Jefe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Selvsagt ville det vært best om han ikke var det siden det endte som det gjorde. Men siden han først var der så kunne han ha vist respekt for de etterlatte og tragedien som helhet. Er ikke så vanskelig å la være å kødde under en minnestund, når han er en voksen mann som klart burde ha vett til å la være. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Haha, for en herlig bursdag Fabianski hadde i dag. Spiller han slik mot oss i CL, så er vi garantert i finalen. Almunia skal være tilbake til "alle" møtene med oss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Haha, for en herlig bursdag Fabianski hadde i dag. Spiller han slik mot oss i CL, så er vi garantert i finalen. Almunia skal være tilbake til "alle" møtene med oss. Kødder du? Så polakken ødelegger mot Chelsea og gjør det sikkert mot Liverpool også, men når vi skal møte Arsenal så er Almunia tilbake? Så lenge varte den gleden. :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jepp, samme gjelder Clichy/Sagna/kanskje Djourou. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jepp, samme gjelder Clichy/Sagna/kanskje Djourou. Det er jo nesten hele laget. For noen dager siden, da jeg skrev ett innlegg om at det hadde vært kult om United og Arsenal kunne møtt hverandre fire ganger, skrev jeg også at Arsenal mest sannsynlig får tilbake de fleste spillerne fra skade. Da var det mange Arsenal-supportere som klikket og sa at de halve laget er ute og sånt. Skjønner ikke hvorfor de klikket, for de får jo nesten hele laget sitt klart til United-kampene uansett. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ronaldo går igjen ut i media og sier at han blir hos oss. http://www.sportinglife.com/story_get.cgi?...td_Ronaldo.html http://www.dagbladet.no/2009/04/18/sport/f...onaldo/5805804/ And it seems Ronaldo may opt to remain at Old Trafford to further his medal collection."It is a great feeling and I love to play here," the Portugal superstar told Setanta Sports. "I am very happy here. I want to win more trophies here. At the moment I think I am at the right club. "And I want to win trophies next season as well." Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvor mange ganger skal du skrive det, Alastor? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvor mange ganger skal du skrive det, Alastor? Enig, unødvendig spam x) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 lol, han flyttet det en side Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Sorry, liten glipp skjedde . EDIT skulle man trykke på slett ble trykka på. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Sorry, liten glipp skjedde . EDIT skulle man trykke på slett ble trykka på. Er ikke lett å være mod Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Top story på vg.no: Magnus (18) fikk kontrakt av Alex Ferguson Han har vært god de få gangene jeg har sett ham, men tviler på at det blir noen førstelagsspiller av ham for å si det på den måten. Uansett, flott for norske medier dette her. Edit: Og Eikrem selv selvsagt. Endret 18. april 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Førstelagspiller blir det nok av han, men antageligvis ikke for Manchester United . Uansett er det fint at vi har norske spillere i utlandet nå, og det er fint at SAF iallefall ser et eller annet i han, og muligens overrasker han og slår til på førstelaget også. Vi har forresten en 14 eller 15 år gammel lyn spiller på prøvespill visstnok så muligens blir det enda flere nordmenn i stallen. (Har ingen kilde, men kjenner en som spiller med han i Lyn) Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det har du rett i. Han blir nok noe stort, men tror ikke det blir i United Er det Etzaz Hussain du snakker om? I så fall, tror din bekjente at han kan bli noe? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nei, ikke Etzaz Hussain. Han kom vel fra en eller annen klubb langt unna Oslo, og er vel allerede signert? Jeg husker ikke hva han heter, men i følge vennen min så er han sykt god hos Lyn iallefall, men om han holder Manchester United nivået aner jeg ikke. Lenke til kommentar
r.giggs Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Mener du John Obi Mikel? hehe neida bare tulla...Interesant, men har du lest noe om det på nettet? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Joshua King var vel fra Vålerenga, så han er det ikke? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nei, ikke Etzaz Hussain. Han kom vel fra en eller annen klubb langt unna Oslo, og er vel allerede signert? Jeg husker ikke hva han heter, men i følge vennen min så er han sykt god hos Lyn iallefall, men om han holder Manchester United nivået aner jeg ikke. Han kommer fra Langhus, Gud vet hvor det her. Joda, han er signert, men han var på prøvespill først så kanskje du hadde gått glipp av at han signerte. Hm... høres spennende ut. Han må jo være god siden klubben holder det hemmelig, så det kan bli interessant. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Enig at han dummet seg ut, men å bli kastet ut av klubben er nå litt drastisk etter min mening. Men så er det Liverpool og Benitez som bestemmer, Latterlig. Dere overreagerer litt her. Itandje er 3. keeper, han er ikke lenger et talent (langt fra faktisk), og han hadde forsvunnet uansett til sommmeren. Og slikt som han gjør der, er et godt tegn på at han ikke engang kjenner klubbens historie, og hvor utrolig mye dette betyr for titusener av røde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå