Kjartan1234 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Forskjell på diskutere og...snakkeslåss? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ekstreme fjortizz-takter du viser her, Raste. Ikke at jeg er overrasket. Man kan ikke ha en Ronaldo i hver eneste posisjon. Alle spillere kan ikke score så mange mål. Berbatov har fått noe som ligner en playmaker-rolle i United. Uten tvil, han har ikke fått ut potensialet sitt helt ennå. Men den sutringen er bare et bevis på at fotballforståelsen din er lik null. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ekstreme fjortizz-takter du viser her, Raste. Er han ikke fjortis da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Ekstreme fjortizz-takter du viser her, Raste. Ikke at jeg er overrasket. Man kan ikke ha en Ronaldo i hver eneste posisjon. Alle spillere kan ikke score så mange mål. Berbatov har fått noe som ligner en playmaker-rolle i United. Uten tvil, han har ikke fått ut potensialet sitt helt ennå. Men den sutringen er bare et bevis på at fotballforståelsen din er lik null. Vel, Ronaldo. Har jeg sagt noe om at han skulle spille i dag? Nei! Om dere sier at Berbatov er en klassespiller, så er DERES fotballforståele på lik -1. Endret 19. april 2009 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ekstreme fjortizz-takter du viser her, Raste. Er han ikke fjortis da? Jeg dropper å kommentere det for å unngå en tåpelig ban. Ekstreme fjortizz-takter du viser her, Raste. Ikke at jeg er overrasket. Man kan ikke ha en Ronaldo i hver eneste posisjon. Alle spillere kan ikke score så mange mål. Berbatov har fått noe som ligner en playmaker-rolle i United. Uten tvil, han har ikke fått ut potensialet sitt helt ennå. Men den sutringen er bare et bevis på at fotballforståelsen din er lik null. Vel, Ronaldo. Har jeg sagt noe om at han skulle spille i dag? Nei! Har jeg sagt noe om at du har sagt at Ronaldo skulle spille i dag? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Vi stiller med et svakt mannskap, skaper ingenting å blir snytt for den mest soleklare straffen noensinne. Da vinner vi ikke, skylder verken på Berba eller Rio, straffekonk er bingo uansett. Men Riley er faen ikke mye United-fan, eller så har media påvirket han i forkant. Fy faen. Uansett så var dette helt tydelig ikke en prioritet, så Sir Alex har nok kalkulert med at vi kunne tape. Men fy faen at det ikke blir dømt straffe og rødt kort! Det er helt sykt. Å dere som klager på Berba, Tevez var jo ELENDIG hele kampen gjennom! Han svekket rett og slett angrepet vårt idag. Å bytte Scholes <- Park var ikke en genistrek heller, mistet mye tempo da. @Berba hadde smarte bevegelser hele den tiden vi spilte, hvor resten av laget sto som statuer. Endret 19. april 2009 av Hyrlen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Om dere sier at Berbatov er en klassespiller, så er DERES fotballforståele på lik -1. Fantastisk, rett og slett. Den der må jeg nesten applaudere. Originalt og kreativt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ekstreme fjortizz-takter du viser her, Raste. Er han ikke fjortis da? Jeg dropper å kommentere det for å unngå en tåpelig ban. Ekstreme fjortizz-takter du viser her, Raste. Ikke at jeg er overrasket. Man kan ikke ha en Ronaldo i hver eneste posisjon. Alle spillere kan ikke score så mange mål. Berbatov har fått noe som ligner en playmaker-rolle i United. Uten tvil, han har ikke fått ut potensialet sitt helt ennå. Men den sutringen er bare et bevis på at fotballforståelsen din er lik null. Vel, Ronaldo. Har jeg sagt noe om at han skulle spille i dag? Nei! Har jeg sagt noe om at du har sagt at Ronaldo skulle spille i dag? Nei, men du sier jo at vi ikke kan ha en Ronaldo i hver posisjon, og jeg har aldri krevd det. Berba kan i allefall vise litt innsats når dem betalte 300mill. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Om dere sier at Berbatov er en klassespiller, så er DERES fotballforståele på lik -1. Jeg ler så jeg rister her. Du driter deg ut så kraftig. Helt forbanna latterlig å hetse en spiller etter en straffebom. Det er så lavt man kan komme, fy faen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vi stiller med et svakt mannskap, skaper ingenting å blir snytt for den mest soleklare straffen noensinne. Da vinner vi ikke, skylder verken på Berba eller Rio, straffekonk er bingo uansett. Men Riley er faen ikke mye United-fan, eller så har media påvirket han i forkant. Fy faen. Uansett så var dette helt tydelig ikke en prioritet, så Sir Alex har nok kalkulert med at vi kunne tape. Men fy faen at det ikke blir dømt straffe og rødt kort! Det er helt sykt. Å dere som klager på Berba, Tevez var jo ELENDIG hele kampen gjennom! Han svekket rett og slett angrepet vårt idag. Å bytte Scholes <- Park var ikke en genistrek heller, mistet mye tempo da. Tevez var minst like elendig, men det vet jo vi fra før. Berbatov svekker jo angrepet vårt med sin treghet, den eneste berbatov kan greie seg mot er Erik Hagen. