Kjakan24 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Virkelig imponerende hvordan Everton-fansen jubler frem laget sitt. Der jublet de ekstra. Synd for dere Man Utd fans at dere har så hardt kamp-program. Ellers hadde dere vunnet kampen med flere A-lags spillere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Sånn kan det gå Jeg får gulle meg med seieren til Alta idag istedenfor!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Idiotiske Berbatov. Hva slags straffe er det der? Latterlig, latterlig, latterlig... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvordan var Macheda i dag? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jaja. Det var to ufattelig dårlige straffer av Ferdinand og Berbatov. Berbatov burde få trekk i lønn, noe mer giddalaus slappefaenskap av en spiss har jeg ikke sett på lenge Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jaja, så røk vi mot et svakt Everton lag. Hadde Rooney og Ronaldo spilt i dag hadde vi vunnet. PISS! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Faen i helvete så gjøk de rutinerte skulle være på straffer. Ødela dagen min. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Følger ikke helt med. Men hvorfor spilte ikke Rooney og Ronaldo? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvordan var Macheda i dag? Han og Macheda imponerte med samspillet sitt i dag. Noen fantastiske kombinasjoner. Men avslutningene var ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da får vi takke og bokke til vår 300 millioner mann for å få oss ut av FA cupen... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Rooney var vel småskadet. Men hvorfor var ikke Ronaldo med en gang? Greit å spare han ved å sette han på benken, men burde kanskje vært der i det minste. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette har vi lært i dag: Aldri la Berba få ta en straffe igjen noensinne. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Følger ikke helt med. Men hvorfor spilte ikke Rooney og Ronaldo? Pga. et tett kampprogram. Spillere MÅ hviles og jeg klandrer ikke SAF for laguttaket. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da får vi takke og bokke til vår 300 millioner mann for å få oss ut av FA cupen... Som jeg har sagt lenge nå, han er på TOPP 10 flopp i år i PL. Fy faen, 300 millioner for han der. Sier heller takk til MOrten Berre. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Haha, da er det bare å forvente en ny Berbatov-diskusjon Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jaja. Det var to ufattelig dårlige straffer av Ferdinand og Berbatov. Berbatov burde få trekk i lønn, noe mer giddalaus slappefaenskap av en spiss har jeg ikke sett på lenge Haha, og dere sier vi blir sint. ^^ Glad dere ikke tok "Treble" iallfall. Da har vi Liverpoolsupportere fått hørt det en stund ja. Har enda mareritt etter 99'.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette har vi lært i dag: Aldri la Berba få ta en straffe igjen noensinne. Vel, det viste vi på forhånd. Jeg tenkte det med engang om vi lot Berba ta straffe, så røk vi. Hadde rett, utrolig at han orket å løpe fram til ballen, men ballen kom så vidt til mål. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Vi kan vel enda gjøre som Liverpool gjør, ta med Ligacupen og kalle det for treble eller noe. Endret 19. april 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Skal man sparke en spiller fordi han bomma på en straffe? uansett hvor viktig straffen var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå