Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nei, men det har noe med respekt og gjøre. Enten du bryr deg eller ikke. Du er fortsatt der, og du er en del av helheten som skal minnes det som har skjedd, da skal du ikke ver den dritsekken som ødelegger fordi du ikke har noe forhold til det. Dessuten har vel alle ekte fans og spillere av pool ett forhold til en tragedie som er så stor av historien deres. Det er det samme med oss og München-ulykka.

Han ødela jo ingenting! Han dultet litt borti en lagkompis, og gliste litt! Slikt er lov!

Lov er det sikkert, men det er ganske respektløst. Hvordan hadde du følt om en tulling hadde smilt eller ledd i begravelsen/markeringen til en i familien din? Skjønner hvorfor Liverpool-fansen er så skuffet og han idioten burde kastes ut så fort som mulig.

Man drar ikke på en begravelse med mindre man har forhold til den personen? samme bør gjelde denne tragedien!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo. Si att en nær kompis av deg mister mor, far, søster eller noe andre nære slektninger. Da kan du møte opp i begravelsen/markeringen som ett symbol på respekt og for å støtte kompisen din, noe som kan gjøre hele markeringen litt lettere for han, ved å vite at en god kompis faktisk bryr seg. Men det var ikke begravelser vi skulle diskutere.

Og igjen; tragedie som har så stor del av historia til en klubb BURDE sitte ganske nært hos en pool supporter. Iallefall så nært at du møter opp, støtter og viser din respekt.

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Jo. Si att en nær kompis av deg mister mor, far, søster eller noe andre nære slektninger. Da kan du møte opp i begravelsen/markeringen som ett symbol på respekt og for å støtte kompisen din, noe som kan gjøre hele markeringen litt lettere for han, ved å vite at en god kompis faktisk bryr seg. Men det var ikke begravelser vi skulle diskutere.

Men vis det er en nær venn, så har jeg ganske garrantert møtt denne slektningen hans

Lenke til kommentar

Greit, dårlig eksempel da tydeligvis. Si at onkelen til mora di dør. Drar ett eksempel fra mitt liv nå. Så er det ikke sikkert du har prata med personen en gang, kanskje du vet navn, ja kanskje hvor han bor, men ikke mer. I mitt tilfelle dro jeg i begravelsen for å vise min støtte. Det hendte faktisk at eg slapp ei lita tåre, sjølv om eg ikke hadde noe forhold til personen i det hele tatt. Du blir satt litt på plass av stundens alvor, noe annet ville være veldig, veldig unormalt.

Lenke til kommentar
Greit, dårlig eksempel da tydeligvis. Si at onkelen til mora di dør. Drar ett eksempel fra mitt liv nå. Så er det ikke sikkert du har prata med personen en gang, kanskje du vet navn, ja kanskje hvor han bor, men ikke mer. I mitt tilfelle dro jeg i begravelsen for å vise min støtte. Det hendte faktisk at eg slapp ei lita tåre, sjølv om eg ikke hadde noe forhold til personen i det hele tatt. Du blir satt litt på plass av stundens alvor, noe annet ville være veldig, veldig unormalt.

Men han er jo fortsatt i slekta di da. Charles Itandje hadde neppe et forhold til Liverpool før han plutselig skrev under ;)

Lenke til kommentar

Håper vi starter med dette laget. Rio / Vidic må få enda en mulighet til å spille seg inn igjen, dette er viktig så i sesonginnspurten. Hvis Fletcher blir klar, flott, da går han inn. Park fikk en liten pause mot Porto så får vi se om han klarer å løfte spillet sitt i denne kampen. Nani inn for å hvile kantspillere og Tevez / Welbeck inn for hvile Berba / Rooney. Det er VELDIG viktig at vi bruker denne kampen til å hvile spillere, det er nemlig vår siste sjanse til å gjøre nettopp dette før vi går inn i must-win-kampene. Dessuten har vi sett Tevez i cupene i år, jeg tror ikke det blir noe problem.

------------------- Foster -------------------

----------------------------------------------

Neville ----- Rio ---------- Vidic ----- Oshea

Park ------ Fletcher ----- Scholes ------ Nani

------------ Tevez -------- Welbeck ----------

Endret av Points
Lenke til kommentar
Giggs har da spilt spiss flere ganger denne sesongen, og klart seg bra. For all del, Kiko har prestert over all forventning, men man må passe på å ikke bli revet med. Han er tross alt bare 17 år.

Nettopp. Tror han har godt av å få noen flere innhopp før han får sjansen fra start. Ingen fare om han derfor ikke får spille så mye mer denne sesongen. Da den startet spilte han tross alt bare på juniorlaget.

Når det er sagt blir jeg ikke direkte lei meg hvis han starter i morgen, men tror som sagt at det beste er hvis vi venter litt.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Fortsatt, en spiller som antagelig ikke har noe forhold til tragedien og klubben, sammen med en haug med fans...hva kan du forvente, hadde ikke vært lei meg jeg heller hadde jeg vært der, fordi den tragedien ikke bryr meg!

Ikke har noe forhold til klubben? Hva faen?! Han spiller jo der, selvsagt har han et forhold til klubben da. Og om du synes det hadde vært greit å sitte å glise og tulle under en minnestund sier vel sitt om deg. Om du leser noen overskrifter i diverse aviser nå så ser du at Itandje ber om unnskylding til alt og alle som har noe med klubben å gjøre, ergo han skjønner at det han gjorde var respektløst og dumt (håper jeg), noe det virker som du ikke gjør. Uansett om jeg hadde gitt blanke satan i tragedien og alt det der, så hadde jeg vist respekt for de som har mistet sine kjære, med å la være og oppføre meg som en idiot.

Han som satt ved siden av Itandje kan du se ikke ville ha noe med det å gjøre. Siden han ser raskt på ham, før han ser vekk igjen. Og tenkte sikkert "fjott".

Lenke til kommentar
Fortsatt, en spiller som antagelig ikke har noe forhold til tragedien og klubben, sammen med en haug med fans...hva kan du forvente, hadde ikke vært lei meg jeg heller hadde jeg vært der, fordi den tragedien ikke bryr meg!

Ikke har noe forhold til klubben? Hva faen?! Han spiller jo der, selvsagt har han et forhold til klubben da. Og om du synes det hadde vært greit å sitte å glise og tulle under en minnestund sier vel sitt om deg. Om du leser noen overskrifter i diverse aviser nå så ser du at Itandje ber om unnskylding til alt og alle som har noe med klubben å gjøre, ergo han skjønner at det han gjorde var respektløst og dumt (håper jeg), noe det virker som du ikke gjør. Uansett om jeg hadde gitt blanke satan i tragedien og alt det der, så hadde jeg vist respekt for de som har mistet sine kjære, med å la være og oppføre meg som en idiot.

Han som satt ved siden av Itandje kan du se ikke ville ha noe med det å gjøre. Siden han ser raskt på ham, før han ser vekk igjen. Og tenkte sikkert "fjott".

Jeg sier bare at man ikke trenger å være der vis man tydeligvis ikke vil hedre ofrene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...