Aalton Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Synest at United styrer kampen og at det ser ut som at vi kan få en scoring her snart.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Herrefaenmeggud..har dommeren kjøpt kort på overskuddslager eller noe sånt? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Linker til gratis-streamer er ulovlig å poste på forumet, da disse streamene sender ulovlig. 1 innlegg + kommentar er slettet. Reglane har ikkje forandra seg i løpet av dei siste timane. Eit par innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg blir bare mer og mer imponert over Macheda og Welbeck nå. For noen kombinasjoner de har. Eneste som mangler nå er avslutninga! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Venstre benet til Welbeck er ikke helt skutt inn enda Tevez er utrolig spillbar i dag. Plasserer seg noe helt enormt bra. Men han og mangler litt på avslutninger og avleveringer. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Herrefaenmeggud..har dommeren kjøpt kort på overskuddslager eller noe sånt? Det er riley da.. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tevez mister ballen ofte pga at han ikke får kontroll på ballen fort nok.. Kiko og Welbeck kombinerer meget bra, begge har selvtillit på topp. Er veldig imponert over Fabio også, dette lover veldig godt for fremtiden til Man Utd.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Gibson burde taes av i pausen. Tror jeg så han 2-3 ganger i løpet av hele omgangen. Ellers har Kiko vært herlig på topp. Er full av selvtillit den gutten. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er det nokon som er ueinig med modereringa i denne tråden, kan ein ta dette på PM til den aktuelle moderator. Evt. kan ein opprette ein tråd i tilbakemeldingskategorien for generelle tilbakemeldingar. Eit innlegg og ein kommentar er sletta. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 En ting er hvertfall sikkert, SAF er laaaaangt fra fornøyd med dette spillet, veldi tydelig i kroppsspråket, som jeg har sagt å som jeg står fast på, Tevez mangler avsluttning innenfor stengene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 "Viasat Sport - Norges desidert beste fotballkanal!" Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Å herregud. Fjørtoft som sa dette? Det eneste viasat sport gjør er å provosere meg. Faen så irriterende at de skal ha FA cupen og ingenting annet. Blir for dumt å kjøpe abonnement hos dem når de viser én bra kamp i uka. Møkkakanal. [edit] Ut i fra vglive så ser det i det minste ut som jeg ikke går glipp av noen stor fotballkamp. Men irriterende likevel. Endret 19. april 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Let me guess...enda en skade?Jeg er så syyyyyykt lei skader! UNFUCKING BELIEVEABLE!!!Får vi ikke straffe der?? Endret 19. april 2009 av Corey Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Snytt for klar straffer der!! Forbanna pissdommer! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Riley er en idiot, snytt for straffe der. Helvette Endret 19. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Riley er en idiot, snytt for straffe der. Helvette Nå er det Bennet som dømmer da... men jo, dårlig dømming! Endret 19. april 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Riley er en idiot, snytt for straffe der. Helvette Nå er det Bennet som dømmer da... men jo, dårlig dømming! Fail...Det er Riley Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Snakker du om? Er riley som dømmer.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Riley er en idiot, snytt for straffe der. Helvette Nå er det Bennet som dømmer da... men jo, dårlig dømming! Hæh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå