Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

For en mongospiller. Håper også han får trekk i lønn for det der. Man kan ikke gå rolig for å ta en straffe, for så å skyte en straffe uten kraft. Begynner å bli lei den latskapen hans. Kunne vel for en gangs skyld ha gitt 100%, men nei. Dritt av Fergie å ikke ha Ronaldo på benken. Også dritt at denne idioten fikk komme inn for Macheda. Til og med bestemor hadde tatt en bedre straffe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da får vi takke og bokke til vår 300 millioner mann for å få oss ut av FA cupen...

Som jeg har sagt lenge nå, han er på TOPP 10 flopp i år i PL. Fy faen, 300 millioner for han der. Sier heller takk til MOrten Berre.

Ja, syntes heller de skulle brukt noen av de 300 mill på å sikre tevez, greit tevez er ikke verdens beste spiller men han jobber HARDT. Berbatov GÅR rundt på banen å sutrer å sleiker håret sitt...

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Da får vi takke og bokke til vår 300 millioner mann for å få oss ut av FA cupen...

Som jeg har sagt lenge nå, han er på TOPP 10 flopp i år i PL. Fy faen, 300 millioner for han der. Sier heller takk til MOrten Berre.

Du har ikke peiling. Gidder ikke å diskutere en gang. Selv om han kostet £30m er han ikke Superman. Han kan ikke score 10 mål per kamp slik du forventer.

Lenke til kommentar

Ja, syntes heller de skulle brukt noen av de 300 mill på å sikre tevez, greit tevez er ikke verdens beste spiller men berbatov GÅR rundt på banen å sutrer å sleiker håret sitt...

Sant. Berba sugde gjennom hele kampen og viste ikke at han var verdt 300 mill.

Lenke til kommentar

Fy faen, Berbatov. Du er på TOPP 10 flopp. Du er en elendig spiller alt i alt, 300 millioner for deg. Haha, latterlig.

Skaff Huntelaar, Henry eller noen andre som duger.

Endret av Alastor
Hold deg til saken. Ikke personene.
Lenke til kommentar
Jaja. Det var to ufattelig dårlige straffer av Ferdinand og Berbatov.

Berbatov burde få trekk i lønn, noe mer giddalaus slappefaenskap av en spiss har jeg ikke sett på lenge

Haha, og dere sier vi blir sint. ^^

Glad dere ikke tok "Treble" iallfall. Da har vi Liverpoolsupportere fått hørt det en stund ja. Har enda mareritt etter 99'..

Treble? Vi kan fortsatt ta Quadruple, noe som betyr fire troféer.

Lenke til kommentar

Rolig nå folkens. Vidic gjorde akkurat det samme. Var jo tross alt litt flaks at den gikk inn.

Berbatov hadde fintet Howard i kne, så klarer han prestasjonen å skyte i beina hans. Uflaks, men dessverre sier det litt om formen Berbatov er i akkurat for tiden. Hadda han vært i toppform hadde den ballen gått beint i midten av mål, slik det var tiltenkt (vil eg tro) og folk her inne hadde lovprist han.

Man MÅ ikke oppføre seg som 14 åringer selv om man kanskje er i nærheten av det.

Resten av kampen til Berbatov var ganske god i dag. Har iallfall lite å si på den.

Lenke til kommentar

Du har ikke peiling. Gidder ikke å diskutere en gang. Selv om han kostet £30m er han ikke Superman. Han kan ikke score 10 mål per kamp slik du forventer.

Haha, du beskytter ikke han? Jeg har peiling jeg, men du må jo se at han ikke har verdt 300 mill. Han orket faen ikke å løpe fram til ballen nesten.

Berbatov er en klossmajor, Tevez løper i allefall litt og gir innsats.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Berbatov har derimot gjennom hele sesongen vist hvilken kvalitets-spiller han er. Jeg skjønner at det er vanskelig å se for folk som forventer at han skal bøtte inn 100 scoringer per sesong, men det finnes altså andre typer spisser FYI.

Berbatov har vel ca. like mange scoringer som våre andre spisser. Holdningen han viser på banen gjør meg også forbanna, men ser man på statistikken hver kamp over hvor mange meter han har løpt, så ligger han faktisk veldig bra an der også. Bl.a. løp han like mye mot Porto som det Rooney gjorde, tro det eller ei.