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tror Berbatov kan bli bra bare vi får noen midtbanespillere med overblikk og kvikkere føtter. Jeg ønsker mer fremdrift i kontringene, ikke holde igjen for å vente på sidebackene gang på gang. United trenger en Gerrard type. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ekstreme fjortizz-takter du viser her, Raste. Er han ikke fjortis da? Jeg dropper å kommentere det for å unngå en tåpelig ban. Ekstreme fjortizz-takter du viser her, Raste. Ikke at jeg er overrasket. Man kan ikke ha en Ronaldo i hver eneste posisjon. Alle spillere kan ikke score så mange mål. Berbatov har fått noe som ligner en playmaker-rolle i United. Uten tvil, han har ikke fått ut potensialet sitt helt ennå. Men den sutringen er bare et bevis på at fotballforståelsen din er lik null. Vel, Ronaldo. Har jeg sagt noe om at han skulle spille i dag? Nei! Har jeg sagt noe om at du har sagt at Ronaldo skulle spille i dag? Nei, men du sier jo at vi ikke kan ha en Ronaldo i hver posisjon, og jeg har aldri krevd det. Berba kan i allefall vise litt innsats når dem betalte 300mill. Innsats har han nok av. Men det vises ikke på banen. Man ser det på statistikken etter kamp over hvor mange metere hver spiller har løpt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Om dere sier at Berbatov er en klassespiller, så er DERES fotballforståele på lik -1. Jeg ler så jeg rister her. Du driter deg ut så kraftig. Helt forbanna latterlig å hetse en spiller etter en straffebom. Det er så lavt man kan komme, fy faen. Har du ikke sett de 10 siste kampene? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Laguttaket i dag kan så absolutt forsvares. Dette var vår siste sjanse til å hvile førsteelleveren før den siste og avgjørende fasen av både liga og Champions League. Husk at det har vært en usedvanlig lang sesong. United har så langt spilt alle kamper i alle turneringer det går an å delta i, og det har utvilsomt tært på kreftene til de som spiller fra start regelmessig. Husk at denne lille hvilen kan være det som til syvende og sist avgjør ligaen i vår favør, og det er klart alle med vettet i behold heller vil vinne ligaen enn FA-cupen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Om dere sier at Berbatov er en klassespiller, så er DERES fotballforståele på lik -1. Jeg ler så jeg rister her. Du driter deg ut så kraftig. Helt forbanna latterlig å hetse en spiller etter en straffebom. Det er så lavt man kan komme, fy faen. Har du ikke sett de 10 siste kampene? Æsj får det ikke til Endret 19. april 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Jeg gidder ikke å si noe på det, for da får jeg ban. Men at ikke dere har sett Berbatov sin elendige formsvikt i det siste, må jeg faktisk le av. Han har faen ikke verdt 300 mill. Endret 19. april 2009 av Alastor Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ekstreme fjortizz-takter du viser her, Raste. Ikke at jeg er overrasket. Man kan ikke ha en Ronaldo i hver eneste posisjon. Alle spillere kan ikke score så mange mål. Berbatov har fått noe som ligner en playmaker-rolle i United. Uten tvil, han har ikke fått ut potensialet sitt helt ennå. Men den sutringen er bare et bevis på at fotballforståelsen din er lik null. Vel, Ronaldo. Har jeg sagt noe om at han skulle spille i dag? Nei! Om dere sier at Berbatov er en klassespiller, så er DERES fotballforståele på lik -1. Berbatov er jo en god spiller selvom han har en dårlig dag? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ekstreme fjortizz-takter du viser her, Raste. Ikke at jeg er overrasket. Man kan ikke ha en Ronaldo i hver eneste posisjon. Alle spillere kan ikke score så mange mål. Berbatov har fått noe som ligner en playmaker-rolle i United. Uten tvil, han har ikke fått ut potensialet sitt helt ennå. Men den sutringen er bare et bevis på at fotballforståelsen din er lik null. Vel, Ronaldo. Har jeg sagt noe om at han skulle spille i dag? Nei! Om dere sier at Berbatov er en klassespiller, så er DERES fotballforståele på lik -1. Berbatov er jo en god spiller selvom han har en dårlig dag? Men han har jo hatt en enorm formsvikt på mange kamper nå. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Surt Da ble det Chelsea Vs. Everton Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ekstreme fjortizz-takter du viser her, Raste. Ikke at jeg er overrasket. Man kan ikke ha en Ronaldo i hver eneste posisjon. Alle spillere kan ikke score så mange mål. Berbatov har fått noe som ligner en playmaker-rolle i United. Uten tvil, han har ikke fått ut potensialet sitt helt ennå. Men den sutringen er bare et bevis på at fotballforståelsen din er lik null. Vel, Ronaldo. Har jeg sagt noe om at han skulle spille i dag? Nei! Om dere sier at Berbatov er en klassespiller, så er DERES fotballforståele på lik -1. Berbatov er jo en god spiller selvom han har en dårlig dag? Men han har jo hatt en enorm formsvikt på mange kamper nå. JA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå