammen, Berbatov har lagt opp til 1 mål som Rooney puttet. Det var det statistikken gikk ut på.

Lenke til kommentar
Joda, i CL, men vi møter europas desidert beste lag for tiden. Så får se. Arsenal er også alltid giftig, de var absolutt på høyde med Chelsea i går, med et mer reservepreget lag - så de skal heller ikke avskrives.

Det blir nok vanskelig ja, men har en liten mistanke om at Barcelona kommer til å slite når de møter engelske lag, og spesielt Chelsea. Arsenal har heldigvis ikke Arshavin tilgjengelig og hvis vi får fikset litt på formen før kampene spilles, skal vi ikke se bort i fra en finale bestående av Chelsea og United igjen.

Lenke til kommentar

Dette er helt feil. De har ikke laget 1 mål sammen, Berbatov har lagt opp til 1 mål som Rooney puttet. Det var det statistikken gikk ut på.

Jeg er klar over det.Kanskje litt dårlig formulert,men du forstod tegninga.Formuleringsevnen min er heftig nedprioritert atm.

Lenke til kommentar
Foster

Rafael

Vidic

Ferdinand

Fabio

Welbeck

Anderson

Gibson

Park

Tevez

Macheda

Er det mulig?!?! Hva skjer med verden?!?!?!??!?!§

Gjetta åtte av spillerne riktig. :D Ler av folka som mente at det var dumt å starte med da Silva-brødrene. :!:

Uansett, vi burde ta dette. Blir skuffet om vi ikke vinner.

Ler av de? Det var en grunn, vi røk.

Røk pga. da Silva-brødrene? Da synes jeg du burde se kampen om igjen.

Det jeg mente det om det var at det var et "tegn" på at vi stiller med reservene våre i dag og RYKER UT av FA-Cupen, nor som jeg syns var ganske stort i år siden i fjor var det tapet mot Pompey når vi røk det eneste som er en blåmerke på en ellers fantastisk sesong. Mente ikke akkurat Da Silva-brødrene; men en stor grunn til at vi røk var at vi ikke spilte med halvveis bra lag en gang, og det bidro Rafael og Fabio til også. Tenk, Rafael hadde ikke spilt på førstelaget i nærmest to måneder og Fabio 3 måneder. Det blir for drøyt hvis Fergie faktisk "ville" vinne denne kampen, og det vet jeg han ville. Jeg vil ikke kritisere laguttaket til Fergie da jeg skjønner akkurat hvorfor har valgte å spille med akkurat det laget som vi stilte med, men jeg syns ikke det er "greit" at vi ryker i dag, var utrolig smertefullt og "unødvendig" egentlig. Menmen, "you can't always get what you want."

Lenke til kommentar
t

Dette burde Corey egentlig skjønt til å begynne med, han har jo selv sett de fleste kampene i år, og garantert også sett at både Rooney og Berbatov har puttet mål som spisspar. Det er for min del ikke så viktig at Berbatov setter Rooney opp eller motsatt, hvis de scorer ved hjelp av en annen.

Lenke til kommentar
t

Dette burde Corey egentlig skjønt til å begynne med, han har jo selv sett de fleste kampene i år, og garantert også sett at både Rooney og Berbatov har puttet mål som spisspar. Det er for min del ikke så viktig at Berbatov setter Rooney opp eller motsatt, hvis de scorer ved hjelp av en annen.

Ja,jeg vet jo at som spisspar så har di puttet regelmessig,men sammen som spisspar har di puttet 1 mål,eller "skapt" 1 mål.Dette poengterte jeg jo i mitt andre innlegg.

I bunn og grunn var det bare noe statistikk som en engelsk kommentator påpekte.

Edit: Dog,det store spørsmålet jeg sitter igjen med etter dagens kamp,er hvor Ben Foster hadde gjort av ipoden? :cool:

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Det var bare måten du formulerte det med blant annet med tre utropstegn som fikk det til å virke som de var et forferdelig spisspar. De er definitivt ikke noe radarpar som Yorke - Cole var, men de har tross alt ikke spilt så ufattelig mye sammen enda.

Lenke til kommentar
Det var bare måten du formulerte det med blant annet med tre utropstegn som fikk det til å virke som de var et forferdelig spisspar. De er definitivt ikke noe radarpar som Yorke - Cole var, men de har tross alt ikke spilt så ufattelig mye sammen enda.

Sånn egentlig så har vi vel ikke hatt en skikkelig spiss siden RvN?Jeg kan vel kalle Saha for en spiss også...Både Tevez,Rooney og Berbatov har en tendens til å spille utenfor 16 meteren.Se på feks Inzaghi(som by the way har gållet 3 mål idag :) ),RvN,Yorke etc etc.

Er dette pga at den tradisjonelle spissens tid er over eller burde det bli hentet inn en?

Lenke til kommentar

Jeg ønsket opprinnelig Huntelaar, fordi jeg visste at Berbatov ikke kom til å være den goalgetteren alle påstod at han skulle være, men når alt kommer til alt så mangler vi den ekstreme målscoreren ja. Barcelona har Eto'o, Valencia har Villa. Vi hadde nok hatt godt av en sånn type spiss som lå på grense til offside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...