Men at straffen hans i dag er en skandale og at han fortjener en hårføner runde med SAF i garderoben, det er det ingen som helst tvil om.

Lenke til kommentar
Rolig nå folkens. Vidic gjorde akkurat det samme. Var jo tross alt litt flaks at den gikk inn.

1. Vidic er en forsvarsspiller og ikke mange forventer at han skal score.

2. Berbatov er spiss og burde være en god straffeskytter.

3. Vidic gikk ikke rolig til ballen og skjøt ikke et skudd uten kraft.

4. Vidic plasserte ballen i hjørnet, noe Berbatov ikke greide.

Lenke til kommentar
Berbatov har derimot gjennom hele sesongen vist hvilken kvalitets-spiller han er. Jeg skjønner at det er vanskelig å se for folk som forventer at han skal bøtte inn 100 scoringer per sesong, men det finnes altså andre typer spisser FYI.

Berbatov har vel ca. like mange scoringer som våre andre spisser. Holdningen han viser på banen gjør meg også forbanna, men ser man på statistikken hver kamp over hvor mange meter han har løpt, så ligger han faktisk veldig bra an der også. Bl.a. løp han like mye mot Porto som det Rooney gjorde, tro det eller ei.

Men at straffen hans i dag er en skandale og at han fortjener en hårføner runde med SAF i garderoben, det er det ingen som helst tvil om.

Han er da ingen kvalitetsspiller, ingen Henry, Eto eller Huntelaar. Men en god spiller er han, men han har en forferdelig holdning og han viser sjelden noe. En god teknikk, og et godt blikk har han, men fy faen så treg han er. Så løpeballen på han istad, greide faen ikke å løpe til den.

Han scorer av og til, men jeg vil se en ordentlig klassespiss. Berbatov og Tevez kan faen meg forlate klubben i sommer.

Lenke til kommentar

Ferguson nedprioritert hvertfall FA-cupen. Det overrasker meg en del.

FA-cup har mistet mye av sin prestisje de siste årene, noe eg personlig mener er litt synd. United stilte vel faktisk mye av det samme laget i dag som i Ligacupen.

Men for all del. PL er det desidert viktigste. CL er flott det, men akkurat nå har eg vanskelig for å synest at FA skal nedprioriteres bak CL.

Men det var jo faktisk på nippet at det gikk, og tror at hadde Ferguson hatt Ronaldo i bakhånd kunne dette gått veien. Det var jo en stillingskrig hele kampen, ingen supersjangser til noen av lagene vel? Unntatt straffesparket United skulle hatt.

Mulig at Moyes sin uttalelse om Riley som United supporter tidligere i uken var med å påvirket akkurat den situasjonen. Men det blir selvsagt bare spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Raste... Bare, for en gangs skyld, slutt.

--

Jeg er skuffet over Ferguson som ikke tar denne cup'en mer seriøst. Denne lagoppstillingen hører hjemme i ligacupens kvartfinaler, ikke FA-cupen!

:hm:

Hørt navnet Diskusjon`? (Diskusjon.no)

Lenke til kommentar

1. Vidic er en forsvarsspiller og ikke mange forventer at han skal score.

2. Berbatov er spiss og burde være en god straffeskytter.

3. Vidic gikk ikke rolig til ballen og skjøt ikke et skudd uten kraft.

4. Vidic plasserte ballen i hjørnet, noe Berbatov ikke greide.

Straffen til Vidic kunne liksågreit gått utover etter stangen.

Spiss == god straffeskytter er da ingen regel?

Lenke til kommentar

Klarer ikke å bry meg engang her. 2/11 fra start som er i første11'ern i et toppet mannskap. Det er faktisk elendig av Everton å ikke vinne dette.

Og det er helt greit for meg, FA-cupen når ikke ligaen til kneskålene en gang. Vi trenger hvile på våre beste spillere, og vi har kamp mot Pompey til uken. Helt grei prioritering dette.

Registrer at diverste uvitende idioter er på gang her inne. Jævla tullinger. Fotball har dere faen ikke greie på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...